Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez most csak kellemes a hasznossal program. Néprajzi tájegységek tárgyból a Bánságból kell a féléves feladatom megcsinálni... ezért lenne a kör..már ha lesz. Épületeket, hagyományos településrészeket fotózgatnék..

Májusban vizsgázgatni fogok meg júniusban is, júliusban meg gyakorlatilag nem leszek itthon
egyébként az elején az enyém is mindig lehajlott és geci idegesítő volt, aztán egyszer csak abba hagyta... sikerült úgy beállítani hogy jó lett vagy nem tudom
Még egy Győri kolléga. Gyülekezünk, gyülekezünk szépen:).
Szia tamás
Kedv az lenne inkább pénz gondok vannak, később májusban is jó lehetne ez a kör.Esteleg Szerbia helyett a Transzalpinát célba venni.
Hello! Cserélt már valaki GS-en tükröt? Tapasztalat? Az enyém sajnos lehajlik 100-120 körül, ill. ha nagyobb a szembe szél.
ebben az évben Április 27. én leszek elöször és utoljára Pesten
szal ha gondolod ....
Nyahh majd ha egyszer erre jársz..jól megsasoljuk...
mondtam a szerelőnek hogy sokat eszik, azt mondta hogy úgy lőttek be a karbit hogy több benyát kapjon elvileg mozgékonyabb erősebb, ezt én nem tudom úgy hogy elhittem
Amúgy nekem az volt a fura, hogy az új gumival kevesebbet forog ugyanolyan sebességgel. A korábbi Battlax-al 120-nál 6000-et forgott 6.-ban, a mostani Pirellivel pedig 6000-nél közelebb van a 130-hoz, pedig a régi gumit sem koptattam le ennyire durván, és mindegyik teljesen gyári méret.
én nem vettem észre eltérést...gondosan kezelem az akksi ügyet..és garázsban állok..
Sokat kajál a motorod...ezt én sem értem...pedig neked u.a japo mint az enyém..
Amikor a dragos barátaimmal eprészek...volt már 3,2....jó jó..majdnem elaludtam túra közben..
én nem azt mondom hogy sokszor kenem bele a piros zónába a száját, de itt ahogy olvastam, a fórumosoknál én is többször
de sztem ez egy egészséges motornak nem árt...
A 20 W-nél, indításnál mennyire forgat fickósan az önindító? A 10W40-es Castronál nekem nagyon szépen indított, de a 15W50-es Repsolnál észrevettem, hogy nem olyan fickós a dolog, érezni lehetett, h sűrűbb truvájban kell átforgatni a dolgokat.
jahh és 3 foggal rövidebb a hátsó áttételem...ez kb 500 rpm mínusz a normálishoz képest..
nem igazán értem a hozzászólásod
de a kolléga azt próbálta ecsetelni mint ahogy te is leírtad hogy a gs- kb 6000-6500as fordulatra találták ki, ami óra szerint 120-125 km /h jelent, ami a valóságban 108-109 km/ h nak felel meg, ha a rendő kérdezi akkor meg 90 km/h nak fele meg bár neki lehet van fényképe az ellenkezőjéről

Nekem egyébként a motor itt olyan 4,8 L eszik, ha csak 100-al vagy 90-el megyek meg 4,5 L-t, városba meg akárhogy is vigyázok vagy nem vigyázok 6L-t ezt a mai napig nem értem
..mondjuk én gyakran tolom meg az arcát...nehogy jól érezze magát ha már annyit masszírozom
Hosszú távon sztem 6000-ig ok, azt szereti, nem csinálsz vele neki rosszat. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet időnként 10000-ig is elforgatni, csak lehetőleg ne legyen a piros zónára akasztva a fordulatszámmérő mutatója. És ha sok évre tervezel vele, akkor azért utazósebességben 120-nál ne nagyon menj sokáig többet.
Én is újkorától hajtom...pontosabban nem én járattam be..de a családban volt. A Valvoline 10/40-et kajálta mint állat..a Castrol 20/50-et nem ette..Most Motul 10/50 van benne..és kíváncsi vagyok..
habár én ezt még nem figyeltem meg, de nekem sosem volt gondom a váltóval nem érezte másnak kicsit sem soha, nekem 15W50 van benne, de majd idén kifigyelem tuti hogy nekem van-e ilyen kiváncsi vagyok
hát igen, nekem is nagyon furcsa volt a Honda után hogy egy motor eszi az olajat , abba a két év alatt egy cseppet nem kellet utána töltenem
Akkor milyen fordulatra találták ki? Csak mert nekem eddig úgy tűnt, a 3.5-4.5 ezer közötti városban kényelmes, azon kívül meg a majdnem 6, esetleg kicsit felette. Erőltessem ennél jobban, vagy ez így rendben van?
Hát, ha ilyen elvárásokat támasztasz felé, szerintem nem ez a Te géped. Hasonlóakat szeretnék most már én is, pont ezért filózok rajta, hogy lecserélem. Utazó 120 óra szerint, itt pörög 6000-et, de a valóságban kb 110. És igaz, hogy az ereje 7000nél jön meg, de ezt hosszú távon nem díjazza, nem erre találták ki. Áttételekkel meg sztem fölös szórakozni, lehet, hogy kevesebbet fog forogni, de elveszíti a rugalmasságát, előzésnél sem lesz olyan dinamikus, nem hiszem hogy megéri. persze ez nagyon stílus függő, de ha 140-el akarsz utazni, akkor sztem a sor2-es 500-as kategóriát ne erőltesd.
Szerintem meg semmi baja nem lesz a folyamatos 130-140-től. Jó olajat kell bele tenni és akkor nem is zabálja ész nélkül, ha rendben van a blokk. Az enyémben garantált 30ezer km van (mindet én tekertem bele, ellentétben a kétes futású használt darabokkal...), az olajat nem nagyon eszi, két olajcsere közt azt a két decit szoktam utántölteni, ami megmarad. Motul 5100 15w50-et teszek bele.
A második szám a meleg oldal..egy 50-es később kezd el szétesni mint egy 40-es..
Mint azt már több alkalommal leírtam..megfigyeltem ,hogy 120 fok fölött érezhetően darabosabb a váltás...ebből kiindulva talán a többi alkatrész kenése sem lehet tökéletes..
De ez csak az én verzióm!