Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Doki! Nem tudom menyire S.O.S neked ez. De Sajna most rövid hétvége lesz. Jövő héten tudok neked ebben segíteni.
Vecsésen van egy jó szerelő, ha odáig elmész biztos, megoldja a problémádat!

www.motorjavito.hu
A múltba vész ennek a majomkodásnak az eleje. Alapvetően nekem nem az ER-5-tel van bajom, sőt nem is igazán volt.. hanem Fisi mindenféle objektivitást nélkülöző ömlengésiből lett elegem.

Aztán hogy ő mindig felkapja a vizet, így néha meglebegtetem a témát. Szóval az ER-5-ös vicceim azok inkább Fisinek szólnak mint magának a típusnak.. Pláne nem a márkának.. van egy két Kawa amivel meg tudnék barátkozni.
nem rossz ötlet..... támogatom!
attól, hogy a kifolyón tiszta a benzin, ami kijön, még lehet benne kis trutyi.... (nálam is ez volt) a szétszedés csodákat fog tenni, hidd el!
Na ja, csak viszonylag nehézkes lesz a számítógépemet kicibálni a garázsba, és ott időnként vissza-visszatekerve a jutyúbot, szentségelni szerelés közben... Nyomtatóm meg nincs, szóval az AKMT is jórészt kiesik. Bár le is írhatnám csíkosfüzetbe tollal... végülis, mindenre van megoldás. Csak akarni kell. Meg minden.
Akkor gondolom, megegyeztünk, hogy befejezted a Szutyukizást, minden támadás nélkül.
Alázzátok egymást, de ne sértegesd a többi márkatársat, mi sem tesszük, majd gurulunk együtt és röhögünk, ha ez Dipshit kollégát megnyugtatja, fotók is készülnek, már ha meggyógyul XJ900 és összerakja az enyémet
Nem nagy etvasz az egész. Menj fel az AKMT- re ott fényképekkel illusztrálva találsz szerelési segítséget. Meg a YOUTUBE-on is. A lényeg az odafigyelés és a türelem. Ja és persze segítek ha gondolod.
Egy ilyen rövid karbibeállítás leírásra én is kíváncsi lennék. :)

Csak az a baj, hogy nem egyszerű műfaj...
Ha nem olyan nagy durranás az a karbi-állítás, le tudod írni nekem a menetét, esetleg mélben? Hátha mégis meg tudok birkózni vele én is.
Egyébként érlelődik bennem egy gondolat. Idén is kéne egy GS 500 klub-fórum-chat talit tartani!
Alakul a mai napi chat is. Már 4 oldalnál járunk! Egyre közelebb a 100000!
levélbe is jó lesz? Tudod az a postai vagy milyen
nem járok arra.küld el emilben,arra válaszolok.
Valóban nem, de időnként jólesik magam mögött hagyni... ehhez kell egy jó motor
veled meg mi a f.szom van ? miért nem írsz vissza?
hát azért monor nem a világvége
Látatlanban tuti a karbinál kezdeném én is,bár nem volt még dolgom vele.
Haynes manual megvan?Angol tudás?Sokat tud segíteni.
Álló helyzetben alapjáraton szépen ketyeg, üresben kihúzatva fölpörög koppanásig, amennyire emlékszem, átmenet nélkül. Gurulás közben tűnt föl csak. Azért leszek rászorulva amúgy az autodidakta módszerre, mert a környéken két szerelőt ismerek, az egyik vagy másfél hónapig nem ér rá egyéb okokból kifolyólag, a másik meg számomra kicsit furcsán szerel: többnyire azt csinálja meg, amit kérek tőle, de hát ehhez ugyebár tudnom kell, mi a baj, és hogy azt hogyan lehet orvosolni... akkor már megspórolhatnám az utolsó lépést is, ha az első kettőt is tudom... na mindegy.
Lépj már túl rajta.Ez kb óvodás stílus ezen ennyit küzdeni.
a szinkrontesztered akkor rá tud mutatni a szelepek állapotára is?
(úgy érzem érdemes lesz hézagolni,kicsit hangosan kalapálnak,sőt azt se tudom mennyit bír a vezérműszíj ezeknél)
Ja és még egy kérdés. Állóhelyzetben is csinálja a hibát, vagy csak gurulás közben?
Akkor marad az autodidakta mód.....manual nézegetés és sok-sok szívás után a tapasztalat.....és vagy összejön vagy nem
Fishi! GS 500 nem van bontóban! Sajna nem sok használt motyót lehet hozzá találni!
Doki! Elosztó efektive nincs a GS-ben! Van egy jeladó a főtengely végén meg két vevő a két trafónak. Ja és a gyújtás bármikor vacakol, nem csak adott tartományban, az ritka mint a fehér holló. Szerintem a benzin levegő keveréked megy át éghetetlenbe, majd ha sikerül átlépnie a kritikus pontot, megindul mint gím szarvas kit segbe lőtt az ármány. Legalábbis ha jól értelmezem a rajzot.
Egyébként meg azért küzdenék vele, mert szeretném megtanulni, viszont el szeretném kerülni azt, hogy szétszedek mindent, aztán talicskában tolom át a szerelőhöz, mert úgy maradtam vele. A Pancsinál még el tudtam lébecolni azzal, hogy inkább nem nyúlok hozzá, mert nincs alkatrész (vagy csak drágán) hozzá, a GS500-ashoz viszont elvileg akad bőven. Csak épp "mester" nincs az ismeretségi körömben.