A kényszer nagy úr. Azt hiszem 3szor szakadt el a kuplungbowdenem.. de 2szer biztos, úgyhogy tapasztalt vagyok ilyen téren.
Ha menet közben elszakad, nincs gáz, mész. 3-6 között föl-le viszonylag egyszerűen lehet váltogatni. Annyi a lényeg, hogy akkor váltasz sebességet amikor éppen se nem gyorsul se nem lassul a motor (ergo épp nincs semmilyen terhelés a hajtásláncon)
Ha meg kell állni gáz van, de ha látod hogy pirosat fogsz kapni.. akkor ki kell óvatosan játszani üresbe a váltót, és bízni benne, hogy a következő zöldig lesz hely idő és lendület gurulva maradni.
Ha meg kell állni, és nem lejtős az út, akkor gáz van, de megoldható az is.
Ha nagy a forgalom, és nem lehet tökölni akkor önindítókínzással el lehet indulni.
1esbe be, önindító nyom, gáz húz. Motor megugrik, és már mész is. Aztán már csak váltogatni kell.
Köszi, pont az a bajom, hogy ez is egy utángyártott szar és várható volt, hogy egyszer szakad csak pont ma nem számítottam rá, már tervbe van véve a gyári :S
Kuplung nélkül tényleg hogy? Mert menet közben oké, hogy nem kell de hogy a bánatba induljak el vele? :DD
Sanszos egyébként, hogy a szakadás következtében alul a kiemelőnél vagy mi a tökömnél is kiugrott a bowden. Juteszembe alul a deknit leveszem a bal oldalon, ahol bemegy a bowden, ott nincs olaj ugye?
Leggyorsabban a Váci úton a bowdenszervizesek csinálnak neked bowdent. Nekem nincs velük jó tapasztalatom.. de vészmegoldásnak jó, ha a gyárira várni kéne. Hívd fel a motorradot, hátha van nekik raktáron.
(mivel holnap vasárnap, így sanszos, hogy hétfőig meg leszel lőve.)
Máskülönben meg, meg vissza éjjel a motorért, amikor üres a város. Kuplung nélkül is el lehet mocorogni
Ma szezonnyitó gurulást tartottam, kb 120km, de a végén megkoronázandó a napot a rakparton elszakadt a kuplungbowdenem. Most feltoltam a váci útra a motort, de nem vagyok nyugodt
Hogy kell kuplungbowdent cserélni és hol lehet a legesleggyorsabban hozzájutni, esetleg vasárnap, nem örülnék, ha egy napnál többet kéne bent töltenie a városban a gépnek, mert egyelőre még lakatom sincs
Ma megvolt a szezonkezdő "gurulás": pár km-es tekergés a környéken felmelegíteni az olajat. Egyúttal már az olajcsere is megvolt. Motul 5100 ment bele, 10W-40-es. A Castrol Actevóhoz képest ég és föld, nagyon finoman kapcsolható a váltó (az is lehet, hogy az eddigi 20W helyett a 10W tett csodákat, de még az is lehet, hogy a Motul is). :)
köszönöm nektek...igyekszem gyógyulni.. Lehet,hogy doki lesz belőle..mert reggelre már olyan feketés árnyalatot vett és még mindig akkora mint egy krumpli..
..fájdalomküszöböm mint a pitt bull...
..hazudtam...
..majd beszarok..
Gyógyulj meg mihamarabb!
Ha jobb láb az nem is olyan gáz :D
(Tudom, hogy kemény vagy, de nézesd meg dokival, ha nem tetted, mert a tesómnak is rosszul forrt össze, mert okosan LEGO-sínbe tette az ujját, elég az :D)
ez a legszarabb sérülés, mert b@szottul bír fájni..... én lépcsőn lábközépcsontot vagy micsodát törtem... 2-3 hétig nem leszel cipőképes, az biztos, de mielőbbi jobbulást kívánok!
Pedig még kényszeredetten várok vele..mert pillanatnyilag nem fér bele a lában a cipőkbe ...ugyanis sikerült felrúgnom az ajtókitámasztót....(öntött vas) és eltörött a lábujjam....(ez akkora szívás..egy kis biszbasz miatt megbénul a rendszer...
..most szimplán csak fájok..
Ha menet közben elszakad, nincs gáz, mész. 3-6 között föl-le viszonylag egyszerűen lehet váltogatni. Annyi a lényeg, hogy akkor váltasz sebességet amikor éppen se nem gyorsul se nem lassul a motor (ergo épp nincs semmilyen terhelés a hajtásláncon)
Ha meg kell állni gáz van, de ha látod hogy pirosat fogsz kapni.. akkor ki kell óvatosan játszani üresbe a váltót, és bízni benne, hogy a következő zöldig lesz hely idő és lendület gurulva maradni.
Ha meg kell állni, és nem lejtős az út, akkor gáz van, de megoldható az is.
Ha nagy a forgalom, és nem lehet tökölni akkor önindítókínzással el lehet indulni.
1esbe be, önindító nyom, gáz húz. Motor megugrik, és már mész is. Aztán már csak váltogatni kell.
Na, kb ennyi.
Kuplung nélkül tényleg hogy? Mert menet közben oké, hogy nem kell de hogy a bánatba induljak el vele? :DD
Sanszos egyébként, hogy a szakadás következtében alul a kiemelőnél vagy mi a tökömnél is kiugrott a bowden. Juteszembe alul a deknit leveszem a bal oldalon, ahol bemegy a bowden, ott nincs olaj ugye?
(mivel holnap vasárnap, így sanszos, hogy hétfőig meg leszel lőve.)
Máskülönben meg, meg vissza éjjel a motorért, amikor üres a város. Kuplung nélkül is el lehet mocorogni
Ma szezonnyitó gurulást tartottam, kb 120km, de a végén megkoronázandó a napot a rakparton elszakadt a kuplungbowdenem. Most feltoltam a váci útra a motort, de nem vagyok nyugodt
Hogy kell kuplungbowdent cserélni és hol lehet a legesleggyorsabban hozzájutni, esetleg vasárnap, nem örülnék, ha egy napnál többet kéne bent töltenie a városban a gépnek, mert egyelőre még lakatom sincs
Lassan kap új gumikat, telóolaj csere stb.
tessék dokihoz menni ! hamarabb gyógyul. de tudod ezt te is, elvégre nagyfiú vagy már.
..fájdalomküszöböm mint a pitt bull...
..hazudtam...
..majd beszarok..
Ha jobb láb az nem is olyan gáz :D
(Tudom, hogy kemény vagy, de nézesd meg dokival, ha nem tetted, mert a tesómnak is rosszul forrt össze, mert okosan LEGO-sínbe tette az ujját, elég az :D)
nemrég volt a havas válldöngetésed . most meg ez...
szabira engedted a védőangyalod ?
..most szimplán csak fájok..
Bár gumi és gumi közt vannak különbségek.