Asszem a motorradtól rendeltem. (pontosabban a szerelőm rendelte, mert Alsónémedinél úgy gondoltam, hogy akkor könnyebb hazamenni Szegedre kuplung nélkül mint át Pesten Pomázra )
De igen, csak kb 5000forintba kerül, a 600-s banditájá bontottan (hibátlan állapotban) meg kétezer forintba és ha a méret és befogatás is egyezik, akkor miért ne?
Már én is kénytelen voltam megtapasztalni. Váltani egyáltalán nem volt nehéz, még lefele se, pedig tartottam tőle. Elindulni volt rohadt dolog, de a megállás se volt valami selymes...
Köszönöm a válaszokat! A konzol készítője azt írta, hogy 35 ezer ft-ból jön ki az felső és a két oldalsó konzol tartó, és 13 ezer ez a doboz amit írtam. De azok alapján amilyen véleményeket hallottam a dobozról, elment tőle a kedvem kissé... Igazából 2004-es Hayabusához keresnék oldalsó és felső konzolokat és dobozokat is hozzá. De nem szeretnék egy vagyont rákölteni. Persze jobb lenne egy márkás (pl Givi).
Nekem volt én nem vennék még egyszer.A Vaterán vettem szerintem ez is olyan.A gyárit se ajánlom ha dobozolni akarsz nekem eltörte a segédvázat.
Én vettem GIVI dobozt+karokat.Horror ára volt még használtan is de megéri.A kisipari cuccokkal zsákutcába futottam.
Én mindenestül vettem 8-ért gyárit. Most van benne kb 50k km.. szerintem jól bírja.
De ez most csak a bowden, vagy "tokkal vonóval" minden?
Venni kell egy használt minőségi dobozrendszert tartókkal vasakkal minden szarral együtt, aztán azt módosítani úgy, hogy a Busára passzoljon.
Meg is lettem volna lőve ha GS450 konzolt kellett volna keresnem..
Ha esetleg mondjuk a 400-as bandité jó lenne bele, akkor nagyon boldog ember lennék 2ezer forintért
Szar érzés elhagyni a cumót.Nekem ETZ-vel is sikerült...
http://auto-motor.vatera.hu/al...
http://auto-motor.vatera.hu/al
...
Szerintem!
Én vettem GIVI dobozt+karokat.Horror ára volt még használtan is de megéri.A kisipari cuccokkal zsákutcába futottam.