Ha használtan veszed, akkor ugyan azokat a dolgokat kell megnézni, mint más gépeken:
Csúszás-esésnyom, fényezés.
Kormánycsapágy, telók, lengővilla lógás-kotyogás.
A GS-nek tök hidegen is jól kell indulni (bár a tök hideg most tök meleg, ahhoz képest, amikor Robee vette a vasat).
Lánc-lánckerék állapota.
Gumik állapota.
stb.stb.stb....
A fenntartás: A GS egy normális használat mellett 4-4,5 l benzinnel beéri 100 km-en. Ha gyertyát cserélsz, csak kettőt kell venni bele, ha gumit cserélsz akkor jóval olcsóbb a 110-es és a 130-as, 3 l motorolaj kell bele, utángyártott olajszűrő 800-1200 HUF... és nagyom másra nem is kell költeni!
Ja, a szelephézag állítás is fele annyi ideig tart.
Jó kis nyomatékos motor elegendő lóerővel. Egy 50-es után be fogsz pi.ni rajta! És, ami fontos a vételnél. Ha 25 kW-os a forgalmi, akkor nagy valószínűséggel annyit is tud a motor. A 2003 előttieket könnyen "nyitottá" lehet varázsolni. Az utániakat már necces.
Én csak annyit fűznék a dologhoz, hogy K4-es a szépségem, 10 000km-el vettem idén februárban (új állapotú!), ez az első motorom, még csak nem is robogóztam előtte, mivel a jogsit is tavasszal csináltam meg - csak motorra . Szóval elég zöldfülű vagyok, de azért csak ideírom, mit tapasztaltam ... Szerintem kezdésnek pont jó, nem növöd ki ripsz-ropsz, könnyű kezelni, ugyanakkor nagyon szépen lehet vele csapatni . Autópályát érzésem szerint annyira nem szereti, de ott sem vall szégyent. 650-es SV-n gondolkoztam, de aztán beleszerettem a GS-be. Egyébként én ajánlom, hogy minél több motorra ülj fel, amíg válogatsz, meglátod, melyik a legkényelmesebb és legbiztonságosabb. Én így ragadtam le a GS-nél, és teljesen meg vagyok vele elégedve . Keveset eszik, és mondhatni igénytelen .
RESSSSSZKESETEK!
A BLUE_SPEED felségjelzésű paripa a garázsban áll:-))))))
1., 3 lapkát kellett cserélni!
2., karbipucolás......karbiszinkron! (a csóka teljesen ámult, hogy milyen kiba...ott szép állapotban van a gép - mert állítólag ennyire pontosan még egy motoron nem tudtak belőni a szinkront.....szóval ugye-ugye! Aki figyel a motorjára - annak jó is lesz!
3., a vezérműlánc feszítő automata...... nem volt vele semmi gond.....csak egy kis kosz....így máris nem engedett teljesen vissza........ergo ha sokáig igy van (igy hagyod) akkor berohad a sok szmötyibe.....
A vége? 16800ft........ MONDOM 16800ft - ebben benne van MINDEN!
Én meg már 30.000-ret készültem fizetni!
Szóval a FULL-GAS-t tudom ajánlani! Árakban NAGYON jók!
TÉNYLEG! KINEK állt a fekete GS500-asa MA a FULL Gas-nál?A rendszámát nem jegyeztem meg, de hasonló doboztartói voltak mint amit "reklámozok":-)))
(megjegyzem! az oldaldoboztartód biztos teherbiró, de kicsit nem tudtad volna szebben megcsinálni? Kicsit "nagy" a platnirésze - persze a Te dolgod)
AMI viszont baj - részben!
1., ráejtettek egy alkatrészes dobozt a tankomra igy 6-7-8 pici pötty lett a tankon - ahol ugye lejött a festék.....plusz 2 helyen be is "horpadt".....(mintha egy szöget vertek volna oda)
De "rendesek" voltak, mert azonnal mondták hogy a követező szervíz vagy ingyenes - vagy az újrafényezést csinálják meg (persze gondolom matricázással együtt)
Szóval télen újra lesz fényezve a motor:-))) Hisz akkor már ott hagyom majd az ülésidomokat is:-)
2., Nem tudom miért:-)))
Jövök hazafelé és valami koppog........
Észrevettem hogy a ködfényszóróm csavarja kilazult és elhagytam az anyát.....visszaraktam, újracsavaroztam......ekkor vettem észre hogy LÓG a dudám:-))))
Szépen liffeget a kábeleken, a csavarok meg benne a duda tartószerkezetében:-)))Gondoltam is: EZT mi a ráknak leszedni egy szelephézagoláshoz?
No mindegy - visszatettem.......még jó hogy nem hagytam el:-))))
3., VALAKI! (Talán Viktor?)
A szelephézag adatai:
a., a hézag 0,3 és 0,8mm közt legyen! b., a lapka 29,5mm átmérőjű (nekem ezt mondták)
Köszi! Természetesem végignéztem. Tudom h egész máshol indul + 1 s2 mint s4-es. Elsősorban az érdekel h szerintetek mennyivel olcsóbb a fenntartása, illetve minthogy használtan veszem, mire figyeljek.
Köszi
Te most nagyon meg fogsz lepődni, de nem irigyellek. Azért meg főleg nem, hogy a bőrrákos esélyeidet megnöveled. Tudod, alaphelyzetből nem vagyok különösebben irigy, de gondolj bele: én egy ilyen helyen lakom, itt , MO-n. Akkor miért irigykedjem? A Te röpke 7 napodra - amiből 3-at utazol?
Én átlagban 2 napot melózom hetente, a többi nyaralás - télen meg telelés! Irigykedj Te!
Szép sziget lehet, de ott még nem voltam. Asszem ott vannak valami vizalatti barlangok.
Én utoljára Paralián voltam: kirándulás- robogózás- fagyi :uton az Olimposzra!
Első nekifutásra olvasd el azt az oldalt. Így lesz egy kis képed a GS 500-ról. Nézd végig a tesztvideót is! Éppen ezért készült. Aztán jöjjenek a kérdések...
Sziasztok!
Ez az első "be"szólásom, bocsi, ha lámát kérdezek. Záros határidőn (1-3hét) belül szeretnék venni egy 4-600ccm-es elsősorban túrázásra, és hosszú autópályára használható mocit. Most még egy személy, de esetleg oldaldoboz. Szó mi szó, sajna maradnom kell a használt árnál. Segítsetek. Miért, vagy miért ne GS500, vagy GSF400(600). Szal előnyök (szervíz, fogyasztás, stb), vagy hátrányok.
Minden bejegyzést előre is köszönök.
u.i. még az idén nyáron átülök az 50ccm-ről
Csak hogy fájjon a szived a poros, forró, szellőzetlen irodádban, közlöm veled, hogy én most, eme szent pillanatban - ha felállok a géptől - megyek ide csobbanni egyet. Vagy kettőt.
Na, defekt van a rendszerben! Nem találom a képet.
De azért leírom, mi van rajta: egy nagy tó, fincsi , langyos vízzel. Körülötte parkszerüen fák, bár jelen esetben nem ez a lényeg! Szóval hűs habok!
Pancsika után jelentkezem begyűjteni a jóindulatú hozzászólásokat!
ilyen: