A jelölés pedig 0,6 illetve 0,2-nél van, vagyis, ha ez alapján mondtad a 0,5 és 0,1-et, akkor hibásan olvastátok le, vagy hibásan jelölted, de a lényegen nem változtat, hogy eltérés van.
A benzines kifolyásról meg csak annyit, hogy ha simán a gravitáció mellett 15 perc alatt kifolyik, akkor 10 bar simán kinyomja egy szempillantás alatt, bár nem vagyok szerelő, de ez reológia....
Láttam már pár mérőt de ezt nem tudom értelmezni
Szerintem vidd el egy olyan helyre ahol nyomásveszteséges mérést is csinálnak.Ha biztosra akarsz menni .De ha szemre nincs baja a hengernek akkor semmi gond az új befogásos módszer tudományosan nem megalapozott
Igen megértem,de szerintem akkor se lehet ekkora eltérés a két henger között. És most nem a műszere hivatkozva hanem a fizikai tapasztalat. Gyertyaluk befog,jobb henger lehel,bal henger lelöki az ujjad. :)
Köszönöm a hozzászólásod,de ne ragadjunk le a 0.5 -0.1 nél.
Ez kb adat. :) Magyarán,mindkét gyertya kivéve,a jobb gyertyalyukhoz nyomod az ujjad és indítasz,rálehet. Ha a bal gyertyalyukhoz nyomod az ujjad és indítasz,lelövi az ujjad. :D
Az biztos hogy a műszer amivel mértem nem bíznám rá az életem,de egy kb iránynak jó.
Ne vedd megbántásnak de a cimbid tutira ért hozzá?Az a 0,5 meg az 1 az micsoda?Azért egy bicikli pumpával nem álltok neki kompressziót mérni ugye?
Az enyém se megy 160-nál többet és a fogyi is hasonlóan alakul.(95 kiló vagyok) Mondjuk ha menne se hajtanám nem erre találták ki..
Szerintem potyára szedtétek szét.
Fémesen érintkezik a szelep a szelepülékkel. Ha van egy kis koksz valamelyik illeszkedési felületen, akkor ott ereszteni fog. E miatt nem kell csiszolóporral nekilátni az összecsiszolásnak.
Én 95 kilós voltam, amikor a GS-em volt. 6-ban soha nem ment 160 fölé (5-ben el lehetett kergetni a végéig). Általában 4-4,5 literrel jártam. De amikor játék volt, akkor az 5,5 sem volt ritka. Szerintem semmi baja a motorodnak...
Még mindig nem tudom értelmezni, amit mér a műszered.
A GS kompresszióviszonya 9:1, ha jól emlékszem. Ez egy arányszám, elvileg nem változik (vagy, ha köszörülve van a hengerfej). A végnyomás pedig bar-ban olyan 10 körül szokott lenni 4 ütemű OTTO-motornál. 5-7 alatt már be sem indul... akkor most mi az a 0,1 és 0,5? Ezt nem értettem tegnap sem. Mi van a műszer számlapjára írva? Mit mér?
Haver most vett egy 96-os Honda CB 400 super four-t, kellene majd neki segítség, de nem tudom, melyik fórumra irányítsam, azt sem tudom mi az a super four...cb400..ok... ötlet?
Most benzincsapon nem megy át a brenga, aztán majd karbi és valami gyújtás gond is lehet, de nem tudom a részleteket.
Más:
Valaki írta, hogy a tankot rozsdátlanította valamivel...valami sima háztartási cucc volt, de nem emlékszem...ötlet?
Sziasztok.
Szétszedtem a mocit. Szelepfedél le,hézagellenörzés,minden oké.
Cimbi mondja,blokk ki,hengerfej le hátha az egyik szelep nem zár rendesen.Oké.Kiszedtük a blokkot,asztalra fel,hengerfejet levettük,hengerfej fejreboritva,benzinnel feltöltöttük hogy a szelepnél nem e szivárog. Amelyik hengernél kevesebb volt a kompot ott szivárgott a kipufogoszelepnél,de kb 15 perc kellett hogy elfogyjon a benzin.Henger le,kukucs és semmi! Tökéletesek a gyűrűk,a henger karc mentes.
Véleményetek? Létezik az hogy a kipufogószelep ahol igaz de lassan elengedte a benzint.
Amiatt lenne kompot hiánya?
A jó henger valami orosz kompot nyomásmérővel 0.5
A rossz henger 0.1
Szerinteket ?
Cimbi szerint
Köszönöm az segítséget a probléma megoldódott.
Leírom hátha későbbiekben valaki hasznát veszi vagy csak a tapasztaltabbak botránkoznak meg rajta.
TEHÁT:
kiszereltem a légszűrőházat. Elindítottam, tünet ugyan az szivatóval tudom pörgetni gázra lefullad, mind a két "gáztolattyú" szépen egyszere emelt ki, az egyik alól szépen jött is az anyag és leállításnál benzinpárlatot köpött vissza a másiknál semmi. Mindkét úszóházból leeresztettem az anyagot, volt is benne dzsedva! Mint korábban írtam kis teljesítményű szivargyujtós kompreszor megfujkodtam ahol véleményem szerint az úszóházba tudok levegőt lőni ezzel megmozgatva a szelepeket és mindent ami az úszóházba mozoghat.
ÖSZZERAK! SEMMI!
UGYAN úgy szar.
Eltévedt gondolatmenettel megállapítottam h akor valóban az egyik fúvóka van eltömődve és levegővel nem tudtam kipucolni, fogtam egy orosz gyártmányú szobai hősugárzót, ráirányítottam a megfelelő porlasztóra és otthagytam vagy fél órát, gondoltam....ha ott valami trugyi tömít na azt én most jól "kiolvasztom".
na szóval fél óra elteltével indítottam, gázzal próbálkoztam és fulladt, 2....3.....és felpörgött!
El is vittem egy kisebb körre,megkergettem.....olyan mint volt
Köszönöm a tanácsokat és a hozzászólásokat sokat segítettetek!
Ohh van még mit csinálnom....pl kihívás ,hogy az olajhűtőt ,hogy a málnába teszem fel..mert a vázon a lyukak máshol vannak...de ha föltettem..akkor a kiba dudát hova teszem....ááááááá
Holnap megyek a rugóstagért...és ha sikerül akkor egy minimálisan rövidebb kutyacsontot is beszerzek...
Régi JAWA,Danuvia,Csepel "tök" lámpája esetleg valakinek?
..mert hát a fokozat kijelzőt a tök lámpa km. óra helyére tenném...
Remélem most már összeáll a motorod és te is meggyógyulsz hamar.
Nem bosszantásból írom,de én is már minden nap motorozom és egyre jobban tetszik a nagy gumival gurulás:)Mintha egy más motoron ülnék (jó irányba).
reggel 8-tól lent voltam a garázsban építgettem az atomjaira bontott szaromat...miközben hallottam az elhúzó motorok hangját.....hát ez szívás..komolyan mondom fájdalmasan vacak érzés volt ,hogy én nem koptathatom az aszfaltot..
..remélem ti azért gurultatok egy jót..
Ui: minek nekem ellenség...ha olyan barátaim vannak akik minden parkolóból,kútról felhívnak és azt ecsetelik ...milyen kurva jót motoroznak..
Szia neked.
A 7 amperes aksi kevés az indításhoz,ezért van az a "kattogó" hang ami az elektronikádból jön.
12V-12A os aksi kell bele,de legalább 11a.
Válaszomat veheted készpénznek,mert én is próbáltam már 7 amperes akut és ugyan azt csinálta mint neked.
Szép napot mindenkinek,S-Ó-S ben kérnék tőletek segítséget,Létezik az,hogy erős a világítás 7Amperos az aksi,mondjuk már 4-éves Suzuki-gs-500 ról van szó,nem indít,csak olyan mikor a személy kocsi Bendixes ,inditó motor hibás lenne?vagy aksit vegyek bele?hány amperos megy gs-be gyárilag?Nagyon szépen köszönöm,hogy el olvastátok,kérlek titeket,ha tudtok segítsetek további szép napot mindenkinek.
Nem megy tönkre legfeljebb beköpi ha egy kis olajat felkap hidegen, az persze leég róla ahogy bemelegszik......1-2 percre nem is szabad beindítani, én havonta a legnagyobb hidegben is kb 1 órát járatom és ha nincs épp hó akkor kerülök egyet az utcában és így az akksit sem veszem ki....,de a gyertyának nem lesz baja tőle....
Én nem akarom leszólni Z 1-2 Perces beindításodat, de a legjobb tudomásom szerint ez a legrosszabb egy sokáig álló motornak, nem jót hanem rosszat teszel vele, ezt olvastam a neten, aztán megkérdeztem a szerelőmet és ő is alátámasztotta, vagy meg kell hajtani vagy inkább semmi
Esetleg tudja vaki, hogy a motor jobb oldalán a karbira szerelve és közvetlenül alatta lévő két fekete henger amiből 2 ill 3 vezeték távozik elektromos szempontból milyen célt szolgáll?
ismét csak köszönöm!
más szemmel látom a dolgokat. 2 tippem maradt: vagy valóban a tűszelepnél van valami piszok, vagy a hosszú tél alatt valami gumi cső vagy tömítés száradt ki öregedett el így a fedélben lévő vákum, nyomás szökik,nem megfelelő
haverod meg vigye szerelőhöz a gépet