Nekem is közeleg a hatezres szervíz. Most ugyan csak háromezer egynéhányszáz van a gépben, de ahogy állok tervekkel és programokkal, 3 héten belül beleszalad az a maradék pár kilométer. Az autókám lassan végleg letámasztom nyári pihenőre...
A gond az hogy nem:-(
hiszen valahonan el kell vennem ezt a pár tizest.....amibe a szervíz került.....
Br ez egyszeűen megoldható - hiszen 8.-án lesz a következő szabad hétvégém..... és addig esetleg 1 napom lesz csak.....
Tényleg nagyon jót gurultunk! Szép lájtosan, hogy tudjunk nézelődni ezeken a gyönyörű tájakon, aztán hazafelé meg...
Azt hittem sokan lesznek a 7esen, de alig volt pár autó! Vagy csak én mentem túl gyorsan, és észere sem vettem őket? Tartottam a forgalomtól, de jól lehetett kenni neki.
Nekem kb 400 lett a vége. Olyan jó volt végre hazaérni, bemászni a kádba, és kajcsizni egyet. Egészen megéheztem addigra. Zs meg pezsgett az irigységtől, h milyen finom lángost ettünk. Azért ő is jól töltötte a napját, repült egyet a sógórával.
Bizony, ez már csak így van! Néha csipkednünk kell magunkat , hogy utólérjük a partnert!
Az első mindig gyakorlás, általában sose sikerül. De végül az összeszokás megoldja a problémákat!
"szeretném szétütni vele a magyar 600-as kategóriát :)). Gsxr-eket, r6-okat cbr-eket meg az összes nagypályás sor 4 haccázat a magyar pályákon. Egy-kettő már így is megvolt csak kell még power"
Nem akarok okoskodni, meg beleszólni, de nem rugaszkodtál el kicsit a valóságtól? lol.
Igazad van a mi mocinkban még nincsenek ilyen kütyük de attól lehet mondjuk egy "durvább" gyujtáselektronika. Nem feltétlenül kell digitálisnak lennie minden szarnak rajta, szerintem, szimplán más előgyujtást ad (senki sem tudja, hogy jobb vagy nem), jobbik esetben meg állítható 2vagy 3 fokozatban.Én sem vagyok elájulva az ilyen kütyüktől, csak szeretném megtudni, mit változtat a motor teljesítményén, érdemes-e rátenni.Egyébként a Gs teljesen jó gyárilag ahogy van, csak engem elkapott a "gépszíj" és szeretném szétütni vele a magyar 600-as kategóriát :)). Gsxr-eket, r6-okat cbr-eket meg az összes nagypályás sor 4 haccázat a magyar pályákon. Egy-kettő már így is megvolt csak kell még power...Szóval ha bárki támogatja ezt az ötletemet akkor szívesen meghalgatom az összes építő jellegű kritikát, segítséget, stb...
?. Az lehet, hogy egy új vagy egy pár éves konstrukciónál igaz, de a GS -nél nem. Láttál te valamilyen sebesség érzékelőt a mocin? A KM órától eltekintve ami a klasszikus mechanikus szerkezet. Honnan a francból tudja mennyivel mész? Meg hogy hányadikban vagy?
Azoknál a mociknál, ahol már komputeres vezérlés van, az méri a sebességet a blokkból, meg az szabályoz mindent még elfogadom. De szerencsére a mi mocinkban nincsenek ilyen kütyük. Tudtommal.
Amúgy az enyém 2. ban, meg 3. -ban tépi az aszfaltot mint állat. Habár az enyém még eredeti Japcsi gyártmány, meg két számjegyű a kora.
Na kezd olyan véleményem lenni erről a kütyüről is, hogy parasztvakítás.
Köszönöm szépen az infót eddig te segítettél a legtöbbet! utána is járok gyorsan hogy lehet megrendelni, vagy megszerezni vagy elrabolni. Nem lehet, hogy az elektromos kütyü az gyujtáselektronika? Köszi még egyszer! GS forever :)))
Néha csipkednem kellett magam, mert úgy söpört a túravezető Nyussz, hogy alig tudtam utána eredni. A végére jól összeszoktunk... (ez nem olyan labda, amit feltétlen le kell ütni... ).
Piros pöttyös?