A múltba vész ennek a majomkodásnak az eleje. Alapvetően nekem nem az ER-5-tel van bajom, sőt nem is igazán volt.. hanem Fisi mindenféle objektivitást nélkülöző ömlengésiből lett elegem.
Aztán hogy ő mindig felkapja a vizet, így néha meglebegtetem a témát. Szóval az ER-5-ös vicceim azok inkább Fisinek szólnak mint magának a típusnak.. Pláne nem a márkának.. van egy két Kawa amivel meg tudnék barátkozni.
Na ja, csak viszonylag nehézkes lesz a számítógépemet kicibálni a garázsba, és ott időnként vissza-visszatekerve a jutyúbot, szentségelni szerelés közben... Nyomtatóm meg nincs, szóval az AKMT is jórészt kiesik. Bár le is írhatnám csíkosfüzetbe tollal... végülis, mindenre van megoldás. Csak akarni kell. Meg minden.
Akkor gondolom, megegyeztünk, hogy befejezted a Szutyukizást, minden támadás nélkül.
Alázzátok egymást, de ne sértegesd a többi márkatársat, mi sem tesszük, majd gurulunk együtt és röhögünk, ha ez Dipshit kollégát megnyugtatja, fotók is készülnek, már ha meggyógyul XJ900 és összerakja az enyémet
Nem nagy etvasz az egész. Menj fel az AKMT- re ott fényképekkel illusztrálva találsz szerelési segítséget. Meg a YOUTUBE-on is. A lényeg az odafigyelés és a türelem. Ja és persze segítek ha gondolod.
Álló helyzetben alapjáraton szépen ketyeg, üresben kihúzatva fölpörög koppanásig, amennyire emlékszem, átmenet nélkül. Gurulás közben tűnt föl csak. Azért leszek rászorulva amúgy az autodidakta módszerre, mert a környéken két szerelőt ismerek, az egyik vagy másfél hónapig nem ér rá egyéb okokból kifolyólag, a másik meg számomra kicsit furcsán szerel: többnyire azt csinálja meg, amit kérek tőle, de hát ehhez ugyebár tudnom kell, mi a baj, és hogy azt hogyan lehet orvosolni... akkor már megspórolhatnám az utolsó lépést is, ha az első kettőt is tudom... na mindegy.
a szinkrontesztered akkor rá tud mutatni a szelepek állapotára is?
(úgy érzem érdemes lesz hézagolni,kicsit hangosan kalapálnak,sőt azt se tudom mennyit bír a vezérműszíj ezeknél)
Fishi! GS 500 nem van bontóban! Sajna nem sok használt motyót lehet hozzá találni!
Doki! Elosztó efektive nincs a GS-ben! Van egy jeladó a főtengely végén meg két vevő a két trafónak. Ja és a gyújtás bármikor vacakol, nem csak adott tartományban, az ritka mint a fehér holló. Szerintem a benzin levegő keveréked megy át éghetetlenbe, majd ha sikerül átlépnie a kritikus pontot, megindul mint gím szarvas kit segbe lőtt az ármány. Legalábbis ha jól értelmezem a rajzot.
Egyébként meg azért küzdenék vele, mert szeretném megtanulni, viszont el szeretném kerülni azt, hogy szétszedek mindent, aztán talicskában tolom át a szerelőhöz, mert úgy maradtam vele. A Pancsinál még el tudtam lébecolni azzal, hogy inkább nem nyúlok hozzá, mert nincs alkatrész (vagy csak drágán) hozzá, a GS500-ashoz viszont elvileg akad bőven. Csak épp "mester" nincs az ismeretségi körömben.
www.motorjavito.hu
Aztán hogy ő mindig felkapja a vizet, így néha meglebegtetem a témát. Szóval az ER-5-ös vicceim azok inkább Fisinek szólnak mint magának a típusnak.. Pláne nem a márkának.. van egy két Kawa amivel meg tudnék barátkozni.
Alázzátok egymást, de ne sértegesd a többi márkatársat, mi sem tesszük, majd gurulunk együtt és röhögünk, ha ez Dipshit kollégát megnyugtatja, fotók is készülnek, már ha meggyógyul XJ900 és összerakja az enyémet
Csak az a baj, hogy nem egyszerű műfaj...
Haynes manual megvan?Angol tudás?Sokat tud segíteni.
(úgy érzem érdemes lesz hézagolni,kicsit hangosan kalapálnak,sőt azt se tudom mennyit bír a vezérműszíj ezeknél)
Doki! Elosztó efektive nincs a GS-ben! Van egy jeladó a főtengely végén meg két vevő a két trafónak. Ja és a gyújtás bármikor vacakol, nem csak adott tartományban, az ritka mint a fehér holló. Szerintem a benzin levegő keveréked megy át éghetetlenbe, majd ha sikerül átlépnie a kritikus pontot, megindul mint gím szarvas kit segbe lőtt az ármány. Legalábbis ha jól értelmezem a rajzot.