Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van nekem is "szimpla benzinszűrő", csak nekem kisebb az átmérője mint magának a benzincsőnek. Ez érdekelne, hogy neked is ez a kicsi szimóba való van, vagy olyat tettél bele aminek a csatlakozóinak a keresztmetszete megegyezik a benzincsőével. A kicsit nem tudom bele merjem e rakni, nehogy keveset kapjon vagy a vákuumot bezavarja.
Hibakódok autós verzió:

http://www7.zippyshare.com/v/9...
Az olajjal nem szűnik meg mert az csak a csillapítás legfeljebb egy picivel később koppan fel.....ezt rugócsere oldja csak meg teljesen...az SV-hez csináltattam rugókat amikkel jók lettek mert a kis SV is felkoppan....
Baxxátok meg,félrenyeltem a kv-t:)))))))))))))))))))))))))))

Himnusz:)
Köszi a válaszokat!
Ha nem veszed meg a kinti ideiglenes rendszámot, akkor csak kivonatod kint. Filléres tétel, és gyorsan megvan, de csak hétköznap.
Bérelsz 8000 kreditért/nap egy furgont, két nap alatt letudod az utat, és csak egy jármű fogyaszt, meg egy matrinyadíj!
A kinti tulaj szokta intézni.Eddig egyik autómnál.se motornál nem kellett vesződjek a kinti papirokkal.Telefonon le kell beszélni hogy kiviszed,és a gazdi kivonja.
Köszönöm! Így már talán sikerül valahonnan szert tenni rá.
Állok elébe. Ennek a félévnek a vége felé úgyis "felviszem" majd pestre a motort
Szimpla kicsi benzinszűrőt. Miért? Milyet lehetne még belerakni?
Nem tudom pontosan, de a Tiéden ugyanaz az ülés mint az újabb GS- eken, mert az enyémet nagyon kényelmesnek találom /2006-os évjárat/. Többek közt ezért is adtam el az Er 5-t : lefelé lejt az ülése, mindig a tankra rácsúszva ültem 2cm ülésen. Akkor pedig minek az ülés további része?!
ja meg hogy koppan az eleje nagy féknél, de ez most orvosolva lesz 15W olajjal
én megmondom őszintén, azt utálom a gs-be hogy kibaszott kényelmetlen az ülés, meg azt a rugózást két személlyel,
az ülésen lehet javítani tisztába vagyok vele mielőtt valaki ezzel jönne
Kedves barátom!
Akkor, ha lehet, egyszer kipróbálnám a Tiédet, mert elég ritka darab. Remélem nem ciki. Cserébe kipróbálhatod a teljes veterán Jawa flottámat. Garantált élmény, ami nem várt.
Egyszer próbálj ki egy XJ900-at csont ugyan az a technika mint a GS, csak dupla akkora.. a fogyasztása is (ha húzod)

Mondjuk unalmasabb mint a gs, mert nem igazán lehet kiforgatni és végigváltogatni a fokozatokat, mert akkor már gyorsabban mennénk, mint amit a józan ész megenged.. főleg városban
Értem. Egyébként jó a GS500 második gép nélkül is. Még mindig nem untam meg, pedig ez nálam nagy szó. Hibái ellenére kedvelem. Az utánozhatatlan frenetikus hangja és a hengerenkénti két szelepből adódó nagyon alul megjelenő nyomaték miatt kedvelem leginkább, továbbá a rugalmas és egyenletes blokk karakterisztikáért. Sokan nem tudják, hogy a két szelepnek előnye is van: pl. mindezek mellett az alacsonyabb fogyasztás is.
Külsőre lehetne szebb, de az előzőek miatt ezt elnézem neki. Blokk-és motorhangmániás vagyok.
Jó éjt! És problémamentes újjáélesztést.
Milyen szűrőt raktál bele ha szabad érdeklődni?
Még nincs konkrét kiszemelt áldozat, csak más fórumokon is a német import gépeket dicsérik, hogy ott - többnyire - valós a km-futás, jó állapotban vannak a mocik.

A mostani GS500 mellé el tudnék képzelni egy csoppert, pl. egy Harley Sporit vagy hasonlót. A robogóm meg épp újjáélesztés alatt.
Bátyám nagyon szolid fellépti díj ellenében hazahoz Neked bármilyen motort, amit kiszemeltél. Semmit nem kell intézned. 25 éve ezt csinálja, árverésekre is jár. Ha érdekel! Milyen motort szeretnél?
/ Én minden motort szeretnék egyszerre. A héten nem bírtam magammal és vettem egy csepptankos 250 Jawat garantált 9800 km-el, nem felújított 45 éves motor, 80%-os küllemmel, de a blokk szinte bejáratos 120-ig kipörgi magát, újszerű pengő hang. Rugózása pedig vízágy. Csavarok többsége még nem látott villáskulcsot. /
Köszi, utánaolvasok!
Ha öreg a gép akkor nemigen drága.
Asszem kinn le kell adni a renccámot.
Őéaszoknál van egy forgalomból kivonás ottani autóklubbnál az mintha 20 euro lett volna.
Németben passz.
Igen, ez viszonylag egyértelmű, elsősorban a kinti adminisztrációs költségekre lennék kíváncsi, az itthoni forgalombahelyezés is kb. egy 100-as.
Nézz át az Xj600 fórumra, most hoztak be motorokat.
ÜA-got számolj kilométerre és autótípusra, én 10-ért béreltem a motoros utánfutót.
Mi 1000 km-t mentünk oda-vissza, szimering csere után ment vizsgára, stb. 100-120-ból megállt a GS500 egyéb költsége.
Apró számolási művelet.A bérlés tlán napi 5-8e lehet.
Kocsi fogyasztása is tág határok közt mozog.
De távtól függően minimum 80-100e.