Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze ebben is van valami,de most már úgy érzem, szeretnék szintet lépni. F2-es vagy F3-as CBR-re fáj éppen a fogam, az meg azért messze többet tud, mint a GS. Bár ilyen szempontból egy kicsit fura vagyok, először SV650-et akartam, aztán VFR750-et, de mióta kipróbáltam egy eladó F2-est, azóta odavagyok érte.Azért fura, mert idomos gépet soha nem akartam. Már csak az a mocskos pééééz szól bele a dologba. Talán jövőre, majd meglátjuk.
igen minden rendbe van azzal.
ha jól tudom ellenőrzés kell 12.000 ként, bár sztem a tapasztalat azt mutatja hogy bőven rá ér 20.000 ként állítani
Pont ezt akartam kérdezni
Sziasztok!
Rendeltem a nagyvasról 3 liter Castrot Actevo Xtra 10w40-et, olajszűrőt, valvoline láncsprayt. A légszűrőt most csak kifújom.
Szelephézag állítás mikor esedékes a mocin?
centríroztatva is lett a kerék? attól is szitálhat
A kormány súlytól is szitálhat a moci eleje mert ugye más kormány van az enyémbe és az eredeti kormány súly lehet, hogy nehéz neki?Ma cseréltem gumit heidenau ledob és 120/70 bt20 felrak és szitál igyis vagyis nem annyira.Esetleg a kormány csapágyam lehet szar?Ugye 2003-mas moci 13e km-rel.
igen ilyen felhasználásnál sokat eszik olajból, de írhatnál konkrétumot is az olajfogyasztásra,

A lánc teljesen jó, de a 75 lovasat vedd meg, elvileg nagyon sokat elmegy gs-en, nekem is most az van fent, sőt most lesz nem sokára Sport Démonom is előtte is volt már és nagyon jó gumi, simán lehet vele gs-en karcolni
Ha liter alatt marad 1000 kilométerre vetítve akkor szerintem ez nem olyan nagy probléma.
110-130 között megyek vele utazón, ilyenkor 6-7e-ig pörög, de néha azért 9-10e-ig is fölpörgetem, persze csak csínnyán. Általában 6-8e között mozog a fordulatszám mérő, ha meg nagyon figyelek a fogyasztásra, akkor 5-6e között. De utóbbinál tényleg úgy érzem, mintha csak a-ból b-be akarnék eljutni, ezért ezt nem annyira szeretem.

Nagyon meg vagyok egyébként elégedve Vele. Most fogok rajta teljes láncszettet cserélni, úgyis jön a műszaki áprilisban.

Tényleg, ha már itt tartunk, Ti milyen láncot/kereket javasoltok? A szerelőm a D.I.D. láncot és JT lánckerekeket javasolt. 28,5e körül tudom kihozni. Valaki próbált már mást esetleg?

Gumiban én most a Pirelli Sport Demon-t koptatom. Ki mit ajánl sportos igénybevételhez? :)
Van egy 1964-es suhl-om az ér?
Jaja, én is motorosbaleseteket nézek napok óta, hogy készítsem magam, engem a félelem véd meg.
Szóba jött az MZ, na igen 13 éve egy Trophy-ról szálltam le, imádtam, szerettem, el sem hiszem, hogy most Suzukim van, valahogy ebből a szempontból gyermek maradtam.
Ja és üdvözlök mindenkit a chat.sportmotor.gs500-on :D
Mondtam otthon, hogy kéne vennem még egy kisebb motort a közeljövőbe.. de hallani se akarnak róla. Bár ez még jobban tetszik nekik, mintha vennék egy 30 év körüli japán kisautót..
Kell venni mellé egy kisebbet (pl 500-as) -és akkor még párszor átélheted!
Meg nekem minden szezonkezdetkor beköltözik pár eröszakos paripa, és alig birok magammal,és képzeletben párszor fel kell magam rajzolni krétával az uttestre valami nem természtes pózban, hogy végre parancsolni tudjak magamnak...
Hát............szerintem nekem nem múlik el.
Max 4-5 é múlva ha összekaparok egy 105-esre pízt.
Sajnos a 2010-es modellváltás utáni jöhet szóba csak.
Ammeg húzós.
De a kicsi akkoris megmaradna.
Most még én is eggyel több autót előzök meg mint amennyire előzetesen számítok.. de ennyi
Én még máig ellágyulok ha megnézem vagy ráülök.
Hát még ha húzom neki.

180-nál azé nyúlnak az ujjaim.

De csakazértis.
Az erősebb is csak 3 napig lesz erősebb, abban az értelemben, hogy ejj, de odabasz.. aztán ugyan úgy megszokod.. csak éppen nem az utazótempót fogod kevesellni, hanem a többit.

Szerintem a motorosok többsége csak egyszer érezheti viszonylag hosszan a felhőtlen boldogságot, amit az "új" motor gyorsulása ad, az első komoly motornál.. utána hiába a motorváltás, szerintem kámforrá válik ez az érzés pillanatok alatt

Robogó.
70-es.
Inyektoros.
Mert nem Mz-ztél előtte...:D. Vagy igen? Én nagyon értékeltem a GS-t az Mz-s évek után, még most is értékelem, csak örülnék, ha erősebb lenne. Ez van.
Hát, ja. Nyáron a haver, úgy megforgatta a GS-t és közben magyarázott, hogy rögtön összementem, annyit jegyeztem meg, hogy oda nézz, ahova menni akarsz
Azok a vezetési tréningek kurva jók....
Ők is emberek.. szóval nem lehetetlen. Rutinom egyre több van..szóval ha a GS-sel ment, ezzel is menni fog majd
A yardoknak mindíg sikerül.
Nincs olyan gép amivel ne lehetne odapörkölni úgy istenigazán.. csak meg kell tanulni kezelni.

Apropó.. program még h bő 3 méteren (kb1 sáv) meg tudjak fordulni az XJ-vel..
Pont ez a röhelj.
Tök állíthatatlan teló igaz fordított 41-es meg egy 2 dugós nissin fék pár.
(na ez változik télen)
Én inkább a szpersport vázra tippelek.