Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal fújtam Istinek, mégse lett tartós! Úgy látszik, már ezt a festéket is elbaxták!
az indexes fórumban egy sráci is azzal újította fel a kipuff rendszert, korrekt leírása van fent, és MOTIP-ot használt, mert valami baromi magas hőfokig bírja (talán 800°C?)
ennyiért megéri
keretet talán még újonnan sem olyan drága.....
Én még anno Yamaha SR125 leömlőnél használtam Motip hőállót, szépen bírta
érdemes még a ebay.de oldalon is körülnézni, mert ott nemcsak mérföldes órával vannak.... sajnos folyamatosan nézegetni kell, mert hamar lecsapnak egy-egy jó vételre.
http://viewitem.eim.ebay.hu/GS...

Na egy ilyen keretbe pont beférne a két órám! Már csak külön keretet kell találnom
Erik, Blue és még páran a MOTIP hőálló sprére esküsznek. Legalábbis a pár évvel ezelőtti hozzászólások alapján bejött nekik. De neked mint oszlopos AKMT tagnak - gondolom - nem újdonság az előbbi info. :)
Gs400!

Köszönöm, ezt egy az egyben át lehetne rakni
Mert gs400-ra pl van is:
http://www.ebay.com/itm/suzuki...
hátha összerakható kettőből egy
A http://www.cmsnl.com/ -on egészen jó robbantott ábrák vannak, abból ki lehet sokmindent okoskodni, és rendelni is lehet, bár náluk +25-30 euro a szállítás, ezért nem túl olcsók....
GS400 vagy GS500?
Igen, erre én is gondoltam, már, csak az a baj, hogy nem tudom a mostani műszerek miből lettek átmentve, szóval nem vagyok biztos benne, hogy a műanyag házba patent lesz. Lemérem a műszereket, már csak GS400 műszerfal (ház) adatok kellenek Mondjuk az eredeti egységen sokkal több adat megjelenik mint az én két órámon
akkor csak a külső műanyag ház kell? mert alkatrészenként is szerezhető.... és az olcsóbb
Működik a kilométer órám is és a ford. szám mérőm is, csak éppen marha ronda, az eredeti egység pedig nagyon jól néz ki, ezért akarok olyat szerezni, vagy legalábbis ami nagyon hasonlít hozzá
SMS ment az adatokkal.
Ha jutsz eredményre a kipuff projektedbe légyszives dicsekedj majd vele . A Gs -em a kipufogó krónikus rozsdásodásán kívül nekem megfelel. Már lassan Naphőálló festékkel lett lefújva, de egy szezont se bírt ki . Nagyon bántja a szemem. Hallottam róla, hogy az egész gyári dobot könyököt lehet krómoztatni (króm-nikkel ?). Kérdés mennyire tartós, ill. mennyibe fáj ?
ez lehet, hogy bele is alakítható:
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...

igaz licites, de nem sokba fáj
Próbáld megjavítani az eredetit.
Esetleg keress 250/400 bandit műszerfalat..azok alól már kihullottak a vasak
Sziasztok!

Műszerfal ügyben nem jutok dűlőre 30 ezer alatt sehol semmi. Az egységet mindenképpen le a karom cserélni mert a mostani marhára idegesít, viszont olya 15 alatt szeretném megúszni a bulit. Lehet nagyon gyökér kérdés, de elvileg bármilyen műszerfalat rárakhatok, ha sikerül tartókonzolt eszkábálni hozzá nem? Legfeljebb ha szarul választok hülyén néz ki

Plusz tudtok ajánlani pár olcsó mini túra plexit?
IGEEEN! Pont ilyen kell nekem! Esetleg valami elérhetőség?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ismerem a gyártót inoxból szinte bármit megcsinál, láttam már leömlőt is tőle eléggé szép lett.
karbon tükröm nekem is van...bár utat soha nem látott..mert az egyik fele reccsent amikor az autóval dominósat játszottam a garázsban :)
Mivel néhány centivel magasabb vagyok..neked biztosan jobban fogja a szelet...amúgy pedig tényleg nem gond ha motorozol a pleximmel mert két csavar..oszt már fönt is van...kopni meg nem kopik
..lehet ,hogy áruba bocsájtom a kipuffot...de csak kompletten cserélném el a régi dobbal ,hogy bármikor vissza lehessen alakítani..Egyre jobban erősödik bennem a tudat ,hogy az enyémre valami tőből krómozott cucc kell..és szilveszteri papírtrombita formában
köszi
itten:
http://www.powerbike.hu/shop/m...

most kaptak új árukat, és azt mondta a tulaj (nagyon jó fej amúgy), hogy még kapnak, szóval, ha nincs méretben, akkor is tudnak hozni...