az olajon kívül a többi felesleges,de az olajnak is kb mindegy.igazán az lett volna neki a jó,ha friss olajjal van eltéve hosszú időre, így az adalékai aktívak lennének,na nem mintha az a 2000km sokat számítana.
Kérdésem annyi, hogy ha alig használtam a motoromat tavaly, és tavalyelőtt volt benne olajcsere, olajszűrőcsere, légszűrőcsere (2 év alatt kb. 2000 km-t mentem vele), akkor ha hamarosan beröffentem a gépet, meg kell ejteni a fenti cseréket újból, vagy szükségtelen?
A lánc is ki volt cserélve.
A rossz szerszámnál jobb a semmi.Ha nincs szerszámod azzal nem teszel kárt semmiben, de rossz szerszámmal könnyen kitolhatsz magaddal.Szart még olcsón se vegyél.
Ismerős a szitu... Elkezded a hobbi szerelést, aztán a szerszámok sz.rrá mennek a kezedben, mert valami kínai/teszkós "csodák". Erre veszel egy jobb szerszámkészletet, hogy ne maradjon a kezedben a villáskulcs szára pl., majd jönnek-jönnek az újabb szerszámok.
No, kutakodtam meg mifene, és megpróbáltam magam leszedni a karbit. Eljutottam odáig, hogy tank levétele (kéretik nem röhögni), és ott szembesültem azzal, hogy a drága jó japók ezt a rögzítést imbuszkulccsal oldották meg (vagy valaki ilyenre cserélte ki később, de ez kevésbé hihető), nekem meg nincs ilyen készletem (egyelőre). Ami meg esetleg jó lett volna hozzá, az a váltható fejű csavarhúzó, ezt viszont a drága jó kínaiak készítették féltő gonddal, ezért a fele a kezemben maradt. Úgyhogy bár buzog bennem a tennivágyás, szerszámom (már) nincs hozzá mára. That's all, folks!
Nemrég vásároltam egy gépezetet (GS500F) használtan, és idehaza vettem észre, hogy a távolsági indikátor lámpa nem világít. Szétszedtem, kicseréltem az indexben lévő izzóval, azzal megy. Kérdésem, hogy tudja-e valaki ennek az izzónak a típusát, mert magából az izzóból ez számomra nem derült ki. Több helyen is néztem, de pont ilyen és pont ekkora sehol nem volt, neten pontos típus hiányában meg nem nagyon tudtam nézelődni. Előre is köszi a választ!
Két kisebb pulya mellett (az idősebbik is ippeg csak két éves, és most épp 38 fokos lázas), meg álláskeresés közepette egyelőre elméleti síkon gyűjteném az információt. Hatodikban pedig többnyire más órákon voltam (vagy nem)
Olyan értelemben sürgős csak, hogy minél hamarabb szeretnék eljutni városon kívülre, mert el lehet ketyerészni táblákon belül is, de arra nem kell "nagymotor". Elvileg megcéloztam volna a mostani vasárnapot is, mint egyszerű gurulást Fót felé (nejem rokonsága), de így marad az ótó.
Meg oldva nem volt meg húzva a csavar vagyis kézzel tudtam csavarni. Most jó próba 120-nál nem szitál igaz rövid szakaszon volt majd holnap nagyobb próba.
Ötlet:
Bőrruha tisztítást csináltam ma.
Egy db "nyeregbalzsam" kb 1000.-(ez olyan 5 személyes dolog elosztva és kb 4-5 év igy is még)Tehát minimum 20 év egy főnek!
Kis tálba kicsi víz és körömkefe.
Nedvesítettem és súroltam a nyeregbalzsammal, majd a habot töröltem ronggyal nyomban.
Fontos a napsütötte helyen csinálni!
Majd LIDL-is bőrápolóval kentem le! 500.-( ez kb 5 alkalomra elég egy komplett ruhára!)
Nagyon meg vagyok vele elégedve!
Szépen kértelek és nem arra, hogy itt ne, hanem nálatok se tedd.
A többiekben nálatok megvan a biker tisztelet, kérlek te is sajátítsd el.
Tisztázzuk azért, itt nincsenek porták, mindenki oda megy, ahova akar és azt mond/ír, amit akar, én csak szépen kérek.
Ezzel, én is befejeztem, köszönöm, hogy elolvastál.
A kormány csapágynál a csavart mennyire kel meg huzni van-e valami nyomaték száma esetleg mert másra nem igen tudok gondolni ninja-val is beszéltem a szitálással kapcsolatba.
Nem értem, miért kell mindig konfrontálódni?
...és hát doktorúr már kétnapja nem tudja felmondani a leckét karbiszerelésböl. Pedig ha ált isi hatodikban egy a technika órát egy kicsit jobban meghúzza....
Ööö egyébként ma reggel furcsa dolgot vettem észre:
Középsztenderen beindítottam szivatóval a gépet és üresben elkezdettt forogni a kerék Ilyet váltós motornál még nem nagyon láttam....alapjáraton nem forog... ez mitől lehet? Ja meg mostanában ha nagyon lágyan váltok akkor 4-5-6 sebességek között hajlamos közéváltani és csak forog (mondjuk egy 21 éves motornál ez legyen a legnagyobb bajom, hogy nem lehet lehelet finoman váltani )
A lánc is ki volt cserélve.
Nemrég vásároltam egy gépezetet (GS500F) használtan, és idehaza vettem észre, hogy a távolsági indikátor lámpa nem világít. Szétszedtem, kicseréltem az indexben lévő izzóval, azzal megy. Kérdésem, hogy tudja-e valaki ennek az izzónak a típusát, mert magából az izzóból ez számomra nem derült ki. Több helyen is néztem, de pont ilyen és pont ekkora sehol nem volt, neten pontos típus hiányában meg nem nagyon tudtam nézelődni. Előre is köszi a választ!
Bőrruha tisztítást csináltam ma.
Egy db "nyeregbalzsam" kb 1000.-(ez olyan 5 személyes dolog elosztva és kb 4-5 év igy is még)Tehát minimum 20 év egy főnek!
Kis tálba kicsi víz és körömkefe.
Nedvesítettem és súroltam a nyeregbalzsammal, majd a habot töröltem ronggyal nyomban.
Fontos a napsütötte helyen csinálni!
Majd LIDL-is bőrápolóval kentem le! 500.-( ez kb 5 alkalomra elég egy komplett ruhára!)
Nagyon meg vagyok vele elégedve!
A többiekben nálatok megvan a biker tisztelet, kérlek te is sajátítsd el.
Tisztázzuk azért, itt nincsenek porták, mindenki oda megy, ahova akar és azt mond/ír, amit akar, én csak szépen kérek.
Ezzel, én is befejeztem, köszönöm, hogy elolvastál.
Köszi
Az másik jeleneség természetes, motor technikai felépítéséböl következik, meg olaj belsö súrlódása miatt.
...és hát doktorúr már kétnapja nem tudja felmondani a leckét karbiszerelésböl. Pedig ha ált isi hatodikban egy a technika órát egy kicsit jobban meghúzza....
Középsztenderen beindítottam szivatóval a gépet és üresben elkezdettt forogni a kerék Ilyet váltós motornál még nem nagyon láttam....alapjáraton nem forog... ez mitől lehet? Ja meg mostanában ha nagyon lágyan váltok akkor 4-5-6 sebességek között hajlamos közéváltani és csak forog (mondjuk egy 21 éves motornál ez legyen a legnagyobb bajom, hogy nem lehet lehelet finoman váltani )
Zoli32: Nem, BS BT45 és Metz Lasertec