Mint írtam, "titingelő és fulladozó, kipucolandó karbis motorom" van, amivel csak óvatosan merészkedek városon kívülre... többnyire. Bár lassan láncot se ártana cserélni, szakaszosan nyúlt meg, és a végét járja... és a gumik is eléggé harmatosak. Költhetek rá egy kicsit még, mire azt mondom, egy darabig megfelel.
Ilyen túrázós oldal tatyóm van, és nem akarok hegesztgetni kitartót hozzá, van valakinek tapasztalata erről az átlátszó fóliáról az idomra? elég az jó az?
Monoron elég csekély mennyiségű M0 van, de mondjuk Vecsésen-Maglódon már akad belőle egy kevés... viszont a titingelő és fulladozó, kipucolandó karbis motorommal még nem óvatoskodtam föl a 100-110-es (130-as?) tempót igénylő elkerülőre... ennyire nem vagyok bátor Az elkerülő amúgy is elkerül mindent, ami érdekelhetne Két éve is, mikor mentünk ótóval horvát tengerpartra, odafele 10 óra, panorámaút, visszafelé Fiume-Keszthely 4 óra... nem is láttam, csak két-három alagutat, de az meg kit érdekel. Azt látok az M6-oson is... kicsiben
Adja magát.. majd rájössz. Nekem ezért nem volt publikus a rendszámom az idegenek számára, és nem azért mert városon kívül olyan gyorsan mentem volna.
Mondjuk én minden lámpánál, ahol volt kifutás úgy indultam hogy fordulat 4ezer körül.. és 100-ig folyamatosan felváltogattam 6.-ig..majd onnan vissza az utazó 80-ra. Evett is 5-5,5-et városban
Az XJ ilyen indulással csíkot húz..meglepően hosszan
Ez mi túra tempóra értettük legnagyobb fokozatban
Városban én 4500 nál váltom el, persze nem sasolom ezerrel az órát csak kb ott van mikor érzem hogy most jőőőn
No ezt még nem próbáltam, de lehet, hogy a tanulmányaimban ez lesz a legközelebbi lecke... egyszer mindent ki kell próbálni. Remélem, a rendőrség is így értékeli majd, ha netán...
Egyelőre nem találtam a környéken olyan utat, ahol én mertem volna 120-szal menni Egyébként is kezdő vagyok, minden szempontból, de ez valószínűleg már rég kiderült
A fordulat-tartományhoz lenne egy olyan kérdésem, hogy ha 6000-6500-ra van kitalálva a gép, akkor ez városra is érvényes? Csak mert nekem ez kb. kettes fokozatot jelentett eddig, akkor viszont idegesített, jobban tetszett a hármas-négyes, 3500-4000-nél. Ezzel okozok valami kárt a motornak? Eltömődést, akármit... no nem mintha most ez lenne a legfőbb gondom.
Őőőőő szezon.