Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen 8 szelep? - jó lesz az 2nek is.
A GSF-ben van 16 szelep, a GS-ben 8 db. Így a fele, de a szétszedés-összerakás kb ua. Tehát nem fele idő,hanem majdnem ua.
Lassan én is folytatom a délután megkezdett szunyókát... én oan döglött vagyok, mint már nagyon régen. De még nem teljesen, és ez jó hír! (legalábbis nekem)
És, mosd meg a sört!
Hi esSO!

Gyorsan fejszámoltam egyet, és azt dobta a gép, hogy egy 600-as négyhengereshez képoest fele annyi a hengerek száma. Ha két szelep van hengerenként... ha több, akkor még a fele sem. Mert a lebontanivaló (tank, szelepfegél...) ugyan az. Ezt feltételetem a Medveaggyal!

Jah, és nem vagyok az a sértődős forma! Fele annyira sem...
Meló óver, föl a paripára, irány haza ! Joccakát mindenkinek!
Ja, a szelephézag állítás is fele annyi ideig tart.

Tisztelt bajai barátom!(remélem nem sértő) Miért is tart fele ideig?
rövidd (DD) ezzel nyomatékosítom:-))))
Na pá.....

egy hosszú nap után jöna rövidd éjjel......3-kor riadó:-(((((
A szerszámos dobozok idén alacsonyan repülnek?
ááá azt hittem hogy csak velem történhet ilyen
DE lehet hogy igy tanitják a szerelöknek ? ?
"minden gs500-as mellé ragd le a leszerelt tankot de vigyázz hogy ne ess át rajta! "
(ezt már nem tudják betartani)
Szerintem a szerszámod dobozra fogják. Arra tudok gondolni, hogy a tankot leveszik, és fejjel lefelé a paci mellé teszik egy puha rongyra. Majd a Oszkár, a szerelő, amikor nagyon belemélyed a szelephézagolásba egész egyszerűen belerúg (véletlen). Így keletkeznek a sérülések a fényezésen szelephézag állításkor... Gyanús ez nekem.
Láng eszemmel e Columbo vénámmal erre tudok következtetni.
"Egy abszurd halálesetet írnak le egy orvosi tájékoztató szakfolyóiratban (a Caducée c. közegészségügyi közlönyben). Az áldozat egy vasárnap hajókirándulásra indult a barátaival és betett néhány dobozos üdítőt a hajó hűtőszekrényébe. Másnap, hétfőn kórházba kellett vinni és szerdán meghalt. A boncolás szerint a halál oka heveny leptospirosis volt.
A fertőzést akkor kapta, amikor a hajón pohár nélkül, közvetlenül a dobozból itta meg az üdítőt. A konzervdobozokon patkányvizelet szennyezést és Leptospira kórokozót találtak a vizsgálat során. Az áldozat ivás előtt valószínűleg nem tisztította meg a doboz felső részét, és így jutottak a szervezetébe a megszáradt patkányvizeletben jelenlévő halálos kórokozók.
A dobozos üdítőket és egyéb konzerveket gyakran olyan raktárakban tárolják, ahol elszaporodtak a rágcsálók, és általában mindenfajta tisztítás nélkül érkeznek az élelmiszerboltok polcaira.
Ha italt vagy ételt veszel konzervdobozban, mosd meg gondosan mosószeres vízzel, mielőtt a hűtőszekrénybe tennéd. Az INMETRO (Spanyolország) vizsgálatai szerint az üdítős dobozok fedele szennyezettebb, mint a nyilvános WC-k ülőkéi. Olyan mennyiségű baktériumot és csírát mutattak ki, ami mindenképpen indokolja, hogy vizes-mosószeres tisztítás nélkül ne tároljuk, érintsük ezeket a dobozokat!"

Tehát, mosd meg a sört!

Szomorú eset, de igaz...
ne má BLUE!
nekem is megkarcolták a szervizben
adtak kedvezményt és ingyen kijavitották a karcot. (nem horpadt be)
és nekem is szelephézagolás során!
11-et fizettem.
MINDENKI! aki elviszi a gépet hézagolásra
figyeljen a repülö csavarhuzokra és szerszámos dobozokra.
Úgy hallom két utcával feljebb valaki beújított egy "kiherélt" hatszázast... már fél órája egy-kettő-egy-kettő megy... tiltásig tekerve a gépet. És néha egy kis gumicsikorgatás indulás előtt... természetesen tiltáson.
Nekem is húzós hetem volt (már a 4. egyhuzamban ), DE ma megkezdődött a hosszú hétvége! Egy gyors barátlátogatás után, kihasználva az esőt, akkorát aludtam délután, mint valami mortmota. A Mackó bepótolja téli álmot részletekben!
Holnap egy laza kertészkedés, aztán vasárnap-hétfő egy laza 700 km motorozás. Baja-Mosonmagyaróvár-Baja. És egy szépreményű barátkozás a két nap közötti estén.

Viszont jó volt a hét, mert leszakadtak végre rólam a koloncok. Elamaradtak a kis életemet fenyegtő levelek az új "barátaimtól"! Sikerült magasabb szintre emelnem a kapcsolatunkat az intellektusommal!
Penge kis "gondolkodó" lett a teraszból!
És a kulcsszó az egyediség!
Teddy!

Az eltünésem oka egyszerű:-)))

1., nem volt motor
2., dolgoztam........
3., Hs nem dolgoztam - akkor dolgoztam:-))))
A sárkányka kapott visza egy kevéske adót - így beindult a TERASZ project:-))))

Így kedden meló volt.....hazajöttem benéztem...........írtam is neked (tudod a linket)
Szerdán reggel felkeltem elmentem anyagért (gerenda, paló, deszka, lambéria, gipszkarton, OSB....stb)
Kihozták igy nekiesetem a terasz készítésnek:-)
Ezt csináltam este 6-ig - majd bejöttem és szétrobbantam....mert a gép megdöglött......
Elmentem éjszakás melóba......
reggel hazajöttem (tegnap) folytattam 17 óráig a teraszt.....utána bejöttem és csináltam a PC-met.........
éjfélkor zuhanás az ágyba (42 óra ébrenlét után )

Ma felkeltem .....csináltam tovább a teraszt......azt 13-kor irány Fehérvár......haza.....folytat munka......


Azt most itt vagyok:-)



Jelenleg már szerkezetkész....vagyis már csak festeni, lakozni kell.............


Tegnap még csak ilyen volt:-)


Készülök ugye:-) hiszen ha rossz az idő akor nálam van a party 9-10.-én
Ejha ! Nem rossz a kék, teljesen jól néz ki, csak nekem nem áll jól ... A gyengém pl. a fekete...
?
Csak nem a kékség a gyengéd?
Akkor mit szólnál hozzám?

184cm BLUE:-)))))
Örülök, hogy újra a régi aktivitásoddal vagy jelen a fórumon Blue Főnök! El voltál tűnve de nagyon, ameddig wellnessben volt a kis paripád.
Ha szerszámos láda elég gáz, de korrekt ajánlatot tettek. Milyenre fényeztetsz, mert gondolom nem a gyári kéket kapja meg, ahogy én megismertelek... Valami egyedi lesz ebből!
A Full-Gas egész jó. Én is náluk jártam és féláron megcsinálták az ezres szervízt a többiekhez képest. (szekszárdi Full-Gas)
A 6000-es szrvíznél én is megnézetem a vezérműlánc-feszítőt. Nehogy később pórul járjak. Mostanában vannak rémhírek ezzel kapcsolatban itt a fórumon... jobb félni, mint megijedni!
Hááát, jó, egy kis szipogással beértem volna . Úgyis megcsinálják... Viszont szépséges, amit a kékségből látok...
Haverom megint adja magát:-)