Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk lehet benne szórás..mert az enyém 2003-as és tuccog néha
Szerintem én rájöttem... Nem titing az...csak sima ting...de mivel két füle van..az egyikhez később ér el a hang ezért kissé összemosódva kétszer hallja az egy pengést..
Ennek van azért előnye! A Doki soha nem fogja hallani azt a mondatot,hogy "fiam..miért kell mindent kétszer mondanom?"..mert már eleve úgy hallja..igaz kicsit összemosódva...de az évek alatt megszokott..és rutinossá vált gyakorlat szerint..simán kifésüli belőle a mondandót.. Másik előny ,hogy ha erdőben sétál és azt hallja ,hogy Brumm...ami nála BruBrumm-ként jelenik meg...gyorsabban keres menedéket. Persze mint tudjuk a maci nem falkában vadászik...de ez az adott pillanatban nem mérlegelendő...
Pontosan,
Az a fajta gyári hiba amire gondolsz, az pontosan a vezérműtengely hézagolásának a hibája volt, csak nem tudom melyik évjárat. A szakszervizek meg tudják mondani, és talán díjmentesen ki is javítják.
Végre megértettem, mit akart mondani a motor. Hiányzik neki az eredeti, megszokott, japán cucc, az a "tea dolog". Tea thing. Csak ez lehet.
Írtam Ninjának is, összerakjuk a mocikat és ha addig nincs meg a titingelés, akkor lemegyünk és megnézzük, én röhögök, ők meg megfejtik
Csing? Neem, csing az biztos nincs benne... és nem is két másodperces szünetekkel, na! Komolytalan banda. És én még leállok itt tanácsot kérni. Nem értetek ti semmit, hiába magyarázom? Így kell viselkedni a gyanútlan idetévedővel? Nohát.
Ha már semmilyen hangot sem ad, az az igazán gáz...
Terceghet is...de akkor már be sem indul...
Brr Brr..pff pff..tc..tctc..cöcöröö.cöccörő.ping...cst..netán csitt?...titing...olyan nincs is szerintem...
Esetleg még klattyoghat...de az már halálhörgés...Ha cörpög akkor a flatnira biggyesztet lapni lazult meg..az még javítható...ha viszont krallog..akkor a hajtányra srófolt kurbli súrolja a lappantyú fogazást és az drága lesz..
Annyira röhögtem, hogy félrenyeltem... figy doki... soha a büdös életben nem fogod tudni leírni hangutánzó szavakkal, hogy mit halassz, ezt csak te hallod, ha kimondod, hogy titing... titing... titing...
Nem lehet, hogy tittíííng...tittíííng...tittíííng... inkább, olyan 2 mp-s szünetekkel, közben egy halk csing-el néha?
és ráadásul viharos a szél.....
Megcsináltam a Szőkét és még sütit is ettem...torkig vagyok...másodlagos vezérlőegység terén viszont nincs egy épkézláb gondolatom sem
Ahogy nézem a tingelésnél nem fogunk dűlőre jutni...mert az lehet ,hogy nem is titing...hanem tutung..vagy tctc...
A félig meleg motor..mintegy 5-10 percnyi motorozásnál értendő....de hogy még véletlenül se legyen félreértés...a csont hideg motor 5-10 perces működtetése utáni hőmérsékletre értem...
Én éjfélkor az M0-on jöttem haza.na az sem volt egy röhögőgörcs
hosszú idő után az első szabad hétvége motorozásra, erre ilyen f...s idő van........
Ez a titingelés, ami konkrétan valami ilyesmi hang, hogy titing... titing... titing... kb. fél-egy másodperces közönként, illetve kicsit magasabb fordulaton enyhén sűrűsödik, nevezhető ciripelésnek, akkor legyen ciripelés... de annak én csak örülök, ha nagy hézagra kopott szelep gondot nem okozó hangjára hasonlíthat.
Bár egyrészt fogalmam sincs, milyen hézagra kopott szelepnek milyen hangja lehet (nincs viszonyítási alapom), másrészt meg a szelephézagok be vannak állítva. Az minősíthető félig meleg motornak, ha már előtte mentem vele bő egy órát?
A sört korábban olvastam a fórumban, mint "kezelési útmutatót", de való igaz, hogy nem nálad olvastam... elnézést
Szőkékkel sajnos nem szolgálhatok, nem az eseteim, és ismeretségi körömben is csekély számban találhatóak. Viszont múltkor én is sütöttem sütit próbaképpen (asszonynak nem sikerült az egyik fajta, gondoltam, hátha nekem megy), és egész sikeres lett. Esetleg elindulhatunk ezen a vonalon is, mint vizsgálati ellentételezés.
Nyahh sasok és prérifarkasok... Ha az a tittingelés..ami inkább ciripelés...hasonlít a nagy hézagra kopott szelep hangjára az normális..illetve kárt nem okoz...az enyém is néha csinálja...főleg amikor félig meleg...és XJ megoldása valóban remek..én is alkalmazom..de azért a Gs-nél rengeteg a mechanikus zörej ami félrevezethet..
A sört nem szeretem..alkoholt nem iszom...szőke full extrás..alanyi jogon kártyalehúzóval született egyedeket...esetleg...mondom ESETLEG..Holnap azaz ma is jön egy hozzám..mert a Pegason olajat kell cserélni.. hogy megússzam a férfiúi dolgokat...inkább kértem ,hogy süssön nekem sütit
Krissal...lehet ,hogy a te motorodon teszteljük az új szinkronizáló kézikészüléket?
Az az eladó macskája... de kutyám van vagy öt, ebből négy két hónapos kölyök... ingyen elvihetőek (az anyjuk meg már szétrágta tavaly a kocsi vonóhorgának a kábelezését). Az 5000 jogász is meghalhatna, hátha lenne munkám. A benzin is drága. Szóval van itt még teendő elég
Látom, macskád is van, nincs itt gond, te már kész vagy, ha motor is kész, te leszel a boldogság mintaképe... ok, lehet meghalhatna 5000 jogász még, hogy tökéletes legyen, de hát nem lehet minden a tiéd
Ha ez nem olyan gond, amivel foglalkozni érdemes, akkor elgurulok én is szívesen akárhová... a felvétellel kapcsolatban meg ugyanaz van egyelőre, mint a csavarhúzóval.
Az asszonyomnak meg azért már csak jobb vagyok, mint bárki más, különben mért jött volna hozzám, úgyhogy emiatt nem fáj a fejem
Nekem pont pörgetésre jött elő az a hang.

Ha mentem vele normálisan, kussban volt szinte mindig. Majd ha valamilyen oknál fogva kihúzattam 8ezerig vagy fölé, akkor ziher hogy kattogott alapjáraton utána egy darabig. Az elején megijedtem hogy miafaszvan.. és csigatempóban 3ezres fordulaton 60-nal hazacsorogtam pestről szegedre a szervizbe. ...Feleslegesen, mert mire hazaértem nem volt hangja Aztán még vagy 4szer elmentem a szervizbe ha előjött. de csak a sokadik alkalommal csinálta ott is. De megnyugtattak, hogy ez nem rendellenes zaj.
Tehát, a lényeg, hogy ne menjek alacsony fordulaton, és ne is álljak meg, mert ha megállok, megint hallom a titinget, és esetleg zavarni fog. Ha meg nem hallom a menetszéltől, máris nincs gondom
"Ez is egy álláspont, de nem az enyém." [Wagner úr]
foregon jól mondja, a kora GS-eknek van valami baja, a vezérlésnél, ami akkor jön elő, ha felmelegszik, de ha megpörgeted, elmúlik.... valamikor rákerestem, most nem találom, de valami kis szaros hézagolóval lehet megoldani, de ha nem, akkor le kell szarni, mert semmit nem okoz...
Mi lenne, ha felvennéd telefonra, alapjáraton, meg pörgetve és felraknád?

A másik, hogy megvárod, hogy összerakjuk a motorokat és megfűzöm XJ-t és Ninját, hogy leugorjunk Monorra, csak az asszonyt dugd el Ninja elől
Nincs az a hosszú csavarhúzó, ami elérne Monortól Gyálig... mert hogy most épp itthon vagyok, a gép meg ott, és elvileg holnap nézik meg jobban. Úgyhogy mire legközelebb meg tudnám hallgatni, remélhetőleg addigra már nem lesz mit hallgatni.
És igen, valóban jó lenne