A multkor mentem egy 1000-es GSXR-el Cseszneken egy kört. Nagyon vigyáztam nehogy valami baja legyen a gépnek, dehát menni kelett mert cseréltünk a haverral. Tapasztalatom hogy 2-4 e fordulaton ugyan olyan mint az enyém, de még a GS-hez se volt nagy külömbség, bár azon már rég mentem.
Felette viszont egy vadállat, bár azt nem mertem hagyni előbujni
A gumi csak akkor kopik ha radiroznak vele. Itt a külömbség csak annyi hogy a GS-el nem nagyon tudod pl kigyorsitásnal stb. Ha gsxrt is ugy használnád mint a GS-t akkor annak se kopna sokkal jobban a gumija, persze ki tud arra olyan nagyon-nagyon vigyázni meg megállni
Már én is filóztam egy hangosabb dobon, mert a sorok között nem vesznek észre. Autópályán meg mostanság refivel szoktam napközben menni. Érdekes mód mindenki le is húzódik. Jó erős a villany a gépen, bántsssa a szemüket!
Én inkább bízok az árnyékháborúban, a nap állásában, és abban a 2 másodpercben, ami alatt felmérem az előttem lévő 6-700 métert... és egyebekben ami konkrétan még nem fogalmazódott meg bennen, de bölcsülök és leírom, ha lesznek rá szavak!
Ha szól a rádió az autóban, akkor így se, úgy se hall. Feltéve, ha nem 9000-res fordulattal téped végig. Én inkább a szemükre hagyatkozom... ami nem életbiztosítás, de rádiófüggetlen.
Hű, gondoltam, hogy megoszlanak a vélemények, köszi a tanácsokat . Annyira hangosat én sem szeretnék, hogy mire pl. Siófokra érek Budáról, kattogjon a fülem . De mivel a motor nekem napi közlekedési eszköz a városban (persze 7vgn meg amikor csak lehet a túrázáshoz), jobb lenne, ha kicsit emelnék a hangszinten. Szóval nem hangorkán kell nekem, csak azért lehessen valamelyest hallani, hogy jövök, ha már néhány autós nem lát...
Helló
Van egy ismerősöm aki Yoshimura ( ha nem jól irom boccs ) triál ( aszem így hívják a 3 szög alakut ) dobot csinál, de mint az új ( cimke stb. ) hallottam a hangját egy qvadon ( 400, 2 henger, tehát hasonló mint a GS 500 ) hát odab@sz. Ha gondolod beszélek vele ( ár: 40.000 ), és képet is csinálok róla ( ha kell ).
Nos a sportdobról erősen megoszlanak a vélemények itt a fórumon. Én az ellenzők táborába tartozom, mert hangosabb lesz a motorod tőle, drága, és utána kell állítani a motort, ha felszereled.
Van néhány GS tulaj, akinek van a motorján. Finstertől kezdve a Martinon kersztül elég sok márka létezik az "olcsó" kategórából. Szerintem ők majd elmondják a atapasztalatokat.
Ha túrázásra használod a mnotorod, akkor én nem szerelnék a helyedben rá ilyen kütyüt. Megőrülsz a hangjától 150 km alatt.
Bódist vegyél, ha dobot cserélsz! E betűs, tehát vizsgán is elfogadják valamint fékpadon is lemérték a teljesítménynövekedést, ellentétben mondjuk a Raptorral. Bodis
Felette viszont egy vadállat, bár azt nem mertem hagyni előbujni