Szerintem Bulgáriában király motorozni. A balkán hegység az valami fantasztikus. A burkolat nem rosszabb mint itthon, de a nagy csóróságra való tekintettel forgalom sincs, és olcsó a benzin
köszi, de már megvettem 110/70es Metzeler Lasertecet, bírta volna még az első csak majd megyünk motorral Bulgáriába és nem akartam kockáztatni hátsó is cserélve lett tavaly szintén Metzelerre amúgy nagyon jó gumi Kenda volt előtte 1000szer jobb ez mondjuk árban is de megéri
Arra gondoltam ami csak lóg lefelé...ez az úszóház szuszogója. Ez a kép nekem is megvan...csak azt hittem ,hogy lemaradt a képről valami.. Amúgy a garázsomban a faliújságon ott van kinyomtatva a GS néhány kényesebb pontjának röntgenrajza...és körömlakkal is szoktam jelölgetni.....vagy kartonra pakolom a cuccokat leszedési sorrendben....csak a kartonom elázott az olajhűtő mizériában..
Ha olyan, mint a régi (én tavaly vettem), akkor nem rossz, jó ár érte, de készüljetek fel rá, hogy a csupasz GS-en az első alkalommal 120nál a szél belekap az oldalsó lifegőbe, és kb az öledbe vágja:). Tapasztalat, megtörtént:). Vagy kell bele szerezni erősebb mágnest, vagy vmi kis akasztót kell rá varrni, amivel a vázhoz akaszthatod, bár ez még nekem sincs kész. Egyébként faja, én ajánlom, ennyi pénzt megér.
köszi a segítséget :) egyenlőre még várhat szerintem mert a felsorolt dolgokból egyik sem jellemző a motorra, felhivom majd a volt tulajt h mikor lettek ezek elvégezve. elég lesz most anyagilag olaj olajszűrő légszűrő első gumi csere :)
Van eltérés, de ez még az az utángyártott szint, ami sztem nem rizikós. Tesztekben is jókat írtak róla. Azt viszont most is állítom, hogy nem tudjuk, a gyári szűrő melyik gyárban készül, és a Suzukinak sem éri meg, hogy külön szűrőgyártó részleget építsen, beszállító megoldja.
Nálad leginkább pont azért érdemes, mert nem tudod, mikor volt állítva korábban. Szelephézagot amúgy asszem 20ezrenként kell ellenőrizni, állítani meg, ha olyan értékeket mutat. Karbiszinkront is érdemes ugyanemiatt. Gyanakodhatsz rá, hogy valami nem kóser vele, ha bizonyos fordulaton fullad, lassú a gázreakció, vagy aránytalanul nagy a fogyasztás. Ha hozzávesszük az olajcserét, akkor a háromból pont az olajcsere, ami otthon egyszerűbben megoldható, és nem kell hozzá sok szerszám, vagy nagy szaktudás. Arra kell nagyon figyelni, hogy az olajszűrő tartó csavarokat ne tépje túl az ember, mert könnyen megszakad a menet, asszem volt is itt fórumon valaki, aki már járt így. Szelepellenőrzést én mondjuk még saját magam nem csináltam, nyáron akarom majd elvégezni, neten, youtubon elég jó videók és leírások vannak hozzá, szóval nem lehetetlen, de bonyolultabb sztem. Karbiszinkronhoz meg kell a műszer. Sztem ezt egyszerűbb ha már úgy is szerelőnél lesz, ott elvégeztetni.
honnan lehet tudni h állítani kell a szelephézagon ill. a szinkronizálást? milyen eléjelei vannak ha van egyáltalán? viszem majd olajcserére a motort lehet ezeket is megcsináltatnám persze csak ha kell, 5ezer km óta van nállam a motor nem tudom h utoljára mikor volt csinálva ez a része 48ezer van benne. itthon melyiket lehet megcsinálni?
Jah..karbi le..de nem kell kiszedni.. elfordítva ki tudod csavarni azt a négy csavart ami a blokkhoz fogja...és hát karbira menő csöveknek sem árt meg egy pucolás és szilikon..
Nekem ma jöttek meg a gumik, nagyon remélem, hogy az első 110/80-s be fog férni
Bulgária motorral az szép lesz, jó helyeken mentek csak néha olyan szar lesz az út, hogy sírni támad majd kedved
itt a link
..ez lemaradt az előbbi h.sz.-ból!:)
Ezen van egy kormánykötés, de lehet varrok majd a szélébe is valamit, bár 120 fölött nem közlekedem már a 110 is ritka
http://www.youtube.com/watch?v...
Ja és érdemes megnézegetni a hölgyemény műveit, sokat lehet belőle tanulni.