Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos a tied is csutka kormányos.Ez a kényelmetlenebb verzió.De pár hét és megszokod.Van ennél kényelmetlenebb is, ezért ne keseredj el.
Nézd meg az adatlapomon a fotógalériákban a képeket. Na, nekem csutkakormányos van, ez a kevésbé kényelmes, sportosabbnak mondott, és az is. Ha ilyen van Neked is, akkor jobban hozzá kell majd szoknod, de amúgy nem vészes.
Fogalmam sincs, de van egy olyan sejtésem, hogy inkább normál. Legalábbis reménykedem benne, hogy van hozzá egy túrásabb (feltételezem, kényelmesebb) kormány is, mert akkor még van mire cserélnem
Nincs róla valahol kép, hogy melyik milyen?
Voilà.
ehez hozzászoksz, bár neked túra kormányos van vagy sima? Én is ilyen magas vagyok, nekem csak az üléssel van problémám, már olyan mint egy deszka letakarva egy ronggyal ...
184-el még napi 5-600km is kényelmes.De lehet, hogy a 185 cm-el már el kell ajándékoznod a motort.
(Pl.nekem)
de nem lesz ... sajnos
Banális, de talán nem hülye kérdés.
A GS 500-as "hosszabb távon" mennyire lesz kényelmes egy 185 centis vezetőnek (ez lennék én, már ha kész lesz a gép). Mert amennyit eddig mentem, hát olyan fél óra után már nem volt egészen kellemes a hátamnak. Ez marad így, szokjak hozzá, vagy túl hosszúra nyúltam a géphez képest, és emiatt esetleg jobban járnék más típussal?
Eső után köpönyeg... már pár éve meg kellett volna húzni ezt a lépést. Az utóbbi 10-20 év jogászaival Dunát lehetne rekeszteni. Talán kellene is
Én úgy emlékszem, hogy a középtámaszos gépeknél is ezt írják.......vagy nem....
Mondjuk nekem a manual simán írja egyenesben.
Bár nincs gyári középtámasz így nem is tudnám arra tenni.
Be tudod tenni azt az oldalt?....középállványon előre bukik a gép és nem vízszintes...
Szerintem nem lesz nagy visszaesés, a jogászképzésnek elég olcsó a tarifája.. Szegeden talán lesz 150 egy félév
Hogy kevesebb lesz a konkurencia a jövőben...hisz csak 100 jogász lehet állami képzésben az eddigi 1500 helyett...persze ha van pénz azért lehet...
Ja hogy az ablakos a nagy szívás...már értem.
Én sem értem hogy mi a gond...
Kitekered a kupakot, de benne hagyod. Fogsz egy zsebkendőt, ráülsz, kiemeled, megtörlöd. Most megpróbálod minél jobban vízszintesbe hozni hogy rajta ülsz, bedugod, kihúzod és leolvasod!
Lehet, hogy nem tartozom az értelmesebbje közé, de mire is akartál utalni ezzel a mondattal?
Na, akkor legalább ezt megoldották(már a túl sok jogászt)....ezentúl majd jóval kevesebben lesznek...
Miért lenne szívás. nem középállványon kell ellenőrizni az olajszintet hanem vízszintes felületen(amennyire lehet) függőlegesen álló motornál.....még a legnagyobb gépeket sem nehéz függőbe húzni és úgy lehajolni......mondjuk akinek ez nem megy az tényleg jobb ha kér segítséget...
A szerelőd jól mondta, tengelyt lehet cserélni(általában), de külön csak a csapágyház egyik felét nem mert vonalba fúrják a gyárban a feleket.....ahhoz, hogy egy csapágyfedéllel meg tudd oldani hatalmas szerencse kell....amúgy ez szerelési hibának tűnik(magától ritkán törik el), mikor volt rajta szelepállítás?....
Oké.Nekem is most indul a szezon gyorsulás ernyőzés stb.Majd nyáron talizunk.
Zsír, mivel munkába is szinte mindig motorral megyek, bármikor jó

robert pont jarosi @ gémél pont com cseréljünk számot, aztán csörögsz ha neked jó
Speciel az angolbeteg de akkor jól csinálom.Olyan mint a GS.tekerőspálcásszar.
A 800-as tigi bezzeg már kapott ablakot.
A GS vagy az XJ?

A GS kitekerve visszadugva, az XJ-n ablak van
Zsír, én is III. kerületi vagyok, egyszer összeröffenhetünk egy kerületi mini-találkozóra vagy egy munka utáni gurulásra!