Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 9-ik perc után nem gyengén száll be a csávó a szakadékba.
Én vagyok a motorkereskedések réme : CBF 1000 Fa-t is tesztvezettem. Nekem nem jött be, nem éreztem az erőt, sem a nyomatékot, hiába olvasható papíron. Elég nehéz gép, mondjuk így, hogy túra motor ez rendben van. Mentem CB 1000r-el is. Na az már elementáris. Brutálisan tol és könnyebb terelgetni mint egy GS-t. Nagyon precízen terelgethető, tényleg mint egy bicikli.190 kg körüli önsúlya elképesztően jó, mindezt egy 1000-től nem rossz. A CB 1000-hez képest a CBF 1000FA dög unalom. Különböző kategóriák, de hogy ennyire eltérő karakterűek azon nagyon meglepődtem. Újabb skalpgyűjteményem egy DRZ 400 kipróbálása lesz, ez már magán akció: egyik motoros ismerősömmel motort cserélünk majd pár kör erejéig.
Az a tapasztalatom, hogy tényleg a puding próbája az evés. A műszaki adatok sokszor egyáltalán nem fejezik ki a motort, sokszor teljesen más a gyakorlatban mint amilyennek elképzelted az adatok alapján.
Pl. örök rejtély, hogy a régi 6 voltos 350 Cz miért megy sokkal jobban mint a 350-es Jawa. Nem is érdemes összehasonlítani, pedig ugyanaz a blokk. / Talán a légszűrő, légszűrőház, kipufogó, alacsonyabb felépítés, de mindenesetre a blokk ugyanaz./
Sztori: Nekem Cz-m volt bátyámnak Jawa / kb. 25 évvel ezelőtt /.
Szeretett mindig " dominánskodni " , úgyhogy különösen idegesítette, hogy a kisöccse ott szopatja meg, ahol akarja. Az enyémnek 145 volt a vége, az övé 120. Én 3- ban 120-ig ki tudtam huzatni, neki meg az volt a vége 4.-ben. Ezt már nem lehetett benyelni Dénesnek. Én meg csak: Ezért elhatározta, hogy felújíttatja komoly pénzért a motorját. Tudtam, hogy halott ügy, de hajthatatlan volt. Az eredmény kiábrándító volt, nem lett jobb. Emlékszem, ahogy próbáltam vigasztalni, ő meg már csak azért mosolygott megtörten, mert annyira hihetetlen a dolog, hogy az már egy műszaki csemege.
Aztán fillérekért eladta, mert meggyűlölte. Más szempontból ilyen motorokat érdemes olcsón megvenni, amit valaki megutált valamiért, de a mi igényeinknek bőven megfelel.
Na jó nem kell ennyire tökös csávónak lenni...................csak egy vékony lemez.
Naná, hogy dicsekszem! Olyan kemény a tököm, hogy még a vasat is meghajlítja!
Mz meg Mz közt is nagy különbség van, és sztem az Etz azért a korábbiakhoz képest minőségi futóművel volt megáldva, már ha rendben van. A 150-es Etz-mben 15000 valós kilométer volt, mikor kipróbálta haverom, RF600-asa volt akkor, de előtte Bandit, CBR900, stb. és ő is azt mondta hogy teljesen rendben van, nyílván az ő szintjén. Ugyanez volt a 251-essel is (mondjuk abba át lett téve az első és hátsó futómű is, szal ugyanaz volt) .Az igaz, hogy az első telóba jobb egy sűrűbb olaj, meg is kapta, amúgy pedig teljesen rendben volt, és annyival meg nem tud menni, ohgy nagyon zavarjon. Aki meg 130-al akar Etz-vel kanyarodni, az meg ne lepődjön meg, legyen bátor:).
Simán hozzámvágták az R-es 675-öst fél órára.Én meg felültem rá.
Az eredmény ismert.
Kurvadrága lett.
Hát én csak aszondom, ekkora menetszél nem egészséges. Kihat az agyra is.
Tavaly Sárkány Bulgáriában felajánlotta egy körre az akkor még csak bő 2000 kilométert futott '11 CBF1000FA-ját, hát nemet mondtam. Mondom ha csak el is dőlök vele.. ugrott 5kiló és akkor csak a dobozokról beszélünk..

Szóval óvatos duhaj vagyok.. amit nem tudok kifizetni, azt nem vezetem
És akkor jön a mondat:-nincs egy vasam sem........Multkor tuszkoltak felfelé egy Fjr 1300-asra.Leszálltam a másik oldalon:))))majd valami túrán ahol van tér,akkor kipróbálom.De még magázom az Fjr-t,láttam elgyorsulni 180-ról.Irgalmatlan
A károkozó fizet.. ha TK-t okoz, akkor megvette a motort. Nem kell ezt túlizgulni.

Egyetemistának simán oda merem adni a gépet.. ha összetörné, felvetetném vele legrosszabb esetben a diákhitelt.. gond egy szál se
Jáájjjj....nyáron vizsgáztattam egy katonai 251-es Mz-t.A víz levert az M0-n.Egy bicikli volt az xj-hez képest.Azóta felnézek az Mz-sekre.Komolyan.
Háát...én csak nagyon félve....xj900-hoz ha van valami,az is aranyárban.
A fényezését pedig nem lehet reprózni.Krissal érezze kitüntetve magát
Hogy védjem a mundért: max 1000km alatt teljesen megszoktam a csutkakormányt, és most már semmi gond nincs vele. Etz251-ről ültem át, klasszisokkal kényelmesebb volt a kormány és az ülés is. Egy hónap után már semmi gond nem volt a kényelemmel. Pedig nálam is a hatványozás van: pár napja tárgyalt "herekoccantó" ülés, "sportos" csutkakormány. Adj neki kis időt és megszokod, nem lesz azzal baj. Különben is, királyok vagyunk, ilyen piszlicsáré dolog miatt nem szerelünk:).
én nem tom, én simán kölcsön adom a mocit.... főleg egy próba körre
Na leszedtem mert nekem se nagyon tetszik már jobban nézve.
rászánhattál volna még egy kis időt hogy lebeszéld magad róla !
viszont natttyon király a bukócsöved !
Én csináltam 10 perc alatt.
kb. nem is érdemes rajta tökölni, kategóriákkal jobb a túrakormány
Pedig... én már... azt hittem...
No mindegy...
Majd csak túlélem valahogy... nehéz lesz...
Ez tény ,hogy nőt és motort..autót kölcsön nem adunk....de a kormányt kölcsönadtam volna...ellenben a hozzávaló konzolt kénytelen vagyok használni..
..azt azért nem gondolod ,hogy majd azt is lebányászom ..és nem motorozok,hogy próbálkozhass
"Nőt és motort kölcsön nem adunk... " és ha más is így gondolja, akkor mindenképpen buktam a próbát
de csak most jöttem rá,hogy a csutka kormány után nem elég ha szimplán kölcsönadom magát a vasat..mert tartó konzol is kell hozzá......úgyhogy a kísérlet bukóban van...kérj kölcsön egy körre más kormányos Gs-t
Nézz meg egy GS-t amin nem olyan kormány van mint sonyika motorján..vagy az enyémen..és nem olyan mint a te kormányod.....és gyári..
http://www.mcnews.com.au/NewBi...

http://pctrs.network.hu/
clubpi...



tehát ilyen
Én nem tettem semmilyen alátétet sehova.....de műkszik!