Tesztvezettem a Honda NC700X-t. Elnézést, de nagy csalódás volt számomra. :)
220kg körüli tömege nem kevés ebben a szegmensben 50 le-vel ?!, és a súlypontduma ellenére érződik rajta. Szinte terpeszben kell ülni rajta, ami nem szerencsés, ha valaki technikásan szeretne közlekedni, továbbá hosszútávon nem túl kényelmes, és nem is túl férfias testhelyzet. / Nyilván, hogy minél több férjen a tanknak álcázott csomagtartóba, ami már megint csak nem az én ízlésem, eszembe jut a legendás mondás: a krumpli leves legyen krumpli leves. :) /
A blokk extrém nyomatékos ez zseniális azonban nagyon fúrcsán viselkedik. A blokk szeretné, ha húzatnák, de 6000-nél letilt az elektronika, ekkor " motorfék ", kb. olyan váratlanul és indokolatlanul mint amikor besül egy motor. Mintha a Jó Isten ráverne a kezedre: MOOST PEEDIG NEEM HÚÚZOD TOOVÁÁBB A GÁÁZT, de ez nem a te akaratod. Ez egy előzésnél kimondottan veszélyes szerintem, mert a motor valahogy azt üzeni, hogy nyugodtan húzd neki, nem érzed, hogy váltani kéne mint pl. egy harley-nál mondjuk 3500 körül.
65km/h alatt nem nagyon érdemes 3.-ba tenni, kb. 100- alatt 4-est váltani. Nekem ez fúrcsa: városban 2. esben motorozni, autóúton 3-asban 4-esben. Na majd ünnep nap lesz az autópálya, végre megismerkedhetem az 5. 6. fokozattal is.
Végezetül 80-ig jól gyorsul, de afölött elég nyögvenyelős.
Már én is röhögök, de komolyan mondom, megváltás volt visszaülni a GS-re. Sokan szidják a GS-t / valljuk be, nem ritkán joggal /, meredeken lenézik, akár még a kategória társak is, ennek ellenére nem tudok szabadulni tőle. Most lett egy 1.800000 Ft-os Gs-m. Mert biztos nem cserélném el erre a tesztmotorra. Hacsak nem adhatnám el azon nyomban . Ha ennyi pénzt szánok motorra, akkor inkább veszek egy használt Triumph speed triple-t. A következő motorom az lesz, szerintem azt nagyon eltalálták, de nem sürgetem.
Amúgy azért mentem arra, mert lakik ott egy műcicis GSX-R-es span csajszi, gondoltam elhívom, de a nulláson haladva úgy döntöttem nem húzom az időt, mert mire elkészül lemegy a nap! Így inkább nem álltam meg!
Na igen, az ilyen és ehhez hasonló gépek azok, amikre az ember nyugodt szívvel sose mondhatja, hogy elkészült...:). De az érzés kárpótolja az embert, ha megy. Haverom is nagyon akart venni, de aztán végül a tárcája győzött, és megvett egy papizsigulit. Bár sztem lassan közel lesz a millióhoz, amit beleölt, meg a franc tudja hányadik motor van benne, de azért ha annak elindul a segge, az is egy élmény. Nade akkor se egy hacsi:). Gratu hozzá, igazi ritkaság,és kultusztárgy!
Na, föltettem a galériába. Tényleg jó volt. 5h alatt majdnem 300km, amolyan túrázós, nézelődős stílusban. Na jó, azért ha elmondom hogy 10e-ért tankoltam összesen, gondolom rájöttök, a tempó nem mindenhol volt nézelődős Ezt is kell
Toyota Corolla AE86 és nem volt, hanem van.... de még jó sokáig nem lesz kész, mert szétkaptuk, meg egy donort is és lassan évek alatt épülget Csak egy rahedli pénz kell hozzá, meg kurva sok idő, tudod...ami mindenkinek van dögivel
Szerintem is jobb magasabban. Olyan mint pár autósjátékban a lökhárítónézet.
A tankon van a legjobb helyen egy tartókonzolon. A sisak sem a legjobb, mert ott mindig mozog.
Remélem hogy még holnap is így fog kinézni mire megcsinálom...
220kg körüli tömege nem kevés ebben a szegmensben 50 le-vel ?!, és a súlypontduma ellenére érződik rajta. Szinte terpeszben kell ülni rajta, ami nem szerencsés, ha valaki technikásan szeretne közlekedni, továbbá hosszútávon nem túl kényelmes, és nem is túl férfias testhelyzet. / Nyilván, hogy minél több férjen a tanknak álcázott csomagtartóba, ami már megint csak nem az én ízlésem, eszembe jut a legendás mondás: a krumpli leves legyen krumpli leves. :) /
A blokk extrém nyomatékos ez zseniális azonban nagyon fúrcsán viselkedik. A blokk szeretné, ha húzatnák, de 6000-nél letilt az elektronika, ekkor " motorfék ", kb. olyan váratlanul és indokolatlanul mint amikor besül egy motor. Mintha a Jó Isten ráverne a kezedre: MOOST PEEDIG NEEM HÚÚZOD TOOVÁÁBB A GÁÁZT, de ez nem a te akaratod. Ez egy előzésnél kimondottan veszélyes szerintem, mert a motor valahogy azt üzeni, hogy nyugodtan húzd neki, nem érzed, hogy váltani kéne mint pl. egy harley-nál mondjuk 3500 körül.
65km/h alatt nem nagyon érdemes 3.-ba tenni, kb. 100- alatt 4-est váltani. Nekem ez fúrcsa: városban 2. esben motorozni, autóúton 3-asban 4-esben. Na majd ünnep nap lesz az autópálya, végre megismerkedhetem az 5. 6. fokozattal is.
Végezetül 80-ig jól gyorsul, de afölött elég nyögvenyelős.
Már én is röhögök, de komolyan mondom, megváltás volt visszaülni a GS-re. Sokan szidják a GS-t / valljuk be, nem ritkán joggal /, meredeken lenézik, akár még a kategória társak is, ennek ellenére nem tudok szabadulni tőle. Most lett egy 1.800000 Ft-os Gs-m. Mert biztos nem cserélném el erre a tesztmotorra. Hacsak nem adhatnám el azon nyomban . Ha ennyi pénzt szánok motorra, akkor inkább veszek egy használt Triumph speed triple-t. A következő motorom az lesz, szerintem azt nagyon eltalálták, de nem sürgetem.
GSnek így néz ki a tanksapkája? Nekem sajnos le van törve az a "lappantyú" és csinálni akarok rá, de nemtudom hogy hogy néz ki pontosan.
Akár órákat is.
Nagyon jól mutatnak bőrruhában.
Jobb látvány mint bármi.
Ettől kifeküdtem
Amúgy azért mentem arra, mert lakik ott egy műcicis GSX-R-es span csajszi, gondoltam elhívom, de a nulláson haladva úgy döntöttem nem húzom az időt, mert mire elkészül lemegy a nap! Így inkább nem álltam meg!
Bár az isaszegi felújított nem túl rossz.
útvonal
A tankon van a legjobb helyen egy tartókonzolon. A sisak sem a legjobb, mert ott mindig mozog.