A yamaha salamonnál ajánlotta a tulaj ,hogy olyan a minösége mint a mutulnak garantált 100%.Ja és sopronba.De majd bemegyek és megmondom neki,hogy szart-se ér.De ettöl nekem nem lesz jobb sajna.
alakul...már csak a felnit kell kékre..a széleit polírozva..egy dögös kipuff.....spéci ülés...és festék arra a műanyagra ami a lámpa fölött van ....ennyi így hirtelen
Miként jut eszébe valakinek ilyesmit vásárolni?...ha csak nem ingyen van..... ....annyi féle kipróbált olaj van, hogy na.....és nem hinném, hogy annyival drágábbak, hogy érdemes legyen kísérletezni...
No akkor szerviz szaga van a dolognak. A másik dologhoz: pl. próbálom indítani a motort, szegény önindítő nyöszörög, alig forgat. Aztán újra megpróbálom, akkor meg egyből indul, mintha új lenne a motor. (Egyébként kora ellenére még csak 14.000 Km van a motorban)
A szelepeid kopoghatnak...érdemes lenne hézagot ellenőrizni! Ha már a max. hézagon van az hallható. Mivel a korongok forognak belül..ezért hallod szakaszosan..
Jól értem ,hogy nehezen forgat az önindító? Mondjuk egy jól feltöltött akksival próbáld ki..vagy bikázz rá...ha akkor is lassan forgat akkor az önindítód szorul valamiért. Ha jól pörget és nem indul annak ezer oka lehet...gyertya..fals levegő...sőt akár hidegen szelep gond is..
Két kérdéssel fordulok hozzátok, hátha valaki tud nekem pontosat írni.
Van egy 2002-es Suzuki GS500e vas, amit hajtok. Nos egy ideje kopogást hallok a hengerek felől, ami ritmusosan jön elő. Nem folyamatos kopogás, hanem kb. 2 másodpercenként kopog vagy 3-at, 4-et. Ha folyamatos lenne a kopogás, akkor sejtené az ember hogy mi van, de így hogy pár másodpercenként kopog... Melegen is csinálja.
A másik pedig: Néha nehezen indul a motor, 100-as aksi mellett is. Olyan mintha nem lenne az akkumulátorban anyag, csak szenved az indítással, aztán gondol egyet és pöc-röf. Kontakt hiba elvileg sehol sincs.
Remélem tud valaki valami használható tippet adni a szervizen kívül, mert az kicsit zsebbenyúlós.:) Előre is köszönöm!
..jó jó...kísérletező szellemek nélkül nem jutnánk tapasztalatokhoz...
Dipshit
Magasabb fordulatszámnál is hallottam már.
ganjaninja
No akkor szerviz szaga van a dolognak. A másik dologhoz: pl. próbálom indítani a motort, szegény önindítő nyöszörög, alig forgat. Aztán újra megpróbálom, akkor meg egyből indul, mintha új lenne a motor. (Egyébként kora ellenére még csak 14.000 Km van a motorban)
Jól értem ,hogy nehezen forgat az önindító? Mondjuk egy jól feltöltött akksival próbáld ki..vagy bikázz rá...ha akkor is lassan forgat akkor az önindítód szorul valamiért. Ha jól pörget és nem indul annak ezer oka lehet...gyertya..fals levegő...sőt akár hidegen szelep gond is..
Mert olyat nekem is csinált alkalomszerűen a motor, és nem keveset mentem vele. Baja nem volt
Két kérdéssel fordulok hozzátok, hátha valaki tud nekem pontosat írni.
Van egy 2002-es Suzuki GS500e vas, amit hajtok. Nos egy ideje kopogást hallok a hengerek felől, ami ritmusosan jön elő. Nem folyamatos kopogás, hanem kb. 2 másodpercenként kopog vagy 3-at, 4-et. Ha folyamatos lenne a kopogás, akkor sejtené az ember hogy mi van, de így hogy pár másodpercenként kopog... Melegen is csinálja.
A másik pedig: Néha nehezen indul a motor, 100-as aksi mellett is. Olyan mintha nem lenne az akkumulátorban anyag, csak szenved az indítással, aztán gondol egyet és pöc-röf. Kontakt hiba elvileg sehol sincs.
Remélem tud valaki valami használható tippet adni a szervizen kívül, mert az kicsit zsebbenyúlós.:) Előre is köszönöm!