Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem pucolás kérdése hanem átvizsgálás és beállítás ha ha nem szív valahol falsot és még lehetséges...van ennek nagyon egyszerű módja...
Ez ütött
A karburátor elvileg ki lett pucolva, és tegnapelőtt, amikor tippelték, hogy dzsuvás, és engedjem le az alján lévő csavarnál a benne lévő cuccot, akkor leengedtük, de tiszta nafta folyt belőle. Beállításhoz viszont tényleg el kell vinnem szerelőhöz.
Esetleg még azt tudom bevállalni, hogy lekocogok valamikor Gödöllőre alacsony fordulatszámon, és megkérlek, hogy mutasd meg, mire gondoltál
Épp ki is kezdte? Amint látod a szép hsz. -re szép válasz született, nem hinném, hogy épp Nekem kéne esni...
Hát ennyi...
Igazából nem értem miért küzdesz vele....ha tényleg nem konyítasz hozzá vidd szerelőhöz, de így távgyógyításban nem nagyon lehet segíteni főleg ha hiába mondunk bármit úgysem tudod kivitelezni....amúgy szerintem is karbi így látatlanban...
Haver.....ez szép volt.Komolyan.
Sajna, humán beállítottságú vagyok, de ha valamit megmutatnak, legközelebb könnyebben felismerem... kezdőként viszont nem sok esélyem van a probléma megtalálásában. A korábbi szerelő ismerősöm szerint a fordulatszám-függő bohóckodás (főleg a leállás) ebben a tartományban inkább gyújtásra utal, de hát mit értek én ehhez. Azt mondta, nézzem meg a frissen cserélt gyertyákat (egyik ugyebár repedt volt és fehér, ezért inkább cseréltem mindkettőt), cseréljem ki a pipát meg a kábelt, az nem árthat, meg esetleg nézzem meg, nem szorul-e húzásra a jeladó (mi a t*köm az?), és ha ezek megvannak, maradt a gyújtáselosztó, ami drága.
Akkor Gs 500-at vitt volna hidd el...
Biztos a bontóba vitte őket!
Na, ha már idetévedtél, megkérnélek szépen, hogy fejezd be a Szutyukizást, bántja a szememet.
Mind a Suzuki, mind a Kawasaki több, mint 60 éve gyárt motorokat, add meg a tiszteletet a márkának.
Nem hiszem, hogy több ezer Suzukis sértett halálra, intézd ezt Dipshit komával, persze fenntartom, hogy ne előttem tedd fizikailag, ez persze csak egy kedves kérés.
Előre is köszönöm, nem kívántam ezt a ti fórumotokon, de ha idejössz, azt hiszem, illik meghallgatni és megfontolni!
Lehet, hogy alaposabban bele kéne nézni abba a karbiba! Nem nagy durranás, ha az embernek van egy kis műszaki érzéke! Én nem a gyújtás körül keresgélnék, mert mint észrevettem egy bizonyos ford.szám tartomány között van probléma (4 és 6 ezer között) ha jól olvastam.
A profilomban is írtam, hogy 89-es, a levegőről meg nem tudok mit mondani, még sose szedtem szét, és mivel ősszel vettem (német import), csak átnézettem, meg olajcsere, ilyesmik, de úgy tűnt, nincs gondja. Tavasszal meg lett. Alapjárattal nincs baj, úgy sejtem, fals levegőt se szívhat, vagy ha igen, akkor max. szakaszosan, mert 6-7-ezertől húz rendesen, és 3.5-4 ezerig sincs igazán gondja. A többi tünetet meg már korábban leírtam párszor (dadogás, lassulás, leállás, váltakozó sorrendben), most nem ismételném meg, de az eddigi tippek előbb benzinre, aztán már inkább a gyújtásra gyanakodtak.
Hali! Mikori a vasad? Vákuum dobok-membránok okésak? Fars levegő? Alapjáraton szépen egyenletesen ketyeg?
Köszi szépen a helpet:)
Akkor mi lehet a gond, kedves veteránok?
Az rögzítve van az airbox tetején, és lóg lefelé, nem csatlakozik a vége semmibe sem.
nem arra gondol....
eléd tárul ..na most jó
Ott túl sok mindent nem találsz! Jobb oldal kis dekli 3 csavar..oszt elédtárúl...
helló fisi ! mizujs ?
Hát magát aztán hívhatja az ember
Nna.Idén megvolt az első majdnem eltaposásom.Mercis hülyegyerek külső sávban előzte a sort,engem nem vett észre.Olyan közel ment el hogy a menetszél megbillentette az Xj-t.Ja,én 80-al,faszfej olyan 140+-al ment.Lámpánál figyelmébe ajánlottam hogy csúnya rágószervi sérülést lehet okozni betétes mociskesztyűvel
Osztán kihivott gyorsulni Egy c200 kupéval.Azé a 30éves technikával adtam neki:)))))))))))))))))
És mennyit röhög....
Képzelem mennyit olvashatja a fórumunkat...a végén szegényből paranoiás motorost faragsz