Szorgalmasak voltatok, köszönöm a válaszokat,azért az olaj evés kicsit meglep ,nekem a Vt250es 7-8000et pörög 100nál és így is könnyítve van az áttétel 4 foggal hátul, mivel pörgős- rövid volt az 1.es fokozat, így is alig kell csúsztatni de olajat nem kell töltögetnem,néha 120 de azt nem szereti , 3/4 max fordulat azért csak sok egy mocinak,tehát azt mondjátok 120-130 hébe hóba,GSen ültem már és pár motoron azokon természetesen jobban kell csúsztatni így az áttételhez már csak kevésbé nyúlnék igaz nem vagyok belvárosi használatban tehát elbírná,de ezen még a /per nagyobb gumi is segíthet,sőt a szélesebb is /per ugyanabban,mert ugye a felni szélessége adja meg nem a gumi,így gumi inkább magasabb lesz és púposodik,jól gondlom e?
Jó hogy szóba került az olajszint.
Mindig elfelejtem megnézni. Most kiszaladtam és ha kitekerem a pálcát és csak úgy visszahelyezem, akkor bizony a minimumot mutatja. Becsavarva és úgy megnézve viszont még jó.
Melyik a helyes mérés?
Beletöltöttem gyorsan azt az 1 decit, ami a legutóbbi olajcseréből megmaradt, de még van 1000 km a cseréig, úgyhogy mindenképp vennem kell egy plusz flakonnal.
én kb. 3éve vettem azt hiszem lidlibe hasonló óccón. az enyém zippzáras űrméretnövelő,
3 levehető oldalzseb, esővédő huzat, +kis zsebbe. állítható rögzítő a kormánytartóhoz és a tank alatt is lehetne rögzítei. de nem használom egyiket sem mert a mágnes (2-2 db oldalankén)t q-va erős.
se menetszél , se eldőlés esetén se jön le. a zippzárakat tanácsos néha száraz szappannal kezelni mert különben szorul.
általában 2000-3000 ft ért tankolok szal ez nem működne, sztem havonta egyszer szoktam megnézni, ha épp nem felejtem el, de minimálisat eszik szerencsére szal ha nem nézném két hónapig se lenne semmi, csak azóta a pesti út óta parázok csak
Minden második tankolásnál rá kell tölteni, aztán annyi.
Am tiszta érdekes, tavaly a GS több olajat evett meg arányaiban nekem a kárpátoki túrán a csúcsra járatott (2200m) szakaszon, mint a hazarohanós bő 300 kilométeren, amikor tartós 6500-7000 fordulaton jöttem haza éjszaka (a patakos akció után)
Nézni kell a szintet, ha kell akkor pedig pótolni. Nem olyan nagy vesződség.
Az XJ is eszi ha hajtva van, igaz csak minimálisan.. nem sokkal pörög kevesebbet mint a GS, de 9000-nél már a piros tartomány kezdődik Ha láncos lenne simán módosítanám az áttételt..a kardánon macerás lenne
most nézem neked milyen mocid van , Vt 250 után, NE VEGYÉL 500-as gs-t, én cbf 250 után vettem ami ugye kicsit kevesebbet tud a Xelvisnél, de sztem belefért volna nagyobb motor is, meg én amit tudok a vt 250 ről, nem leszel sokkal előrébb egy gs -el, az a Honda nagyon jó moci
Én mikor megvettem egyszer mentem fel vele Pestre meg vissza 140-el a 200 km alatt kb 2 deci olajat zabált be, hamar rájöttem hogy ettől volt... mert azóta sem fordult elő ilyen, és igen 6000 nél megyünk 120-at
Csak megjegyzem ,hogy a nagy melegben 100-as tempónál 120 fok volt az olaj...az F-es verzió ebből a szempontból stabilabb...de a killa negyven tartósan neki sem tesz jót..
Az én 91-es GS400-am 100 as tempónál 6 ezer körül forog, az 500-asokat nem tudom, de gondolom az valahol 5 ezer környékén lehet. Ebből kiindulva szerintem is inkább a 120 az egészségesebb érték
a 100.000 km meg én kimerem jelenteni hogy semmi a Gs élet tartalmából... Persze egy régebbi darab több EGYSZERI szemvízzel jár ,de tudni fogja ugyan azt mint fiatalabb társai
Üdv nektek,az idén 250ből fellépek 500as kategóriába,érdeklődöm a gs mennyire bírja a tartós 130-140es tempót akár autópályán,persze nem sűrűn járok pályán,de falvak közt is megtekerném a gázt,vagánykodni nem akarok és 7 litereket se akarok tankolni? van ezekből sokat futott példány ami jó állapotban megéli a 100ezer km.t ? azt tudom a cb500 jobban viselné,csak abban kevés a fejidomos,köszönöm előre is
(A becsavart max szint megegyezik a kicsavart minimummal!)
Mindig elfelejtem megnézni. Most kiszaladtam és ha kitekerem a pálcát és csak úgy visszahelyezem, akkor bizony a minimumot mutatja. Becsavarva és úgy megnézve viszont még jó.
Melyik a helyes mérés?
Beletöltöttem gyorsan azt az 1 decit, ami a legutóbbi olajcseréből megmaradt, de még van 1000 km a cseréig, úgyhogy mindenképp vennem kell egy plusz flakonnal.
3 levehető oldalzseb, esővédő huzat, +kis zsebbe. állítható rögzítő a kormánytartóhoz és a tank alatt is lehetne rögzítei. de nem használom egyiket sem mert a mágnes (2-2 db oldalankén)t q-va erős.
se menetszél , se eldőlés esetén se jön le. a zippzárakat tanácsos néha száraz szappannal kezelni mert különben szorul.
A GS-be én is 2-3000ért tankoltam.. még 2008-2009ben
Am tiszta érdekes, tavaly a GS több olajat evett meg arányaiban nekem a kárpátoki túrán a csúcsra járatott (2200m) szakaszon, mint a hazarohanós bő 300 kilométeren, amikor tartós 6500-7000 fordulaton jöttem haza éjszaka (a patakos akció után)
Nézni kell a szintet, ha kell akkor pedig pótolni. Nem olyan nagy vesződség.
Az XJ is eszi ha hajtva van, igaz csak minimálisan.. nem sokkal pörög kevesebbet mint a GS, de 9000-nél már a piros tartomány kezdődik Ha láncos lenne simán módosítanám az áttételt..a kardánon macerás lenne
Rendszeresen szervizelve, gondos gazda mellett bőven 100 felett elszalad.