Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb. milyen költségekkel lehet számolni, ha Dajcslandból akarnék hazahozni egy motort? Beleértve az üa. költséget, utánfutóbérlést stb.
Ma beszéltem XJ-vel és a hétvégén nem rakjuk össze, szóval jövő héten, még lehet gyűrűgarnitúrát is cserélek, utána meg annyira egyben lesz, hogy egy életre összeraktam, szóval, nehezen válnék meg tőle...
Viszont autóval is megcsináltam, hogy 6 éve nem cserélem le, mert kurvára megszerettem, miközben egy csomó autót ki akartam volna próbálni, lehet ezt motorban nem így akarom...
Mindegy, most nincs pénz, majd nézegetem az Ebay-t, hátha megint belenyúlok
Igazából ha tavaly nem lépem meg a motorcserét mustanra már esélyem se lett volna.
Így ha megfelel a GS ne most akarj cserélni.

Bár mostanra annyira olcsók lettek az öreg SV-k hogy egy leharcolt külsejű gépből gombokért lehet ügyeskezű embernek low budget pimp járgányt csinálni.
Igazából a GS tökéletes, úgy ahogy van, én is láttam...ha ennél bonyolultabb lenne, nem is GS lenne.
Picsába, annyira bejött ez a gép, hogy azóta gondolkozom, hogyan cserélhetném le ... de most nincs money, csak korog a gyomor...
Azt hiszem a YOU TUBE-on láttam egy injektoros GS-t.
ne dumálj, mikor volt neked karbid? Soha
Én injektort akarok, de nincs rá pénzem, ezért a karbit szeretem és az injektor szar
Kalev! Mind a kettő az enyém! Szerinted nem ismerem őket? A Favorit papíron is erősebb.
Nem a gyerekjáték a lényeg hanem, hogy mennyit kell hozzányúlni.....
(én autóval voltam)
A német karbik? nem láttál akkor még francia fél elektromosat, vagy japán tiszta vákumcső karbit! A német ezekhez képest gyerekjáték. Amúgy a két kocsi szinte mindenben egyezik.
ma 18:30-kor Gödöllőn a mentőállomástól a Szabadságtérig ment mögöttem egy márkatárs.... üzenem neki, hogy vagy a reflektora ment, vagy nagyon felhord a tompított, mert kiverte a szemem (a lámpánál előre ment, így nem tudtam neki szólni.)
Ellenes én sem.Csak hidegen hagy.
Pláne ez az ON-pri-res mizéria.
gyárilag közel 100 kg-val nehezebb az injektoros felicia,és az állapotukat (kompresszió) sem tudhatod.ettől függetlenül nem vagyok karbi-ellenes, kitartok én is mellette
Ez a normák miatt van nem a karbi vs spicc miatt....esetleg mert a régi spriccelők még nem voltak annyira jók....igaz a a német karbik az automata szivatóval elég gatyák.....
Van különbség súlyban és egyebekben?Picit?
Az egyik egy Favorit, a másik egy Felícia.
A kocsik közt különbség?
Egyébként röhelyes, van két autónk, ugyanazzal a motorral, csak az egyik karbis a másik injektor. Hát! Érezhetően jobban megy a karbis és a fogyasztás is jobb.
de a karbi legalább MAGYAR találmány! szóvak kell a francnak a hanyatló nyugat injektora, mikor van hazai is!
itt keresd meg a tiédet, és a robbantott ábráknál megtalálsz mindent:
http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
A karbival még az a baj, hogy ha a pillangószelepnél kikopik akkor nem nagyon van választás...csere....bár itt feltettek egy ötletes megoldást amit egy valóban jó szakember(és tanár) csinált, de hogy az meddig jó a fene tudja...
Csak addig míg az itt írók csoportjába nem esel.
Utána már nem fogod.
Pedig még csak nem is egyszerűbb....több a hibalehetőség és nehezebb rájönni mi a baj ha valóban pontosan akarja az ember beállítani és nem csak úgy, hogy menjen...