Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megy vele.
Nem kell ezen agyalni.
Mi lesz, ha az ember átül DL-re.... főleg az új még magasabb lett..... na ott tényleg ültetni kellene nekem is......
Az ülés átalakításával is lehet csökkenteni a magasságot..... Bár a GS nem egy magas, igaz nekem sem ér le a lábam, vagyis mindkettő telitalppal nem..... de nem zavar
Nicsak egy elveszett motoros!:) Hali
Ha ültetni szeretnél akkor hosszabb csont kell...túl magas a moci?, mennyit ejtenél rajta? Igazándiból ha a seggét lapítod akkor az elejét is kellene...egyrészt mert hülyén nézne ki...másrészt pedig a menettulajdonságok is változnak... Mi lenne ha csak a rugó előfeszítést változtatnád?...természetesen utána babrálni kell a lánc feszkót is.. (amit én nagyon úúúúúúútálok)
Mennyit szeretnél ültetni a motoron?
Sziasztok All!

Olyan aprósággal érkeztem hozzátok, hogy:

1, Suzuki gs 500-hoz (2004 évjárat) kugyacsontot olyat amivel nem !magasabbá! hanem alacsonyabbá tudnám tenni a gépemet. Ha esetleg lenne valakinél egy ilyen elfekvőben, akkor ha megválna tőle, engem érdekelne.
2, Amennyiben nincs senkinél, vagy nem válna meg tőle, akkor mekkora méretűt lehet beépíteni, illetve, milyen befoglaló méretei vannak a kutyacsontnak?

Előre is köszönöm!

Üdv: papa002
Még szép hogy elvesztem!
Ilyen benzinárak mellett nem sokat ábrándoztam a motorozásról télen. Viszont ahogy kezd kissé melegedni, valami kis bizsergést kezdek érezni...

Esetleg a Suzuki szalonhoz tartozik a műhely?
Te oda szoktad vinni szervizelni a gépest?
Nekem most az első gumit kivéve jó állapotban van a motorom, remélem átengedik, és nem szívóznak mert én nem a Suzuki-ba hordom szervizelni!
Tudnál mondani valami elérhetőséget?

Küldök egy e-mailt!
Üdv elveszett ember!
Igen Bicskén vizsgáztattam. Ha jól emlékszem 10 , vagy 11e ft-ot kértek. Az 1-es úton a bicskei körforgalomnál van a műhely. ( A Suzuki szalonnal szembe) Nálam 30 perc alatt megvolt minden. Az ismerősöm
a suzukinál azt mondta a gumi állapotára "kényesek" azért is kapott új papucsot hátra. A fékbetétek cseréjére FELHÍVTÁK ! a figyelmem. Korrekt volt az egész.
Én a Suzuki szalon által, időpontra mentem.
Sziasztok!

Mi újság errefelé? Lassan itt a tavasz, nekem meg 3 heten belül műszakira kéne vinnem a jószágot.
Isti, te ugye Bicskén csináltattad meg?
Mennyibe volt az egész, és mennyire voltak szőrösszívűek?
Most már van bajom. A Nagyfalu mellé költöztem és hoznám föl a vasat a "birtokról" de a drágám egyenlőre a sártenger foglya.
I. Ferenc József császár után szabadon,
" Minten nattyon szepp, minten nattyon jo, mindennel mek fatyok elégedve ."

Nadette meg gondolom a folyamatos hányingert nem akarja súlyosbítani azzal , hogy a fórumot is látogatja .
Namost ezt elképzeltem.
Folyamatosan szül?
El van foglalva.
...van bajom...de már megszoktam..volt időm rá

HolaNadettttttttt?
senkinek semmi baja ?
Akkor félreértettem a hozzászólást.

Ebben az esetben valódi megoldás lehet a terved.
Ha Tiranát tényleg megnéznétek, akkor a Tirana-Elbasan közötti főutat szívből ajánlom. Voltam már pár szép helyen, de ennek a szakasznak az Elbasanhoz közelebbi része nálam bejutott a top 10 kurvára visszavágyom hely közé Egyszer ha motorral is végigmehetnék rajta..

(A jóféle szakasz Berzithe-Bradashesh települések között van..32 nem akármilyen kilométer)
Felteszem, hátha érdekel valakit.
Montenegro-Albánia túra:

1.nap Mezőberény-Foca(BIH) 560 km.
2.nap Foca(BIH)-Scepan Polje(MNE)-Trsa-Zabljak-Mojkovac-Podgorica-Kotor(MNE) 290 km.
Ezen a napon Durmitor-hegység, Bobotov Kuk, Tara-kanyon, Kotori-öböl.
3.nap Kotor(MNE)-Budva-Podgorica-Shkoder(ALB)-Durres 255 km.
Látványosságok a Shkoderi-tó, riviéra.
4.nap Durres(ALB)-Vlore-Sarande 290 km.
Gyakorlatilag végigmotorozzuk az albán tengerpart javát Európa egyik Top motoros útján.
5.nap Sarande-Leskovik-Korce-Pogradec 290 km.
Ohridi-tó.
6.nap Pogradec(ALB)-Struga(MK)-Mavrovo-Tetovo-Kumanovo-Nis(SRB) 425 km.
Mavrovo Nemzeti Park.
7. nap Nis-Beograd-Novi Sad-Szeged-Mezőberény 550 km.

A lazább program miatt Tirana beilleszthető a 3. vagy 4. napba.

Költség tekintetében: üzemanyag adott km-re, sátrazás vadkempingben, ill. kemping max. 5 Eur-ig. Olcsón meg akarom úszni, szerintem 60-70E körül kijön.

Időpont: én júni második felét preferálnám. A hegyekben akkor már jobb idő van, a tengerparti rész még nem pokoli meleg, ill. akkor a leghosszabbak a nappalok. Képlékeny lehet.

Az első nap előtti éjjel, ill. utolsó nap éjjel nálam lehet sátrazni, amennyiben valaki igényt tart rá.
én is a neten kukáztam...de szólok ha belefutok valami okosságba..
A bontós ismerősöm mondta ,hogy így tavasz előtt mindent felvásárolnak a népek..
Van egy Metzeler 160.70.17 a garázsomban..amivel a felnit vettem..ingyen elviheted...de azt én nem raknám motorra...húsa ugyan van dögivel..de szerintem csak egyenesen közlekedtek vele olyan kocka..
A csomag max. tanktáska...utast pedig nem viszek..én csak egyedül szeretek motorozni...utassal csak szenved az ember..... állítgatni a lánc feszességét...huhhh gyűlölöm
a 96 kilómhoz szeretnék feszesebb hátsó rugót...meg aztán jól is néz ki egy gázputtonyos lengéscsilla
Hali.Tudnàl nekem is szerezni 150/70-es gumit?
Hali!
Nem belevau, de egy telócserével nem sokat oldasz meg a "problémákból". Én koncentrálnék a váznyúlványra is! Az szeret tekeredni sok csomaggal-utassal... Olyan érzetet keltve, mintha nem lenne elegendő a csillapítás.

Szerintem-szerintem.
Big G!

Zimacsnak ilyen pacsker van fent. Esetleg felhívhatod.