Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az kár.............ezrem még lenne rá.
Csak ha azt mondod 25 kilométert utaztál érte.. Tudod ki fog engedni annyit ha tudja hogy milyen messziről jöttél
Fisi viszi majd oda..
Na ez a hátránya a sokat állt motornak a fasz tudja, mi volt vele...

lehet, ha 100ezer lett volna benne, hibátlan lenne a henger...
Jáááááááááájjjjjjjjjjj............kellnekemkellnekem.........


http://www.willhaben.at/iad/ge...

Azért azt érzed, hogy most már magamon mulatok

Na most indul a henger vadászat, így nem rakjuk össze, majd a végén összeszámolom, mennyiben állt meg, persze, ha most egy komplett blokkot kellene vennem is alatta lenne az árának, de azért bosszant rendesen. Ami megnyugtat, hogy eddig is kibaszott jól ment, Ninjának tetszett is, na majd most
Csirkeól.......Te aljas Bazeg,az a garázs tisztább volt mint a lakásunk:))))))))))))))))
Az,hogy idióta módon rakták le laza 20 évre........
Minek hozzák ide?
Itt levágják a kawasakis csirkéket.
..és Gödöllőre viszik szervizbe?
De, csak Kawasakit vettek, mert nem tudnak szerelni
Ja..............mivan nem motoroznak má a csirkék?
A "csirkeólban" talált 450-esre kellett neki a henger
Majd elkanyarodhatnál ha kész lesz felénk Budafokra, csak előtte egyeztessünk

500 helyett 450 lesz?
Nem lesz gyengébb?
Az hibátlan lesz,most jön osztrákiából a tömitésszett.A henger kapott egy homokfújást,mert a miénkben gyárilag szürke.
A szelephézag ellenőrzés elvileg ősszel megvolt, a lapkákat is le kellett cserélni, eléggé összevissza értékek voltak előtte, most valószínűleg megfelelőek. A karbi is ki lett pucolva ősszel, persze attól még lehet idén taknyos, a tankról ugyanezt mondom, pucolva, de attól még állt benne a benzin 2-3 hónapot. Bár AZ a benzinmennyiség már elfogyott belőle (eddig 26 litert tankoltam bele).
A szelephézag-állításnál nem volt szó arról, hogy bármi komoly gondja lenne a gépnek. Igaz, ezt ugyanaz a szerelő mondta, aki most is ijesztget. Akit meg itt ajánlottak a fórumon, na az holnap eljön a gépért, és elviszi átnézni meg mifene. Ennyivel máris jobb, mert a régi kb. két hét múlva érne rá. De valószínűleg nem megyek hozzá.
Tényleg, a 450-es hengerrel mi van?
Valakinek esetleg GS500-hoz van hengere? Ja,eladó?
Ez nagyon érdekes ha tényleg így van"Adott esetben, megyek mondjuk hármasban 50-nel, és forog 3.5-öt, aztán fordulok, vissza kettes, megint hármas, ugyanúgy 50, de már 5.5-6 a forgás"
Mert a kuplunggal is gond lehet.
Ja igen, másik tipp, ahogy Dipshit is írta, a csapágybaj, és igen, lehetőleg futóval történjék a szállítás, ne lábon. Azért a legtöbb szerelőnek van utánfutója, uh ez remélhetőleg nem okoz gondot.
Ha a "titingezés" erősödik a fordulatszám emelkedésével, simán lehet hogy csapágyas a motor. Az tipikusan ilyen..

Am a GS-nek van pár érdekes hangja, amik teljesen természetesnek és egészségesnek számítanak. Lehet hogy ez a "titingezés" is az, bár engem aggasztana ha a fordulattal együtt megmaradna..

Az biztos hogy én lábon nem mennék vele egy métert sem így, amíg nem tiszta mi a helyzet
A hangokról a legnehezebb látatlanban bármit is mondani, ezért csak pár tipp. Ha a fordulat emelkedésével a "tingting" is sűrűbb lesz, az egyrészt lehet szerintem mondjuk a megnyúlt vezérműlánc. Viszont ezt már korábban is hallottátok volna szerintem, nem egyik pillanatról a másikra kialakuló dolog. Indulásnak szerintem vidd el egy megbízhatóbb szerelőhöz, hogy őszinte legyek, eddig akiről beszéltél, nekem nem nagyon tűnt annak, de senki hitelét nem szeretném látatlanban rombolni. Csináltass egy szelephézag ellenőrzést, akkor már látszik az is, hogy milyen állapotban van a vezérműlánc. Szerintem érdemes lenne mérni egy kompressziót is, ha nagyon gatya az érték, abból már esetleg lehet következtetni, mennyire kopott e a henger, esetleg a szelepekkel rendben van e minden. Amiket eddig leírtál, azok nekem eléggé karburátor problémákra utalnak, nem a korábbi tippre, vagyis a gyújtásra, uh sztem egy nagyon alapos karburátortisztítás és szinkron sem ártana. Ez így első körben, sztem ez lenne most a legfontosabb. Az olyan dologgal, hogy van alatta egy csepp olaj, szerintem most ne törődj. Egyrészt attól még működhet jól a gép, ha kicsit könnyezik, én is észrevettem ősszel, hogy egy helyen az olajdekninél alul kicsit olajos, találtam is alatta foltot. Vagy venni kell olajdeknihez külön tömítést, nekem olyan 1800-at mondtak rá, vagy venni kell fél mm vastag klingerit lapot, és abból kivágni, majd tömítőpasztával összerakni, de szerintem most nem ez a legfontosabb. Más ötletem most nagyon nincs. Ha a szelepellenőrzés, kompressziómérés és a karbiszinkron megvan, és utána is rakoncátlankodik, akkor lehet filózni tovább, de nekem eddig nagyon úgy tűnik, hogy tök retkes lehet a karbi és hol átfolyik, hol. Érdemes lehet még belenézni a tankba, nem rozsdásodik e, mert ha igen, először azzal kell valamit kezdeni, nehogy újra elduguljon a karbi. És hangsúlyozom, korrektebb szerelő. Érdeklődj fórumon, kit ajánlanak a lakóhelyed közelében, a szelephézag-állítást és a karbiszinkont sztem max 20-25 körül megcsinálják, bár nyilván ez személytől függ, a kompressziómérés pedig 5 perc.
Ezt így számszerűleg nem figyeltem, de ha a 2000 jelentős szám, akkor azt mondom, VALÓSZÍNŰLEG nem tűnt el, mert az alapjárat is olyan 1100 körüli, és a 2000-et viszonylag kis markolatfordítással elérjük. A hang meg egyszer sem ment el, miközben pörgettük kicsit. Inkább gyorsult a fordulattal együtt titing-titing-titingre.