Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyen nekem is volt, szét borította az egész hengerfejet a szerelő, és nem talált semmit, egy ilyen idegsítő kattogo hang volt, aztán összerakta és maradt minden a régi, aztán egy hét múlva valaki benyögte hogy van valami ilyen baja a gs-nek és egy külföldi fórumon le is van írva hogy mi csinálja, de nem kell vele foglalkozni,
TEhát nem azt mondom hogy ne szedje szét mert lehet ez nem ugyan az a probléma, de ha szét szedi és semmi baja akkor ez ugyan ez lesz, és ez elfog múlni aztán előjön aztán elmúlik stb...
Figy, lehet, hogy primitív, én XJ-től láttam... fogsz egy kurva hosszú csavarhúzót és odanyomod a blokkra és a markolatához nyomod a füled, felerősíti a hangokat, mint egy orvosi sztetoszkóp, hallgasd már végig a hengerfejnél, meg a blokknál ezt a titinget, jó eséllyel megtaláljátok, honnan jön.
Meg mondjuk tényleg jó lenne, egy másik dude, aki szintén GS-es
Feltételezem, csak saccolgatott, mert ha csinált is volna valamit, akkor azt mondja, hogy ez meg az volt (lesz) a baj, ahogy látom... de tippnek mindenképp barátibb, mint hogy blokkcsere, főtengelycsere, meg ilyesmik, ahogy a korábbi szerelő mondta. Csak stimmeljen is.
Jogos, esetleg másik nőben gondolkozhatnál, úgy értem Ninjának.
Szereti a jó feneket, nem túl nagy, de formás ciciket és a helyes arcszerkezetet, ja és lényeges, hogy nő legyen, elég válogatós :D
Más.. csak saccolgatott, meg hallgatózott a szerelő, vagy csinált is valamit?
Ha odaadom a nőmet, nyakamon marad a két kölyök, akkor meg hogyan mehetnék motorozni? Örökké nem passzolhatom anyámra őket...
Nőt is elfogad
Nos, még mindig nincs itthon a motorom, de a szerelő annyit mondott, nem a blokkban hallja a titingelést, hanem szerinte a vezérlésnél (a szelepeknél?) valahol esetleg meglazulhatott valami csavar, vagy ilyesmi (tavaly lett ugyebár szelephézag állítva, lapkacserével, akár még ez is előfordulhat, én nem értek hozzá, mondjuk a karburátorok bilincsei is tök lazák voltak).
A kérdés, elképzelhető-e ez a lehetőség, vagy keressem fel ganjamestert egy karton sörrel?
Egyszer kell csak megcsinálni
Meglátjuk, mire lesz türelme, meg nekem
85euro+25 szállítás.
Az jutott az eszembe,hogy mi lenne ha kigrammolnánk a hajtókart dugóval együtt? (XJ most biztosan emleget)...mi több kapna egy polirt a hengerfej..és a járulékos be..meg kiömlők..stb.

..már csuklok
Szeret ilyenekkel szöszölni..............vásárlómániás.
Mennyiért?
El is felejtettem, jön a hengerem, dugókkal, 17ezer van benne, ha szerencsém van jövő héten kopogtat a futár, persze XJ900 intézte, hogy eszem azt a kicsi bogár szívét
Jó mesterember nem veti meg a munkát, ha ez a kötelesség, hát legyen, tudni kell áldozatot hozni
Egy jófajta Vénuszra bármikor....(mert megérdemlem)...de ez sajnos most a motor első telóinak az olajcseréje lesz...De ha közben egy "dombtulaj" is betéved...jó fenékkel..nem túl nagy mellekkel..és természetesen "fogyasztható" arcszerkezettel......fintorogva..de egye fene...megcsinálom
Ajánlanám a Vénusz dombot.
A vénuszt vagy a marsot akarod megfigyelni?
Ehh...de pörög a fórum
Ennek örömére holnap belevágok a teleszkóp hadműveletbe..
Azok tudnak jól együtt motorozni akiknek hasonló a ritmusa...hiába más a motor...ha nekem gépészkednem kell...vagy visszafognom magam...akkor el van cseszve a nap. Volt már ,hogy sokkal erősebb vasakkal mentem..hasonló ritmusban..mert hát ők sem ringnek tekintették az utat..
Olyan hogy tökéletesen mindenre alkalmas bringa nem létezik.
Annyira más felhasználói területek vannak hogy nem is lehet.
Ezzel tisztában vagyok, az én ex motorom alapjait valamikor a hetvenes évek végén fejlesztették ki, túl sokat nem változott a modell gyártásának végéig.. tehát nem 10 év az az eltérés hanem inkább 30.

Ennek ellenére jót motoroztunk együtt, bár ott is megszületett az a megállapítás, hogy mennyivel jobb lenne ha én is modern motoron ülnék, és nem egy seprűn ülve bűvészkednék
A két konstrukció között van vagy min.10 év eltérés....vagy sokkal több,ha a te ex. mocidat nézzük... Bár a Honda majdnem minden motorjában kissé kifinomultabb..
Azért a GS-ről nézve, együtt motorozva nekem tetszett a CBF. Mivel lábtartótól lábtartóig volt használva, így igazán meglepett az a fajta nyugalom, ami akkor is jellemezte azt a motort. Semmi gépészkedés stb..csak szépen bekanyarodott, ment az íven aztán annyi. Meg hát a GS-hez képest azért elég szépen ki tudott gyorsítani a kanyarokból.


Mondjuk annyi pénzt nekem egyelőre semmilyen motort nem ér meg, mint amennyibe egy ilyen kerül. kb 3 milla újonnan, 1 évesen aztán meg ér 2-őt..

A GS-nek évi 10 000 Forint volt az értékvesztése
Én sem mertem felpattanni srác GSXR1000-ére tavaly, pedig ki kéne próbálni...