Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

isti55-nek:Szép a motorod, A bukó csövet csináltad? vagy vetted?
Elsősorban arra, hogy az olajleeresztő csavart ne szakítsd bele....
Szép estét uraim.Most cserélnék először olajat,és szűrőt, kérném tisztelettel,hogy segítsenek,hogy kezdjek hozzá?és mire kell vigyázni?Köszönöm szépen ha egy tapasztalt motoros segítene.Suzuki gs-500 ról lenne szó.
doktorúr !
előbb utóbb cak összeáll a vasad és ha még benyát is kap majd
rendesen !
Egyébként szerintem szemeztem a GS 450-eseddel még tavaly, mikor magamnak keresgéltem
Lehet, hogy költői túlzás volt, de egy sorstárs mondta megtekintés után, hogy az ő Yamahájában cseréltek 20 ezer után fele ilyen fekete szűrőt. Ebből matekoztam ki a tippemet
Azért én ebben nem lennék annyira biztos. Van hogy szürö sincs a dobozban...Pl 15 évvel ez elött , amit én vettem yamahát abban sem volt...Persze ez nem ugyan hogy 54 e km keresztül ül a dobozban...
De pl az öregebb Guzzikon nem is nagyon volt szürö, csak egy torok, és azon talán egy szunyogháló...vagy az sem....
Szerintem nincs olyan ember aki 54ezret elmegy egy légszűrővel.. vagy legalábbis remélem, hogy nincs
Nos, ma gurultam egyet Gyál felé (megállás nélkül elment 30 km-t, 60-70-es átlagtempóval), az itt kapott link motorszerelőjéhez. Első körben kicserélték a levegőszűrőt, és olyasmit szűrtem le a megjegyzésekből, hogy ha a motorban valóban 54 ezer km van, akkor ez még a gyári szűrő lehet... mindenesetre találtunk némi használható fordulatszámot 4.5-6 ezer között is. Ami jó hír. Utána viszont egész nap ugyanazt csinálta, amit eddig is, vagyis: pár kilométer után egyszerűen lefulladt. Első körben megmozgatták a benzinvezetékeket, mert a tank visszarakásakor az egyik kissé (úgy 170 fokban) megtört, ami nehézkessé teszi az átfolyást ugyebár. A második stb. körökben arra jutottak, hogy már kevés a benzin a tankban, és amúgy is sokat eszik, tankoljam meg, és a jövő héten menjek vissza karbit pucolni. Tankolás után végülis valóban nem állt le hazáig, viszont furcsa módon fölment az alapjárat 3000-re. Visszaállítottam 1100 körülire, és utána már meglehetősen normális volt a gép. Már a korábbiakhoz képest. Mindenesetre, mér várakozó állásponton vagyok.
Köszi
Segített. Köszi!
Az üzemanyagtakarékosság is benne van a pakliban.

Amúgy köszönöm a dicsérő szavakat.
Zoltánnak soha nem tudom, hogy hengerrel több, vagy kevesebb van?!
ez igazán jó tanács, köszönöm Zoltán
Sőt ha nem is mennék vele, csak bent lenne a garázsba akkor sem koppanna fel aazt hiszem, és akkor rugó sem kell
Ne menj gyorsan.............és nem fog felkoppanni.
hátha segít
persze tudom hogy jobb rugóval nem koppan, de ez is jobb lesz mint a semmi, nekem ennyit ért meg
Én csak az ON csőre húztam...a többit nem használom...Mindkettő engedi a benyát..
Én olyat választottam ami passzentos és még bilincset is tettem rá. De bármelyik motoros bolt forgalmaz MOTORHOZ való szűrőt...sőt van közöttük mosható is..
Örülök! Akkor majd térjünk vissza erre.
Tankból lejövő 2 csőből melyikre kell rakni a szűrőt? Vagy hogy működik ez? Mind a két csövön szív vagy ez egyiken nyom vissza?
Jó tudni az enyém már nagykorú 89-eske
A rugó évjáratfüggő is....volt amikor erősebbet tettek bele.....
Illetve valsz. gyári van benne, mert előtte felkoppant.
Érdekes, én 82 kiló vagyok és amióta 15W-s olajat kapott, nem koppant fel, egyszer sem, pedig direkt kivittem durvulni.
Persze nem tudom, gyári rugó van-e benne, hiszen nem 0-kilóméteresen vettem