Na jó, akkor hozatnék egy 1100EF-et németországból meg mondjuk egy superCubot.. Vagy a Cub helyett egy 78'-as 3ajtós charadeot..és akkor lenne autóm is
Régi sv-ből van egy nem igen alakított gépről képem.
Állatira jót lehet faragni belőlük.
Direkt félretettem ezeket a képeket mert ha nagyon nem tuk pénzt mire költeni ilyet lehetne faragni belőlük.
Bocs a képekért de talán felszórom.
Most fisi-t eteted? tudom, meg nem is ér le a lábad...erre mondta röhögve egy motoros haver, hogy annak kell leérnie, aki álldogálni szeret vele, aki motorozni, az meg leszarja
Ha megmondom, mennyi volt a GS-em, beszarsz és hülyén fogsz nézni, Ebay-en vettem és kurva nagy mákom volt. (majd személyesen mesélek, Ninja már zokogott rajta :D)
SV-ból, meg csak a 2003 utáni tetszik, előtte valami kibaszott csúnya volt, azzal a dagadt mutáns vázzal
Most néztem az SV árakat, de hát gázszámlát törlesztek, meg egy kurva házat, frankban, szóval, még nem aktuális :D
Tavalyi újonnan felszerelt, nem túltárolt BT 45 van elöl hátul. Van bennük kb 3ezer kilométer.
Beejteni az elejét? Hát lehet h segítene valamennyit, de akkor meg már leérne a hasa.. terepen
Az a baj (szerintem) hogy az elejét kb 120 kilo terheli, a hátulját meg 150.. ha felteszem a dobozokat megpakolva, akkor meg még rosszabb a helyzet. Farnehéz..
SW Motechnél nem találtam Barback-et (nem összekeverendő a bareback kifejezéssel ) az XJ-re, valaki tudna alternatívát mondani, vagy valakit aki tud ilyet csinálni? Kéne pár centi hogy elérjem a kormányt rendesen
Na de milyen az az olcsó hús sv? Amúgy nekem tetszik az sv..olyan jó nyúlánk forma..pont amilyen nőket szeretek....bár a nagyobb seggek gazdáiba szoktam beleszeretni
Csak egy tip..amikor könnyű korm. súly volt fönt nekem akkor szitált a kormány,ha elengedtem! A kanyarban való rakoncátlankodás oka pedig lehet az eltérő gumma márka..és gumma évjárat...és a gumma nyomás.. Gumma gummárum.....én nem nyugodnék addig amíg majd csak 140 környékén kezd el ilyeneket csinálni..
Alapvetően, ezt a teljesítményt, én ennyire egyszerű vastól várom el, ha már vizes blokk, akkor minimum SV.
GS érzés? Hmmm, nem is tudom, talán, hogy nincs bennem stressz, mert nem lep meg, de közben kurva jót lép, fekszik, igénytelen és olcsó. Megvallom, nekem egyre biztosabb, hogy ez a kezdet, de talán ezt a nyarat vele élem le, utána egy 600-900 közti, amibe beleszeretek és meg is tudom venni, de ez nem csorbítja a GS érdemeit, csak majd továbblépek remélem. Ha újra venném, megint GS lenne, ha nem számított volna a pénz, akkor SV.
Nem. Krúzolsz 70-80nal és elengednéd a kormányt de nem lehet.. mert szitál. Pontosabban elengedheted, de be fogsz szarni.
Am meg ha besokkal kanyarban, akkor meg az van, hogy kicsit izgágává válik.. és jár jobbra balra alattam, de ettől függetlenül bekanyarodik, csak fosatós. Túlzottan nem zavar, bár néha felébreszt a nyugalomból
Őszinte leszek engem sem...hisz ez már a sokadik motorom..és volt komolyabbnak mondott is. Talán mert ésszerű ,pénztárcakímélő,szerviz elkerülő,megoldás amiben nem áll benne sok pénz (mondjuk én gyengítem ezt a szabályt)..és egyszerű mint a fakocka..
Cub-ra meg sosem izgultam.
1Kipufogó.
2Kormány.
3Tükrök
4Festés.
Az utsóban meg van egy VFR hátsó lengőkar meg egy kipufogó.
Az enyém viszont ekkor csinálta...nekem már csak az óccó hús jut:)
Állatira jót lehet faragni belőlük.
Direkt félretettem ezeket a képeket mert ha nagyon nem tuk pénzt mire költeni ilyet lehetne faragni belőlük.
Bocs a képekért de talán felszórom.
Pedig összevisszagumi van rajta.
SV-ból, meg csak a 2003 utáni tetszik, előtte valami kibaszott csúnya volt, azzal a dagadt mutáns vázzal
Most néztem az SV árakat, de hát gázszámlát törlesztek, meg egy kurva házat, frankban, szóval, még nem aktuális :D
Beejteni az elejét? Hát lehet h segítene valamennyit, de akkor meg már leérne a hasa.. terepen
Az a baj (szerintem) hogy az elejét kb 120 kilo terheli, a hátulját meg 150.. ha felteszem a dobozokat megpakolva, akkor meg még rosszabb a helyzet. Farnehéz..
SW Motechnél nem találtam Barback-et (nem összekeverendő a bareback kifejezéssel ) az XJ-re, valaki tudna alternatívát mondani, vagy valakit aki tud ilyet csinálni? Kéne pár centi hogy elérjem a kormányt rendesen
GS érzés? Hmmm, nem is tudom, talán, hogy nincs bennem stressz, mert nem lep meg, de közben kurva jót lép, fekszik, igénytelen és olcsó. Megvallom, nekem egyre biztosabb, hogy ez a kezdet, de talán ezt a nyarat vele élem le, utána egy 600-900 közti, amibe beleszeretek és meg is tudom venni, de ez nem csorbítja a GS érdemeit, csak majd továbblépek remélem. Ha újra venném, megint GS lenne, ha nem számított volna a pénz, akkor SV.
Am meg ha besokkal kanyarban, akkor meg az van, hogy kicsit izgágává válik.. és jár jobbra balra alattam, de ettől függetlenül bekanyarodik, csak fosatós. Túlzottan nem zavar, bár néha felébreszt a nyugalomból