Dehogy esik át mindenki ezen...nekem még soha nem volt gondom vele...talán mert én a szűrő beépítéssel kezdtem..
Amúgy lehet ,hogy holnap az enyém is eldugul
Olvasgatom itt a kabi szívásokat.Mindenki átesik ezen?
Csak már megkaptam hogy a karbi az a legjobb.................
Ezekszerint azért ez rusztikus túlzás ha jól tévedek.
Rendben, leszokom róla, remélhetőleg addigra mindenképp, mire a Suzuki megbízható lesz. Ami azonban a két gép működési viszonyait illeti, az sajnos nálam egyelőre eléggé hasonló, annyi eltéréssel, hogy a T1-esem kb. egy településnyi távolságot volt hajlandó megtenni, míg a GS kettőt. Végülis, kétszer annyi a henger is benne "Becézni" meg csak azért becéztem, mert már ez kellett ahhoz, hogy elviseljem a stresszt, amit a pikkelése okozott
Jó estét Kartársak!
Látom még mindig benzinben fürdünk nyakig! A jó magyar üzemanyagokról csak annyit, hogy a barátom új dízel kocsijában szétfagyott a szűrő a mínusz húszba.
Csak kérlek ne"Pancsikázz"
1.Mert olyan buzis
2.Mert a két motor működési köszönő viszonyban sincs egymással.
3.Mert Pannoniának hívják és "hasitasiüncipünci" stílusban engem speciel irritál. Köszi!
Ezek az utólagos "közéillesztem" benzinszűrők elég nagy meglepetéseket szoktak okozni, főleg a filléres termékek! Első körben szerintem ezt hajítsd ki belőle!
A tanksapka szerintem nincs eldugulva, egyszer már rámhozta a frászt, mikor jöttem a lakásba a garázson keresztül, és valami sípoló hangot hallottam... eltartott egy ideig, mire rájöttem, hogy a tanksapka üdvözölt. Azóta is szokása.
Benzincsapot épp most vadászok neten valahol, mivel le akarom cserélni, a mostaninak nagyjából két állása van, egy fél PRI és egy fél RES, szeretnék egy olyat, amin van ON is... de amikor leáll a gép, akármelyikre állítom, mindig a másikon kapja föl előbb-utóbb. Viszont most próbáltam gurulni egyet asszonnyal is, és hát nem volt valami sikeres... kilométerenként elfogyott a nafta a karbiból (gondolom, onnan), mindig várnom kellett, mire jön valami a tankból. Van a rendszerben egy pótlólagos benzinszűrő, azon látszik legalább, hogy van-e benzinem, és hát elég rapszodikusan van félig tele, de többnyire épp csak az alján kotyog valami. Illetve most legutóbb ott sem sok volt. Úgyhogy egyre valószínűbb, hogy dugulás, és remélem, holnap elérek vele Gyálig.
Figy, XJ900-al dumcsiztam, mert fasz ötlet, de hátha.
Nem pont ezt csinálná, de az eldugult tanksapka is okozhatja, hogy kifogy a nafta, vákum lesz a tankban, szedd le a tanksapkát, tömj bele rongyot, hogy levegőzzön, egy próbát megér.
A másik fasz ötlet a benzincsap, kapcsold átfolyóra, hátha ott a gond, de egyébként ő is azt mondja, hogy ez karbi lehet, de hátha nem. Azért írom, mert ezekhez nem kell szerszám.
Sziasztok,ujra problémam van ezért fordulok hozzátok.Kérdésem az lenne hogy:téli pihenő után vacakol az egyik henger feszt ,a gyertya benzin szagu es kormos,csereltem de hideg inditaskor mindig beköpi,ha bemelegszik utána mintha menne ereje is a régi viszont ha megnézem a gyertyát akkor megint fekete,gyanus ez nekem ,hogyan elenőrizzem le hogy mind a két henger megy e ,tavaj olaj csere után ugyan ezt csinálta,e akkor sima gyertya csere megoldotta a gondot,olaj 20W 50 es motul,gyertya ngk amit a könyv ir,kérlek ha tudtok segitsetek elöre is köszönöm mindenkinek
Titoknak nem titok, de maradjunk annyiban hogy pont kijött a kis 125-ös ciberém árából! (ez nem vicc!) Azt eladtam és az árából vettem ezt!
A ciberében volt 16516 km, ebben pedig 16321! Sztem jó csere volt!
Délben majdnem lekaptam a tankot, hogy megpróbáljam magam szétszedni a karbikat, de van itt egy okos ember a fórumban , aki azt mondta, a semmilyen szerszám jobb, mint a rossz szerszám, ezért mivel a két benzincsatlakozó tömlő levételéhez csak rossz szerszámom volt (olyan előérzetem támadt, hogy ha le is szedem vele, az életben vissza nem rakom), ezért inkább visszapakoltam a tankot a helyére. Mindenesetre alánéztem, és elmozdult csatlakozást, ilyesmit nem láttam, már amennyire értek hozzá.
Álló helyzetben kipörgetve piros csíkig föllibben a mutató... terhelésen meg kissé Szeszélyes Pancsi módra viselkedik (=túlmelegszik és leáll), meg mintha kiszippantaná időnként a benzint a rendszerből (avagy másként: valahol valószínűleg eldugul, és a maradékból gurulok, amíg futja). Ilyenkor inkább szívatóval indul be kis várakozás után, anélkül nemigen. Ráadásul a kart időnként félállásban kell tartanom, hogy valami egyenletesnek tűnő teljesítményt kapjak.
A tank alatt vannak a gyújtótrafók...kukk meg a csatlakozásokat...és próbálkozz meg a gyertyakábelek vizsgálatával. Csak terhelésen vacakol..vagy natúr pörgetésnél is?
Hát, a bilincsek meghúzása nem sokat segített... esetleg, hogy kissé egyenletesebben húz (talán, de ez szubjektív érzés, lehet, hogy csak hinni szeretném), meg nem rángat annyira, amikor rájön az ötperc. Ettől eltekintve, még mindig leáll, most épp a 7 ezres fordulaton való közlekedésnél, hármasban, 90-nél. Nem valami vidám dolog a kamionok mellett az ilyesmi. Maradok a holnapi átnézetésnél és karbipucoltatásnál, legföljebb majd jól odafigyelek. Imbuszkulcs-készletem már van
A vezetőcsap beverődése sztem okozhatta a betét félrekopását, és okozhat ilyet az újnál is.Én cserélném az tuti, bár az árát sokallom én is.Lehet, hogy megpróbálnám egy esztergályossal legyártatni.
Sziasztok
Első fékbetétek hátulját ami tartja az a kis csavar(menetes a vége, közepe sima, másik vége hatlapfejű) megvan kopva egy kicsit a keresztmetszete, és a fékpofákon a lyuk is kivan tágulva/kopva egy kicsit az egyik fékbetét meg félre van kopva(egyik végén a ferodol kb 1 mm vastag, másik vége ~2 mm). A kérdésem az lenne, hogy ezt a kis csavart érdemes e kicserélni, ez okozta e a félrekopást, vagy amúgy is félrekopik és kitágul a lyuk a fékbetéten? Most lesz új fékbetét belerakva, az a kis csavar meg 5ezer körül van a márkakerben, és ha nem muszáj akkor csavart nem vennék. Előre is köszi!
Amúgy lehet ,hogy holnap az enyém is eldugul
Csak már megkaptam hogy a karbi az a legjobb.................
Ezekszerint azért ez rusztikus túlzás ha jól tévedek.
Látom még mindig benzinben fürdünk nyakig! A jó magyar üzemanyagokról csak annyit, hogy a barátom új dízel kocsijában szétfagyott a szűrő a mínusz húszba.
Egy komplett rendszer pucc csak javára válna a vasnak...
1.Mert olyan buzis
2.Mert a két motor működési köszönő viszonyban sincs egymással.
3.Mert Pannoniának hívják és "hasitasiüncipünci" stílusban engem speciel irritál. Köszi!
Benzincsapot épp most vadászok neten valahol, mivel le akarom cserélni, a mostaninak nagyjából két állása van, egy fél PRI és egy fél RES, szeretnék egy olyat, amin van ON is... de amikor leáll a gép, akármelyikre állítom, mindig a másikon kapja föl előbb-utóbb. Viszont most próbáltam gurulni egyet asszonnyal is, és hát nem volt valami sikeres... kilométerenként elfogyott a nafta a karbiból (gondolom, onnan), mindig várnom kellett, mire jön valami a tankból. Van a rendszerben egy pótlólagos benzinszűrő, azon látszik legalább, hogy van-e benzinem, és hát elég rapszodikusan van félig tele, de többnyire épp csak az alján kotyog valami. Illetve most legutóbb ott sem sok volt. Úgyhogy egyre valószínűbb, hogy dugulás, és remélem, holnap elérek vele Gyálig.
Nem pont ezt csinálná, de az eldugult tanksapka is okozhatja, hogy kifogy a nafta, vákum lesz a tankban, szedd le a tanksapkát, tömj bele rongyot, hogy levegőzzön, egy próbát megér.
A másik fasz ötlet a benzincsap, kapcsold átfolyóra, hátha ott a gond, de egyébként ő is azt mondja, hogy ez karbi lehet, de hátha nem. Azért írom, mert ezekhez nem kell szerszám.
A ciberében volt 16516 km, ebben pedig 16321! Sztem jó csere volt!
Álló helyzetben kipörgetve piros csíkig föllibben a mutató... terhelésen meg kissé Szeszélyes Pancsi módra viselkedik (=túlmelegszik és leáll), meg mintha kiszippantaná időnként a benzint a rendszerből (avagy másként: valahol valószínűleg eldugul, és a maradékból gurulok, amíg futja). Ilyenkor inkább szívatóval indul be kis várakozás után, anélkül nemigen. Ráadásul a kart időnként félállásban kell tartanom, hogy valami egyenletesnek tűnő teljesítményt kapjak.
Első fékbetétek hátulját ami tartja az a kis csavar(menetes a vége, közepe sima, másik vége hatlapfejű) megvan kopva egy kicsit a keresztmetszete, és a fékpofákon a lyuk is kivan tágulva/kopva egy kicsit az egyik fékbetét meg félre van kopva(egyik végén a ferodol kb 1 mm vastag, másik vége ~2 mm). A kérdésem az lenne, hogy ezt a kis csavart érdemes e kicserélni, ez okozta e a félrekopást, vagy amúgy is félrekopik és kitágul a lyuk a fékbetéten? Most lesz új fékbetét belerakva, az a kis csavar meg 5ezer körül van a márkakerben, és ha nem muszáj akkor csavart nem vennék. Előre is köszi!