Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és mindezzel azt akartam sugallni, hogy mehetünk valamerre gyakorlatilag bármikor
Miért, ki még 3. kerületi, szóljatok he nagyjából már egyben van a gép, olyan 5-600 km-t belekergettem márciusban
Nekem nem okoz gondot.................bár utálom az tény.Betekerve adja a tényleges szintet vagy kiteker,töröl és visszadug,kivesz,megnéz?
Hát igen, nehéz guggolva egyensúlyozni, hogy függőlegesben maradjon. 300 kg-val "fekvenyomni" nem piskóta.
Nincs pálca, ablak van
Jobb láb földön, kéz a kormányon, bal láb a magasban , és lógok le mint állat.

Am multkor az erdőben megállva nem tudtam letámasztani mert elsüllyedt volna. Motorról lemásztam, kézzel tartottam, amíg nem sikerült magamhoz csalogatni egy fadarabot a lábammal és a másik kezemmel. Amíg nem dől meg, addig nem nehéz tartani..csak ne induljon meg
Hát nem műszaki tárgyból, az biztos
Jogi végzettségem van, de hát ilyenből akad egy pár az országban...
Azt ne mondd, hogy a 300 kg-s dögöt kézzel tartod, és úgy akrobatikázol a nívópálcával.
Hiába van az XJ-n középsztender, nem szeretem rá fölhúzni. Egyszer már néztem motoron ülve a szintet.. nem volt egyszerű.

..és hogy a motor rám se dőlt, így kényelmesebb is volt
A viccet félretéve: a középsztender nélküli, nem nívópálcás, hanem ilyen kis kémlelőablakos motorokkal van szívás. Ott az olajszint ellenőrzése tényleg 2 emberes feladat. (Már ha pontosan akarja látni az ember, és ne dőljön föl a motor...)
Eközben még lefőz egy kávét és egy cigit is elszív.
Guggolva, jobb kézzel tartja a motort a kormányt fogva, ballal kicsavarja a nívót, a motortartó kezéből logó ronggyal letörli, majd visszateszi, ás újra kihúzza azt.. mindeközben vigyáz hogy a motor vízszintes maradjon
Középsztenderen, vízszintes felületen. "Talpon" elég vicces lenne mérni, ahogy ülsz a gépen, és közben tekergeted ki-be a nívópálcát.
5000ft/darab áron találtam a sugomotornál. Ennyiért sehol nem találok jól gondolom igaz? Szerelő mondta, hogy ha veszek 2 ilyet használtan lehet szorulni fog a vezérműtengely célszerűbb lenne egy komplett hengerfejet venni. Okosabbaknak erről mi a véleménye?
Benne vagyok, de nekem nyárig nem nagyon ok a dolog, most eléggé tanulós időszakom lesz. Pont ezért nincs még összerakva a vas, és ezért nem mentem idén még egy métert sem. Hiányzik is nagyon. De nyáron nagyon szívesen, nézünk vmi frankó útvonalat. Ha itthon lesz foregon, beszervezzük Őt is:)!
Előre is nagyon szépen köszönöm!
Előbb hívtam a márkaszervízt, külön nem is lehet venni sajnos
Jó kis túraútvonal, felírtam!

Eléggé nyelezhetted a pacit, ha kb. 7 litert gurított le a torkán.

Ugye te is III. kerületi vagy?
Én meg Pinnye azt jelenti 50 km van köztünk nem olyan sok szerintem.Valamikor talizhatnánk egyet.
Az osztrák/német külön nem nagyon adja el......komplett hf van rohadásig.....de mindjárt körbefutok neked.
Szia!
Megkérhetnélek arra, hogy segítenél nekem keresni a pár HSZel lejjebb linkelt csapágyházat ebayen? Látom te már nagyon profi vagy benne, énmeg aztse tudom, hogy hogy kezdjek neki a keresésnek.
Mi a pöcsöm pl annak a hivatalos külföldi neve?
Valakinek nincs otthon egy felesleges hengerfej? Vagy legalább B és D jelű vezérműtengely csapágyház? Ha akad ne tartsa magába senki!
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de stenderen vagy "talpon" mérjük az olajszintet? És akkor kicsavart állapotban kell mérni igaz?
Dettó ugyanez nálam is!:

6-odikban:

5000: 100km/h
6000: 120km/h
7000: 140km/h
8000: 160km/h
8500: 170km/h
... na e fölött már csökken a görbe meredeksége

Most hétvégi karikán 280km-re megetettem vele kb 20 litert..., lehet számolni =)

Persze hozzáteszem, hogy én is egyedül mentem és eléggé szabadon motoroztam

L.

U.i.: Ha valaki megmondja, miért rak be ez a nyomi gép visszapert, amikor itt fórumban idézőjelet használnék, kap egy pirospontot!
Kriss..ha megvan a cucc akkor szólj...besegítek XJ-nek ,hogy mielőbb legyen vas alattad!
Nyahh a maradék olajért bárki jöhet...vigyétek mert már olyan a garázsom mint egy kirakodóvásár