Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári benzincsőnek 1,9 mm a falvastagsága (lehet, hogy 2mm akart annó lenni....) De így érthető, mert egymás mellett ez már min. 2 mm differencia, és kb annyi is hiányzott a boldogságomhoz.....
Mindkét karbin van leeresztőcsavar, ha szerencséd van, egy főfúvókadugulást azzal is el tudsz hárítani.
A hiba keresésének magam is neki tudok állni? Vagy szerviz? Eddigi karbis előéletem egy katanára, jogra terjedt ki....

Zsolti
Ok!

UL---08, fekete ezüst, 2003-as paripa.Semmi különös nincs, csak a kíváncsiság hajt!
Elég ha színét meg az első két betűt, és az utolsó számot leírod..

Abba nem lehet belekötni, akinél meg a motor van, és jár ide, úgyis felismeri
Szió Mindenkinek!

Ma egy kicsit napsütéses idő volt,hát kirajzott egy pár motoros is! A kerepesi úton egy fekete GS-t láttam, és eszembe jutott a régi bringám. Lehet, hogy a jelenlegi gazdija is szokott itt olvasgatni. Szerintetek ha ide nyíltan kiírok egy rendszámot,nem lesz gáz? Köszi a komenteket!
Mázlid volt . Egy ilyen malőr extrém esetben kinyírhatja a trafót is.
Hibalehetőség:

1., karbipucolás
2., gyertya
3., karbiszinkron
4., a karbiban lévő gumiharang lyukadása


Nekem a 4-es "szintű" volt anno a hiba.
A gáztolattyút véletlenül eltörtem...így ugye a a gáztolattyú nem emelkedett megfelelően - így 5-6000-nl rángatott.
Alatta semmi baja nem volt.

No most ha lyukas, szétrepedt a gumiharang, akkor is csinálhatja ezt, hiszen falsot tud szívni.

A gond nem lehet nagy.



2 napja pl. a robogóm is rángatott......
Az ok? A gyertyapipa csak lógott a gyertyán.....
Én lepődtem meg a legjobban, hogy ekkora áthúzása van:-) Hiszen így is beindult, és ment.....de már nem ment 55-öt...csak 45-öt, azt is dadogva. 35-40 közt semmi bajt nem éreztem.
nem az a baj, hogy nem lehet felhúzni rá, felmegy, de a két cső közel van egymáshoz, és a cső falvastagsága miatt nem férnek el egymás mellett.....
Csak ne öngyújtóval melegítsd rá :)
Egy haverom, így csinált 40 literes kispolski tankot
Nem ment fel a betöltő cső és üres volt a tank, zippóval adott neki, de benézte a benzingőzt...pár napig nemsokat hallott
ja, már megrendeltem....... annyira nem horror, 6 dollár/darabja, vagyis összesen 18 dollár. (+shipping)
Akkor tutira nem 11 mm az átmérő, mert a gyári rugós NEM megy rá.... akkor nálam ez a baj, hogy vastag a cső. (Amúgy kb 1-2 mm a különbség, vagyis ha pl 10 mm-es a cső külseje, akkor már tuti jó lenne.)
Ma már nem ígérem, de holnap ha hazaértem, lemérem, hogy nekem hogy vannak. Ahogy emlékszem, a két 8 mm-es benzincső elfér egymás mellett a tank aljánál, és ha a gyári rugós szorítót használod, rá is megy. Azért még ne rendelj gyárit, az elég horror összeg, ha jól emlékszem.
Szilikoncső.
OFF
gyári új cső rendel
ON
Hát a benzincső projeckt zátonyra futott. Ugyanis a 8 mm-es cső külső átmérője 11 mm, és a tank alatti kifolyóhoz csak az egyiket lehet felhúzni, még akkor is, ha az egyik magasabbra megy, a másik meg alacsonyabbra. A rögzítő bilincs meg végképp nem fér fel. Vékonyabb cső kell, indul minden előröl.....
Ennek őszintén örülök, hogy csak ez a baja:)
Saccra, mibe fog ez nekem fájni itt Pesten? Valaki tud ajánlani szervizest, aki meg is csinálja jól?
Tuti a karbi...szerintem kevés szószt kap..
Jópár oldalt visszaolvastam, de csak nem találtam választ! A kérdésem: MI A BAJA? Jelenség: kb 5-6000es fordulattól elkezd dadogni, mikor szép lassan engedem vissza a gázt egy pillanat alatt megugrik. Így jártam meg vele nyáron Ausztria 1000 km-ét. 33000km van a gépben, tudtommal nem volt se szelephézag, se karbiszinkron állítva. Bízhatok benne, hogy csak "ennyi" a baja?
Nekem van a csöveken egy széthúzható csati, csak megnyomom az oldalán a kioldót és széthúzom, szűröm is van, fasza.
Én tettem szűrőt....biztos ami biztos alapon.....amúgy nem fogja vissza...
hajnali 3 ?
hát, az enyém előző gazdája ezt tutira nem tette meg, különben nem lenne repedt.....

Benzinszűrőt érdemes betenni? Nem fogja vissza a benzin szabad áramlását (hiszen nincs benzinpumpa, csak gravitációsa, illetve a kis vákuummal szívja) Illetve szűr meg trutyit? (a tankba levő hálós ejtőcső vadi új, így is érdemes szűrőt tenni?)
2003-as a vasam..de még eredetiek a csövek....bár én minden télen leszedem..kis szilikon és visszacupp
Juhhéjj.