Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A "titingezés" megszűnik a fordulat emelkedésével valamikor (mondjuk 2000 körül) vagy egyre csak emelkedik a fordulattal együtt?
Krissal!Elég fos a hengered.......Ma a hónolóval beleestem,olyan húzások vannak benne,mint a duna medre.Ez igy nem lesz jó
Küldtem mélt linkekkel.
Hát, nem vagyok valami nyugodt.
Az egy dolog, hogy a múltkori levegőszűrő-csere után hazajöttem, alapjáratot állítottam, és a motor szépen mozgott, a korábbiakhoz képest mindenképp.
Az is egy dolog, hogy ma elmentem egy körre, mert megnéztem volna, mennyit eszik 100-on, amihez kellett a szombati tankolástól még 75 km. Azt bele is raktam, a motor ezalatt nem állt le egyszer sem, kellemesen viselkedett, kanyargott a kanyarokban, s bár időnként még vissza-visszabeszélt, de amikor meghúztam a fülit, máris tudta, ki a gazda, és módjával nyüszítve tette a dolgát. Tehát valószínűleg már csak benzin-dugulása van, amit erre a hétre amúgy is beterveztünk. Egyébként hat litert töltöttem rá, ami mondjuk soknak tűnik.
Az viszont már korántsem tetszik, hogy tankolás után valami megváltozott. Adott esetben, megyek mondjuk hármasban 50-nel, és forog 3.5-öt, aztán fordulok, vissza kettes, megint hármas, ugyanúgy 50, de már 5.5-6 a forgás. Nem tetszett.
Ami meg még kevésbé tetszetős, hogy igen fura hangokat hallok a blokk felől. Alapjáraton ketyeg, és azt mondja valami: ...TITING... TITNG... TITNG... TITING... szép fémes hangon. Mint a vonatkerék kattogása. Emelem a fordulatot, akkor kicsit gyorsabban, de marad a titingezés. Elviszem a korábbi szerelőhöz, ő meg jól megijeszt, mert beteszi egyesbe, első fék, és lassan engedi ki, de a hang nem szűnik meg. Szerinte ezzel ne közlekedjek, ha jót akarok. Meg hogy ha a blokkban kell cserélni VALAMIT, akkor ott MINDENT kell cserélni, ami nem kis pénz. Vagy jobban járok, ha blokkot cserélek, azt olcsóbban megúszom. Esetleg adjam el rögtön, vegyek másikat, ha motorozni akarok. Meg ilyesmik.
Ezen kívül, csepeg valami olajszerűség a blokkról, elöl, a hengereknél, ami szintén nem tetszik neki. Nekem sem. Az olajszint-pálca szerint amúgy maximumon van az olaj a gépben.
Tehát, körkérdés: kinek mi a véleménye erről a titingezésről? Kezdjek imádkozni, vagy inkább lőjem főbe, akitől vettem?
Akinél voltam szombaton, holnap elviszi a gépet, de mire számítsak?
Hátha valaki emlékezetből tudja! Kiszedtem a légszűrőházat..és a csövek visszarakásánál kaptam mattot. A két karbit egy T elosztó köti össze alul..ahol a benyát kapják....és van fönt is egy T elosztó..gondolom az úszóház szuszogója...ami a légszűrő ház előtt kanyarodik be...csak arra nem emlékszem ,hogy az rá volt dugva valamire...vagy csak úgy belevezették a semmibe...?
Ezt nem tudom pontosan, de talán egy picit azért többet. :)
Nem az azonosító táblán van a matrica?
Adok érte egy papírok nélküli zsigulit.
Egyben.Nem vacakolok a bontással.Minden csavar belerohadt.
A hülye válaszokkal kíméljetek jeligére.
H betű a vázon? Csak volt itthon forgalomban..
Behozta kintről papírok nélkül, vagy lopott...
Egyébként papírok nélkül kurva drága és ez a mondat meg simán megérdemelne egy automatikus feljelentést:
"Tesók hülye kérdésektől kíméljetek! "
Hát jónak néz ki, gyanúsan olcsó is, de ha nincs gond vele sztem pikk pakk elkel
Sziasztok!

találtam egy jó gs 500-at, 2007-es 550ért. hmmm..... jó ennyiért?

http://www.markamotor.hu/magya...
mi az a beömlő csonk?
Egy motor-autó kényelmetlenségét nem egy próbakör alatt lehet meghatározni..ez tény. Audiból ültem Octáviába...a próba alatt nem volt gondom....csak az első hosszú úton.. Az audival szinte egy segg Genf....az Octávnál már Győrben vergődtem...
Ez azért egy szubjektív vélemény, a motor nagyon szubjektív dolog. Lehet, hogy Neked nagyon be fog jönni. Egyáltalán nem kényelmetlen, csak a terpesz lábtartás nem annyira oké.
Egyszerűen nekem nem való.
Nekem is nagyon tetszik...de az egy kicsit visszaveti a rajongásomat ,hogy nem kényelmes..178 cm vagyok...nehéz...tankolás csomagokkal..és hogy menet közben letilt..
Pozitívum lehet a küllem,fogyasztás,a tartozékok sokasága..
Akkor lehet sejtésed, miért tetszik az NC700

Próbálni viszont még nem próbáltam, és a beszámolóból úgy tűnik, hogy van azért hibája.
Nyahh márkatársaim..a gondoskodóbb fajtából .. Aki még soha nem nézte meg a beömlő csonktömítését..annak mondanám ,hogy a motorom 2003-as és kb. négy éve még jó volt a tömítés (lágy és rugalmas) akkor pucolás ,szilikon zsír + szeretgetés.. Mostanra ez a szar olyan lett mint a műanyag..ezért a fals levegő szabad utat kapott.
Csak szólok...mert kedves vagyok
Akogy néztem a lapodon a fogyasztási adatokat...háát nem vagy egy motorgyilkos..sőt
Úgy érted harmadikban pörög 2 ezret 80-nál?
A bosshoss-on meg csak két fokozat van.
Az a meglátásom, hogy a mai sebességkorlátozó világunkban többet közlekedik a motoros ezeken a rom utakon 80km/h-ig mint afölött. Márpedig ennél a motornál ez a 3.-ik fokozat. /Az Fz6-omat akár 40-nél fel lehetett váltani 6.-ba. /
Szóval azt mondod, érződött a súly és nem volt jó az üléspozíció? Nekem nagyjából ez a két bajom az egésszel, a súlytól tartottam is, hogy sok (az ülésről meg próba nélkül reménytelen lenne nyilatkoznom). Egyébként egyáltalán nem értem, mi ilyen nehéz rajta, szerintem nem valami bonyolult egy ekkora motort 200 kiló alatt megcsinálni (F650CS-em telitankolva, ABS-szel 187 kiló, és jé, hát nem 50 ló, elöl pakolható kivitelben? De amúgy komolyan, tele van a világ jóval könnyebb 600-asokkal).

A többi része nem zavarna, sőt - ezt a blokkot szerintem nekem találták ki, és mérget vehetsz rá, hogy nem kettes-hármasban használnám A limitert meg valószínűleg sose látnám

A krumplilevesre meg magasról teszek, sőt, én direkt szeretem, ha a krumplileves fel tud mutatni valami meglepőt, ami cseppet se rontja el az ízét, sőt... nem véletlenül van olyan motorom, amilyen.
Ha a politikus költségtérítésről beszél és az rá vonatkozik, akkor azt azt jelenti hogy pénzt kap.

Ha a "polgárra" vonatkozik, akkor azt jelenti, hogy a "polgár" fizet.. Szép nem? Jó ez a magyar nyelv
persze, persze !...és mit mondott a hittérítő mikor a kannibálok levágták már a kezét lábát ? " hát a f@szom nem kéne !
bár ha belegondolok honatyáink honanyáink és egyéb ...( nem mondok semmit) tetemes
közlekedési hozzájárulást kapnak.