Én elfelejtettem...mert béna vagyok néha:) Amikor anno kiszedtem még puha volt...lepucoltam és szilikon zsírral raktam össze... Mondjuk nem csoda az elöregedés..hisz gyári. 1200 ft volt a 2db hőálló gumigyűrű...nem egy tétel.
Ami a hengerfal és a karbik között van....amire a karbit felbilincseled...alatta van egy O gyűrű tömítés és az szokott a melegtől kiszáradni...és akkor falsot szív a vas.. Az enyém 4 éve még jó is volt..
Nem álltak le...tegnap beömlő tömítést cseréltem..ma összerakom és belövöm.. Az olajhűtővel van szívás...de valahogy azt is megoldom... Csak röpke anyagi korlátok lassítanak:)
Ez a Hiflo nyugodtan mehet bele, után gyártott cucc, viszont abból a minőségi. És még az is lehet, hogy a Suzuki kereskedésben vásárolt gyári szűrőt is ők gyártják, csak nem az van a dobozra írva. Ugyanúgy, ahogy a kocsiknál meg motoroknál is pl a fékbetét. A gyári Opel fékbetétet is pl mondjuk a Textar gyártja, csak más a doboza.
Ha jól haluzok, az a cikkszáma, amit írtál, bár ez attól is függ, hogy fojtott e a gép vagy nem.
Tehát ha jól értem nem cseréltél még benne szűrőt..... akkor sztem kezd azzal és a karbi szétszedést meg hagyd a francba, ha beraktad az új szűrőt hidd el hogy ég és föld lesz... az hogy 12.000-nél cserélni kellet volna az egy dolog...
Hát én nemtudom, ilyenről még nem hallottam. Kocsiól is ha néha kiszedjük kompresszorral át szoktuk fújni óvatosan. Na majd holnap a szakinál hátha megtaláljuk a megoldást.
12 ezrenként kell cserélni, viszont a kifújás kompresszorral már nem biztos, hogy jót tesz neki. Amennyire utánaolvastam, nem ajánlják, mert az erős légáramlat tönkreteszi a szerkezetét, még ha nem is látszik ez, és így az a porszemcse, amit meg kéne szűrnie, már bejut a motorba. Nem riogatás, csak a következőt majd ne 28000-nél tedd bele szerintem, hanem hamarabb. Az meg a másik, hogy a mostani benzinárak mellett a levegőszűrő kevesebb mint egy tank benzin ára, amit meg egy gyönge délután, egy kisebb túra alkalmával is ki tud motorozni az ember.
Légszűrőt nem cseréltem még csak kimostam benzinbe meg kompresszorral kifújtam, elég újnak tűnik meg jó állapotban van. Szerintem 12ezernél cserélve volt (ha jól tudom akkor kell légszűrőt cserélni)
2 éve lett behozva angliából, de nem nagyon volt használva meg foglalkozva vele, tavaly ősszel lett leműszakiztatva, azóta hoztam rendbe naggyából külsőleg, most érkezett el az idő hogy motorikusan is rendbe tegyük. Tavaly nyáron néha szaladoztam vele a környéken, de komolyabban használva csak ősztől volt, akkor jött elő a dugulás gond és a "tésztaszűrő" gyártás És ha jól emlékszem tavaly nyáron sokkal erősebbnek tűnt. Vagy csak nekem volt olyan érzésem hogy egy rendőr sem érhet utól
És mivel puhítottad meg azt a gumit? meg a karbit ki kell szedni hozzá?
Ha jól haluzok, az a cikkszáma, amit írtál, bár ez attól is függ, hogy fojtott e a gép vagy nem.
http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_ros
sz_levegoszuro/
Sokkal okosabb lettem