Ma beszéltem XJ-vel és a hétvégén nem rakjuk össze, szóval jövő héten, még lehet gyűrűgarnitúrát is cserélek, utána meg annyira egyben lesz, hogy egy életre összeraktam, szóval, nehezen válnék meg tőle...
Viszont autóval is megcsináltam, hogy 6 éve nem cserélem le, mert kurvára megszerettem, miközben egy csomó autót ki akartam volna próbálni, lehet ezt motorban nem így akarom...
Mindegy, most nincs pénz, majd nézegetem az Ebay-t, hátha megint belenyúlok
Igazából ha tavaly nem lépem meg a motorcserét mustanra már esélyem se lett volna.
Így ha megfelel a GS ne most akarj cserélni.
Bár mostanra annyira olcsók lettek az öreg SV-k hogy egy leharcolt külsejű gépből gombokért lehet ügyeskezű embernek low budget pimp járgányt csinálni.
A német karbik? nem láttál akkor még francia fél elektromosat, vagy japán tiszta vákumcső karbit! A német ezekhez képest gyerekjáték. Amúgy a két kocsi szinte mindenben egyezik.
ma 18:30-kor Gödöllőn a mentőállomástól a Szabadságtérig ment mögöttem egy márkatárs.... üzenem neki, hogy vagy a reflektora ment, vagy nagyon felhord a tompított, mert kiverte a szemem (a lámpánál előre ment, így nem tudtam neki szólni.)
gyárilag közel 100 kg-val nehezebb az injektoros felicia,és az állapotukat (kompresszió) sem tudhatod.ettől függetlenül nem vagyok karbi-ellenes, kitartok én is mellette
Ez a normák miatt van nem a karbi vs spicc miatt....esetleg mert a régi spriccelők még nem voltak annyira jók....igaz a a német karbik az automata szivatóval elég gatyák.....
Egyébként röhelyes, van két autónk, ugyanazzal a motorral, csak az egyik karbis a másik injektor. Hát! Érezhetően jobban megy a karbis és a fogyasztás is jobb.
A karbival még az a baj, hogy ha a pillangószelepnél kikopik akkor nem nagyon van választás...csere....bár itt feltettek egy ötletes megoldást amit egy valóban jó szakember(és tanár) csinált, de hogy az meddig jó a fene tudja...
Pedig még csak nem is egyszerűbb....több a hibalehetőség és nehezebb rájönni mi a baj ha valóban pontosan akarja az ember beállítani és nem csak úgy, hogy menjen...
Viszont autóval is megcsináltam, hogy 6 éve nem cserélem le, mert kurvára megszerettem, miközben egy csomó autót ki akartam volna próbálni, lehet ezt motorban nem így akarom...
Mindegy, most nincs pénz, majd nézegetem az Ebay-t, hátha megint belenyúlok
Így ha megfelel a GS ne most akarj cserélni.
Bár mostanra annyira olcsók lettek az öreg SV-k hogy egy leharcolt külsejű gépből gombokért lehet ügyeskezű embernek low budget pimp járgányt csinálni.
Pláne ez az ON-pri-res mizéria.
http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
Utána már nem fogod.