Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rájöttem! Nekem ilyen tükör KELLLLLL!
De az 1100 sem az a könnyen kezelhető csiki-csuki cucc.
Cub-ra meg sosem izgultam.
Az első 3-on 4 egész dolog nem gyári.
1Kipufogó.
2Kormány.
3Tükrök
4Festés.
Az utsóban meg van egy VFR hátsó lengőkar meg egy kipufogó.
Na jó, akkor hozatnék egy 1100EF-et németországból meg mondjuk egy superCubot.. Vagy a Cub helyett egy 78'-as 3ajtós charadeot..és akkor lenne autóm is
Akkor a páratlanhengeresnek sokkal kifinomultabb a felfüggesztése....drágább is!
Az enyém viszont ekkor csinálta...nekem már csak az óccó hús jut:)
Ez dögös vas!
Nade azok még mindíg XJ-k farnehezen.
Van egy jó marósom..adatok méretek tervezd meg és gyűjts lóvét!:)
Régi sv-ből van egy nem igen alakított gépről képem.
Állatira jót lehet faragni belőlük.
Direkt félretettem ezeket a képeket mert ha nagyon nem tuk pénzt mire költeni ilyet lehetne faragni belőlük.
Bocs a képekért de talán felszórom.
Annyi pénzből veszek még 2 XJ-t a meglévő mellé..
Halál komolyan mondom, hogy kéne kb 3 centit behúzni a kormányon.
Nulla kormánysúlyal 170-180-nál sem szitált sem kanyarban sem egyenesen a barkasz.
Pedig összevisszagumi van rajta.
Most fisi-t eteted? tudom, meg nem is ér le a lábad...erre mondta röhögve egy motoros haver, hogy annak kell leérnie, aki álldogálni szeret vele, aki motorozni, az meg leszarja
jah, és rohadj meg
Én tudom...
Ha megmondom, mennyi volt a GS-em, beszarsz és hülyén fogsz nézni, Ebay-en vettem és kurva nagy mákom volt. (majd személyesen mesélek, Ninja már zokogott rajta :D)
SV-ból, meg csak a 2003 utáni tetszik, előtte valami kibaszott csúnya volt, azzal a dagadt mutáns vázzal
Most néztem az SV árakat, de hát gázszámlát törlesztek, meg egy kurva házat, frankban, szóval, még nem aktuális :D
Tavalyi újonnan felszerelt, nem túltárolt BT 45 van elöl hátul. Van bennük kb 3ezer kilométer.

Beejteni az elejét? Hát lehet h segítene valamennyit, de akkor meg már leérne a hasa.. terepen

Az a baj (szerintem) hogy az elejét kb 120 kilo terheli, a hátulját meg 150.. ha felteszem a dobozokat megpakolva, akkor meg még rosszabb a helyzet. Farnehéz..


SW Motechnél nem találtam Barback-et (nem összekeverendő a bareback kifejezéssel ) az XJ-re, valaki tudna alternatívát mondani, vagy valakit aki tud ilyet csinálni? Kéne pár centi hogy elérjem a kormányt rendesen
Megy...............a 350-es GS milyen?
Na de milyen az az olcsó hús sv? Amúgy nekem tetszik az sv..olyan jó nyúlánk forma..pont amilyen nőket szeretek....bár a nagyobb seggek gazdáiba szoktam beleszeretni
Csak egy tip..amikor könnyű korm. súly volt fönt nekem akkor szitált a kormány,ha elengedtem! A kanyarban való rakoncátlankodás oka pedig lehet az eltérő gumma márka..és gumma évjárat...és a gumma nyomás.. Gumma gummárum.....én nem nyugodnék addig amíg majd csak 140 környékén kezd el ilyeneket csinálni..
Azé 350+forgalombahelyezéssel már van SV.
Alapvetően, ezt a teljesítményt, én ennyire egyszerű vastól várom el, ha már vizes blokk, akkor minimum SV.
GS érzés? Hmmm, nem is tudom, talán, hogy nincs bennem stressz, mert nem lep meg, de közben kurva jót lép, fekszik, igénytelen és olcsó. Megvallom, nekem egyre biztosabb, hogy ez a kezdet, de talán ezt a nyarat vele élem le, utána egy 600-900 közti, amibe beleszeretek és meg is tudom venni, de ez nem csorbítja a GS érdemeit, csak majd továbblépek remélem. Ha újra venném, megint GS lenne, ha nem számított volna a pénz, akkor SV.
Kicsit beejtve az elejét nem segít a dolgon?
Nem. Krúzolsz 70-80nal és elengednéd a kormányt de nem lehet.. mert szitál. Pontosabban elengedheted, de be fogsz szarni.

Am meg ha besokkal kanyarban, akkor meg az van, hogy kicsit izgágává válik.. és jár jobbra balra alattam, de ettől függetlenül bekanyarodik, csak fosatós. Túlzottan nem zavar, bár néha felébreszt a nyugalomból
Őszinte leszek engem sem...hisz ez már a sokadik motorom..és volt komolyabbnak mondott is. Talán mert ésszerű ,pénztárcakímélő,szerviz elkerülő,megoldás amiben nem áll benne sok pénz (mondjuk én gyengítem ezt a szabályt)..és egyszerű mint a fakocka..