Hát a végsebesség olyan 140-150 körül lehetett, magas fogyasztás kb 7 liter (tudom hogy használat függő, ahogy olvasgattam hogy kinek milyen használatkor mennyit eszik, úgy nekem olyan 5 körül kellett volna kijönnie maxx) a végén meg már furcsa ciripelés is hallatszott, amire azt hittem hogy a szelepek miatt van.
Boltban szerintem iszonyú drága lenne, meg azt mondta a szerelő, hogy ha veszek 2 olyat újonnan nemis biztos hogy jó lesz lehet szorulni fog a vezérműtengely merthogy a gyárban ezeket egymáshoz gyártják vagy hogy fogalmazott.
Annyi rosz motor volt itt manapság a tiédnek mik is voltak a panaszai? Meg én habár tök hülye vagyok a szereléshez, de mit is látunk a képen? sztem ilyen pöcs alkatrészt nem találsz bontóba, de mondom én hülye vagyok hozzá
Úgy néz ki megvan a probléma forrása...
Csak a jobb oldali hengernél, a bal oldali tökéletes. Mi okozhatta ezt? Szerelővel csak arra tudtunk gondolni, hogy mikor rakták össze nemvolt rendesen a helyén és meglett feszítve vagy valami, mert lánckeréken látszik hogy szét volt szedve, nem gyári a hatlapfejű csavarra a lemezráhajtás.
Nemrég olvastam hogy valaki új blokkra vadászik mert az övével valami van. Esetleg nem akar megválni a 2 csapágyháztól vagy minek nevezik ezt? Hol tudnék ilyet venni szerintetek? Bontót esetleg tud valaki MO.-on?
Kézzel.
Combos kölök vok na.
Kellett melegíteni is rajta.
Két vsatag csődarab közé be oszt hajrá.
El is csesztem jónéhány vasat míg kijött a forma.
Utána még párat rá kellett hegeszteni a motor tartófelületeihez.
A lábtartó aljára,kipufogó tartócsavarra fülekkel.És össze is kötöttem a kettőt.
Így megfelelő merevséget tudtam elérni.
Általában nem vagyok túl pontos.Szemre saccolom és addig csinálom míg nem tetszik a végeredmény.
Vasbótban.
Nem nagy cucc.Olyan mint a betonvas csak nem bordázott.
Nekem talán 1-2e nyi kellett.Az egész csiszolókorongal-hegesztődróttal-festékkel 4e körülre jött ki meg egy nap míg kitalátam/pöcsöltem a megvalósítással.
Kerül a fólia párezerbe mérettől függően.Fel is rakják.
Kifejezett kőfelverődések,karcok,cipőnyomok ellen találták ki kocsikra.
És ha elcsunyul lekapod és felrakatsz másikat.
Bár a tartó jobbnak tűnik.Én is csináltam már olyat a triplára bár én a kipufogó miatt.
Hello!
Mi ilyen turákat csinálunk a MOTO-DETAIL-es vaszonokkal!
Ugyan 4 motorból 3 hegysztettem eltartó kereteket, de SV 1000 -es Laci barátom jó vastagon POWER TAPE-el leragasztja az idomot, aztan ráhuzatja a táskákat. Idén hazafele 7 uveg bort, meg pár kila sajtott hozott a benneük a saját cuccán felül. Én már évek óta ezt nyüvöm, igaz nekem van hegesztett keretem. elsö kép Tura-tatyo
minden szerelő hozzáértő, amíg nem jön egy következő szerelő ! (tisztelet a kivételnek)
használat közben jönnek majd elő a hibák ha vannak, aztán a végére csak összeáll a gép, és akkor lessz igazán csak örömmotorozás !
Már késő, elvitték a műtőbe Meg most már inkább kivárom azt a kis időt, de mondja már végre valaki hozzáértő szerelő azt, hogy nesze, jó a gép, húzd a fülit.
Jaja, ha szaporán töltögettem volna rá az olajat és használom, most is motoroznék, sokkal többet nem evett, mint az átlag...na jó picit
Valami perverz oknál fogva, meg kellett bontanom, látjátok mi lett.. ami működik, békén kell hagyni
Nem lacafacázok, csak épp most vitték el a sezlonyba... izé, szervizbe, és még várom a híreket. A lefulladás mondjuk legutóbb már eltűnt a tünetek közül, a dadogás maradt, de az is múlóban. Már csak a titing érdekel.
Meg persze nekem is előjött a korábbi téma... 6000 fölött lefittyed a jobb tükröm, a bal meg csak elmászik (javasolták a pillanatragasztót). Párszor már meglepődtem, mikor egy-egy kocsi megelőzött, miközben 70-80-nal "repesztettem" a foldozandó utakon. Valószínűleg a kamionok nagyobb stresszt jelentenének, mikor épp azt figyelem, no, megint fulladozok, és még hátra sem látok... egyelőre nem hiányzik ez nekem.
doktorúr !
ne lacafacázzá mán ! üjjé föl arra a q-va motorra oszt kűggyed már meg . jó lessz neked is meg a vasnak is. ha elkezd dadogni, tedd üresbe áll le oldalt, hogy ne csapjanak el. kicsit várj atán indítózzál.
ha beindul megint akkor valószínű az üzemanyagellátásnál lesz a gond.
Boltban szerintem iszonyú drága lenne, meg azt mondta a szerelő, hogy ha veszek 2 olyat újonnan nemis biztos hogy jó lesz lehet szorulni fog a vezérműtengely merthogy a gyárban ezeket egymáshoz gyártják vagy hogy fogalmazott.
Csak a jobb oldali hengernél, a bal oldali tökéletes. Mi okozhatta ezt? Szerelővel csak arra tudtunk gondolni, hogy mikor rakták össze nemvolt rendesen a helyén és meglett feszítve vagy valami, mert lánckeréken látszik hogy szét volt szedve, nem gyári a hatlapfejű csavarra a lemezráhajtás.
Nemrég olvastam hogy valaki új blokkra vadászik mert az övével valami van. Esetleg nem akar megválni a 2 csapágyháztól vagy minek nevezik ezt? Hol tudnék ilyet venni szerintetek? Bontót esetleg tud valaki MO.-on?
Combos kölök vok na.
Kellett melegíteni is rajta.
Két vsatag csődarab közé be oszt hajrá.
El is csesztem jónéhány vasat míg kijött a forma.
Utána még párat rá kellett hegeszteni a motor tartófelületeihez.
A lábtartó aljára,kipufogó tartócsavarra fülekkel.És össze is kötöttem a kettőt.
Így megfelelő merevséget tudtam elérni.
Általában nem vagyok túl pontos.Szemre saccolom és addig csinálom míg nem tetszik a végeredmény.
Nem nagy cucc.Olyan mint a betonvas csak nem bordázott.
Nekem talán 1-2e nyi kellett.Az egész csiszolókorongal-hegesztődróttal-festékkel 4e körülre jött ki meg egy nap míg kitalátam/pöcsöltem a megvalósítással.
Nem nagy kunszt.
Kifejezett kőfelverődések,karcok,cipőnyomok ellen találták ki kocsikra.
És ha elcsunyul lekapod és felrakatsz másikat.
Bár a tartó jobbnak tűnik.Én is csináltam már olyat a triplára bár én a kipufogó miatt.
Mi ilyen turákat csinálunk a MOTO-DETAIL-es vaszonokkal!
Ugyan 4 motorból 3 hegysztettem eltartó kereteket, de SV 1000 -es Laci barátom jó vastagon POWER TAPE-el leragasztja az idomot, aztan ráhuzatja a táskákat. Idén hazafele 7 uveg bort, meg pár kila sajtott hozott a benneük a saját cuccán felül. Én már évek óta ezt nyüvöm, igaz nekem van hegesztett keretem.
elsö kép
Tura-tatyo
használat közben jönnek majd elő a hibák ha vannak, aztán a végére csak összeáll a gép, és akkor lessz igazán csak örömmotorozás !
Valami perverz oknál fogva, meg kellett bontanom, látjátok mi lett.. ami működik, békén kell hagyni
ne lacafacázzá mán ! üjjé föl arra a q-va motorra oszt kűggyed már meg . jó lessz neked is meg a vasnak is. ha elkezd dadogni, tedd üresbe áll le oldalt, hogy ne csapjanak el. kicsit várj atán indítózzál.
ha beindul megint akkor valószínű az üzemanyagellátásnál lesz a gond.
Karcálló mivel arra találták ki.