Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hiszem, hogy nőgyűlölő lenne, csak többlaki!
Azért mielőtt ezeket a magasztos nőgyűlölő eszméket a magáévá tette volna a mi nagy kék főnökünk, szóval hajdanában-danában, még ő is érintkezett a megvetett nőkkel, ráadásul relatíve sűrűn - legalább is hatásosan!
Azóta a motort jobban csípi! (azért lássuk be, mi férfiak, van igazsága!)
Sogorom azt mondja nincs különbség, csak az átmérő és vastagság.

Az anyagminőség ugyanaz, nem csinálnak több félét utcai felhasználásra.
Ha autóét szánod bele, akkor az anyagminőséget is nézd meg jól. Szerintem egy autóban közel sem kap akkora terhelést a hézagoló lemez. Ha csak a fordulatszám különbséget nézem, akkor is dupla a szorzó... Nem értek hozzá, ám lehet, hogy érdemes rá odafigyelni.
Sziasztok

Tudom, hogy a vastagságot csak akkor lehet meghatározni ha ki van véve és megmérve, de az átmérő azért fontos hátha valamelyik autóé stimmel vele, és akkor nem kell külön futkosni utána hanem van polcon rögtön.
Ebbe belenyúltam.

Én eddig csak 1 gyerkőcről tudtam, és a házassági évfordulóidat sem tartom nyilván. Azt Neked kell.

Miért nem egy nagyobb összegű lottónyeremény talál így meg?
Hi Viktor!

Igazat adok Blue-nak. Ha kiveszitek, akkor megmérhető az átmérő. A hézagoló lapka vastagságát úgyis az állítás közben tudjátok meghatározni. Tehát előre kár lenne bevásárolni jó átmérőből, ha a vastagság még egyáltalán nem biztos.
A lapkaátmérő ?
No ha kiveszed a régit akkor ugyis látod.....utána már csak a vastagság a kérdés:-)

De megkérdezem neked.....
Happy Nameday NyuszI!
.....az a "hol mérték" arra értettem hogy főtengelyen vagy keréken! Mert ha keréken akkor...pfff bele sem merek gondolni
Erről beszélek mint amit a Zema is mond! Ki van zárva hogy 150le lenne! Akkor a kis GSből 80-85le-t ezzel az elmélettel meg a CBFes szaktudásával, no meg nem kevés pénzből meg lehetne valósítani. Még ha sikerülne, akkor is meddig tartana? -menne 5kört a Hringen és kuka....
Ezért kell nagyobb gép....
Sziasztok

Átléptem a 23000 km-ert és rájöttem,hogy 1000 mulva szerviz.

Szelephézagot kell majd ellenőrizni, tudom, hogy felső lapkás a gép, egy kérdés Blue - hoz.

Ha elhozod a gépedet a szervizből, kérdezd már meg, mennyi az átmérője a hézagoló lapkának, mert a sogorom hengerfej javitó és megtudjuk csinálni a szelepállitást csak tudni kéne a lapkaátmérőt.

Előre is köszi.
Hol mérték...hol mérték......
HÁT A PUSZTÁN barátom:-))) Biztos lent vótak a Hortobágyon a csikósná



No ugye épp ez a lényeg....ŰŰŰŰŰRtechnika:-)))
Főleg az ŰŰŰŰR ami az acél helyén van, hiszen tudomásom szerint ezekben a motorokban nem sok ACÉL van, hiszen mindent karbonizálnak, hogy pille könnyű legyen a paripa......
A pocimra is nyuszi....
LÉÉÉÉÉGYSZIIIIIII
Nem rám utaltál csak nagyon egyezet - értem én:-))))
10 éves házasság (még csak 9 volt 2 hete).....2 kislány:-))
Kicsi a valószínüsége hogy Én vagyok
Zema!

Építő jellegű kritika volt szerintem.....Ilyet Én is bármikor szívesen fogadok
a supersport vb-n induló 600-asok kb. 130 max 140 lovasok (pl. a VB győztes Ten-Kate CBR) mindezt nem kevés pénzből, űrtechnikát felhasználva, úgyhogy a 150 lovas CB600F amit Karcsi bácsi megpiszkált erősen a sci-fi határait súrolja. Főleg mivel az nem is egy sportmotor, eleve butított erőforrással rendelkezik.
azt a 150lovat hol mérték? mert szerintem kicsit sok még egy gixxer 600nak is.......
A motor tuningolgatása helyett meg vennék nagyobbat abból a pénzből amit a kütyükre költök........mert nem 2 fillér egy főtengyely, dugattyúk....meg még ami kell...
Én szurkolok neked!

De szerintem csak akkor vágjál bele, ha k*rva sok pénzed és k*rva sok időd van. Ja és jól dolgozod fel a sikertelenséget.
Én a múltkor gyorsulgattam a Hungárián egy "R6 ellen". Na jó. Szóval mindig egyszerre indultunk a lámpától. Az első 5 méteren nem is volt gond. Odáig keményen tartottam magam. De mire a táv feléhez értem, ő már ott állt a következő lámpánál.

De most nézzünk száraz tényeket. Nekem volt egy kollégám akinek a CB600F-je akkor 140 Le-nél tartott. És akkor vitte chipeltettni. És mellesleg ez nem is egy élezett sportmotor... (túra, sport-túra)

Tehát:
GS 500 Vs CB600F
Gyárilag: 48 Le Vs 98 Le
Tuninggal: Szerintem Max 60-65 LE Vs 140-150 LE
Gumi: 130/70 Vs 180/55
Fordulat: 9000 Vs 12-13000/ Perc
Gyorsulás 100Km/h-ra: 6 s vs 3 s
De nem is ez a gáz, hanem az, hogy ezek a 600asok 230 Km/h- ig gyorsulnak, keményen húznak, szaggatják az aszfaltot. Míg a GS-nél 110-ig megy egész haladósan (egy autóhoz képest! Nem a 600asokhoz képest!) Majd még 140--ig lép. Aztán meg vánszorog 170-ig. De ahoz már kell egy hosszú egyenes, lejtő, meg hátszél.

Szerintem ezek az adatok maguktól beszélnek. Nem akarlak megbántani, de szerintem körbemotoroznának. A kanyarban meg azért nincs esélyed, mert ha meg is előzől egy ilyet a kanyarban az utánna következő egyenesen olyan szinten rádver, hogy el sem hiszed. Te még ki sem huzatod a kis GS-t Ő már a következő kanyarból jön ki.
Viktor!

Ez életed legnagyobb hibája, eddig! Sürgősen pótlandó!
Nagyon sok pozitív vonása van: tud kávét főz(et)ni(az anyukájával)
muffint is tud sütni
Szereti, ha izzókészletet kap Zs-től, mert........
De leginkább azért csipázzuk, mert egy roppant vagány motoros csajszi, aki GS-sel zümmög!
Ja, és nagyon jó válaszokat ír!

Jól kitoltam veled! Nem győzöd a köccéket írni! (bleeeee )
De ez akkor is jár neked, mindőnk nyuszijának!
Köszi!
Nem Rád utaltam Blue!
Csak úgy általánosságban mondtam, hogy ezek vannak.

Azért lássuk be, elveszik valami az ilyen "átértékelődéseknél". Persze van, hogy úgy is jó, de nem ugyanolyan.
Nah, de nem akarok belepofázni és offolni a szakmai társalgást a GS fórumon. Hajrá!
Ezzel egyetéertek.....

Nézd meg magad az autópályán.....
A GS futóműve nem 160 feletti sebességre van tervezve.....
EZ EGY TÚRAMOTOR lightos 100-140-es tempóval......amivel kivisz a világból is...

Ha pedig kicseréled a dolgokat akkor pedig már szinte egy másik motort kapsz......