Azért gondoltam a 750F telóra mert az sport túra..tehát elméletileg feszesebbre állítható a hátulja (csomag,utas..stb.)....gondolván a kövér ,püffedt testemre
gsx750f.........jó pár külföldi oldalt végiglapoztam már gs ügyben,de ott vagy gsxr600-750 vagy sv telót tettek a motor alá.Biztosan hasonló lehet a gsx750-é is,szóval.....próbáld ki:)
Ma felhívtam a Pásztóy-t és rákérdeztem, mi a véleményük az SM gumival kapcsolatban. Azt mondta a srác, hogy nyugodtan tegyem fel, nem lesz drasztikus a különbség. Kíváncsian várom majd az eredményeket. A véleményeket meg köszi mindenkinek...
Nekem 10e körül mondtak.
De éles teszt tavasszal.
Már figyel egy első otthon.
Csak van egy 2-3e még az elsőben azt lejárom.
Bár én nem vonattal vagyok.
Reálisan mennyit mehet el egy ilyen olcsó sport első? 6-ot?
Lehet hogy megvan 30 rugóból a fék.. de valamiből tankolni is kell. Mivel túracumóra se kell már költeni, így ha tetszeni fog a motor, akkor lehet ilyenre elszórni a pénzt.
Bukógomba, R1 fék, kormány-lengéscsillapító ..markolatfűtés, szúrófény.. KB ilyen sorrendben. Meg lőni kéne egy utánfutót is egyszer
Még ha 3 db elsőt jársz le.12-15e-el számolva is...................nem ad ki egy pr3-at.
Annyi előny a tapadáson kívül hogy nem egszerre kell kiadni a pénzt érte.
De egy power-pr3 combora a banditosok is esküsznek.És ők se pillekönnyűek. R1 fék.....neviccelj. 30 rugóból megvan postával.
Attól félek, ha sportos gumit tennék fel előre, azt lezabálná az XJ pillanatok alatt a 3 mázsájával (csomagokkal, és velem együtt lesz vagy 380 kiló a cucc, ha még utas is van akkor meg már 400 fölött fogunk járni)
Most asszem BT45 van a gépen (hátul biztos, de elöl is valami Bridgestone van), nem néztem meg igazán. Annál valószínűleg jobb lehet, ha már ilyen sokat elkérnek érte.
Úgy agyalok, hogy egy PR3 szett elmenne hátul 20-at, elöl meg kicsit többet.. akkor már jó volna. 15-öt szerintem bármi nem sport, de lényegesen olcsóbb gumival is el tudnék menni
Amire most biztos nem lesz pénzem, de motoszkál a fejemben.. R1 fék előre
Szerintem nem változtattak keveréket csak raktak bele plusz vízelvezető barázdát.
De csak nagyon határhelyzetben csinálja.
Első két fekvőtámaszomnál alapból úgy gondoltam láma vagyok de mikor még 3-4x csinálta csak már számítottam rá akkor a gumira kezdtem gyanakodni.
De banditosok is ezt tapasztalták.
Ki lehet védeni ügyes fék kezeléssel vagy nem mész bele erős fékezésbe.
De én mindíg fékkel megyek a kanyar elejéig majd onnan gyorsítok ki.
Lehet hülyén csinálom.
Az XJ- gumijaiban még olyan 6ezer kilométer van kb.. de ha tavasszal is elmegyek vele-ide oda akkor vásznon jövök haza a Krím félszigetről. Szóval valószínűleg gumizni kell majd előtte, ugyan méregdrágán adják az új PR3 szettet (kb 80ezer Ft + szerelés ), de lehet hogy érdemes lenne rá beruháznom..
..hogy nyugtassam magam . Nem is olyan drága, a GS-hez képest, hiszen láncot nem kell már vennem soha.. így az arra el nem költött pénzből ez simán kijön
Kíváncsi vagyok hogy áll a 120-as gumi és hátul a 150/70.
Biztos jó lesz,szóval hamar azokat a képeket:)
multkor téma volt az r1 fék..
A hayabusa forumon ha jól emlékszem atix 83 kinált párban első nyergeket (r1) jó áron
Milyen méretű gumikat vettél?
Mondjuk az könnyebbség lenne ha csak hátra vennék új PR3-mat és előre meg kukáznék egy használt sportot (terhelési indexre azért kíváncsi lennék)
De éles teszt tavasszal.
Már figyel egy első otthon.
Csak van egy 2-3e még az elsőben azt lejárom.
Bár én nem vonattal vagyok.
Lehet hogy megvan 30 rugóból a fék.. de valamiből tankolni is kell. Mivel túracumóra se kell már költeni, így ha tetszeni fog a motor, akkor lehet ilyenre elszórni a pénzt.
Bukógomba, R1 fék, kormány-lengéscsillapító ..markolatfűtés, szúrófény.. KB ilyen sorrendben. Meg lőni kéne egy utánfutót is egyszer
Annyi előny a tapadáson kívül hogy nem egszerre kell kiadni a pénzt érte.
De egy power-pr3 combora a banditosok is esküsznek.És ők se pillekönnyűek.
R1 fék.....neviccelj. 30 rugóból megvan postával.
Most asszem BT45 van a gépen (hátul biztos, de elöl is valami Bridgestone van), nem néztem meg igazán. Annál valószínűleg jobb lehet, ha már ilyen sokat elkérnek érte.
Úgy agyalok, hogy egy PR3 szett elmenne hátul 20-at, elöl meg kicsit többet.. akkor már jó volna. 15-öt szerintem bármi nem sport, de lényegesen olcsóbb gumival is el tudnék menni
Amire most biztos nem lesz pénzem, de motoszkál a fejemben.. R1 fék előre
De csak nagyon határhelyzetben csinálja.
Első két fekvőtámaszomnál alapból úgy gondoltam láma vagyok de mikor még 3-4x csinálta csak már számítottam rá akkor a gumira kezdtem gyanakodni.
De banditosok is ezt tapasztalták.
Ki lehet védeni ügyes fék kezeléssel vagy nem mész bele erős fékezésbe.
De én mindíg fékkel megyek a kanyar elejéig majd onnan gyorsítok ki.
Lehet hülyén csinálom.
Az XJ- gumijaiban még olyan 6ezer kilométer van kb.. de ha tavasszal is elmegyek vele-ide oda akkor vásznon jövök haza a Krím félszigetről. Szóval valószínűleg gumizni kell majd előtte, ugyan méregdrágán adják az új PR3 szettet (kb 80ezer Ft + szerelés ), de lehet hogy érdemes lenne rá beruháznom..
..hogy nyugtassam magam . Nem is olyan drága, a GS-hez képest, hiszen láncot nem kell már vennem soha.. így az arra el nem költött pénzből ez simán kijön
lehet,hogy felszabadul egy 120-as pirelli...ami elöl volt....nincs kopás rajta...de már nem fiatal...