Ha ezt nekem írtad, akkor köszönöm szépen, hogy válaszoltál. De nem arra gondoltam, mert ezeket tudom de van a karburátornál egy gumicső ami ilyen T eloszlásban jön a karbitól és nem a légszűrőbe hanem a tetején rajta legalábbis nekem ott van és a másik vége viszont nem vezet sehova szóval lóg, és nem tudom h most azt én húztam e le valahonnan vagy alapból lógnia kell. Illetve semmilyen helyet nem találtam ahova rádughatnám vagy lehúzhattam, ezért vagyok most kicsit tehetetlen.
Nos hát, mindenkinek, aki aggódva figyeli első lépéseimet (kilométereimet), ezúton jelezném, hogy a gép a repedt gyertya kicserélését követően is ugyanazt produkálja, és ez kezd már kissé idegesítő lenni. Sőt. Balesetveszélyesnek mondhatnám, hogy a gázkar forgatása nem vált ki egyenletes és állandó reakciót a motorból (4-5 ezerig alig csinál valamit, hiába húzom, aztán meg kis továbbfordítással hirtelen meglódul, 6-7 ezer után, de közben előfordul, hogy bólintgat és hörög), valamint ha mondjuk 90-ről sima motorfékkel kezdődő lassítás esetén többször is egyszerűen csak: leáll. Beindulni ezután meg csak ímmel-ámmal.
Egy ismerős szerint a gyújtáselosztó a gond.
Én meg azt hittem, csak a Pancsi pikkel rám, de ezek szerint valaki odafönn nagyon nem akarja, hogy én motorozzak...
Miatyánk, aki a vázban vagy , szenteltessék meg a TE karburátorod Jöjjön el a TE... karbantartásod ,és legyen meg a TE benzined ,miképp a tankban , Aképp a karbi-ban is . Mindennapi motorozásunkat add meg nekünk ma , és bocsásd meg a mi elesésünket, miképpen mi is megbocsátunk ha defekt miatt félreálunk .És ne vigyél minket az FBI-hoz , de szabadíts meg a Rendőröktől-től , mert tied az aszfalt, a murva és még sokmás! Mindörökké Motor!
üdv 4joe
csak okulásként . engem rávettek egy nem megfelelő kiállású akksira
+kis toldalékkal , hogy elférjen a saru, és a csavar is függőbe legyen. nem jó ötlet volt
csak a pontosan előírt számú akksit vedd meg mert csak az fér el.
Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy az a gumi cső ami a karbitól megy a levegőszűrő doboz tetején át hova vezet? Csak mert nem tudom h én húztam e le vhonnan és nem figyeltem honnan vagy alapból csak lógott a levegőben. Megköszönném ha valaki megnézné neki rá van e dugva valamire. Köszönöm
Szerintem nem. Mivel elől a lasertechnek még talán jobb is a vízkiszorítása mint a BT45nek.. szerintem nyugodtan tedd fel. Legyen minta elöl hátul, az a lényeg.. meg elöl ne legyen túl öreg a gumi, mert az szar
Hát remélem is, mert bár 89-es a jószág, és alig 170 km-t mentem vele eddig, de ez máris háromszor annyi, mint amennyit a 62-es Pancsimmal sikerült... nincs kedvem sokat szerelget(tet)ni. Egyszerűen csak motozorzni szeretnék
Suzuki Hollósnál 2003 július 14.-én vásárolt ,szervizkönyves, A.korl-al már vezethető..de „okos” ..rendszeresen karbantartott motorral,friss olajjal,gyertyákkal ..egy éves aksival és sok extrával,agyonpátyolgatott családtag eladó. A gyári dokumentációk ,szervizkönyv (vezetett), szerszámok és mindkét gyári kulcs megvan! :)
Extrák:
-Kicsi indexek
-Magicar pageres riasztó (a zsebedben is jelez)
-Bukócső
-ledes izzók
-egyedi kipuff
-módosított hátsó lánckerék (túránál jól jön…nem pörög annyit a motor)
-plexi
-polírozott felni
-kicsi csepp alaku karbon tükör
-olajhőfokmérő
-highway hawk kormány
-GSX-F 750 felni (két komponenses 98%-os gumival)
-olajhűtő
-új olaj Motul 10w50
-új légszűrő
Stb
Amit adok hozzá:
-eredeti kormány, kipuff,lánckerék,tükrök és indexek + 1db jó állapotú első abroncs,eredeti felni..stb
Leszedek róla mindent...vissza az eredeti cuccok...ezt jelenti a lepusztítás..
"apa kezdődik"