A gyári benzincsőnek 1,9 mm a falvastagsága (lehet, hogy 2mm akart annó lenni....) De így érthető, mert egymás mellett ez már min. 2 mm differencia, és kb annyi is hiányzott a boldogságomhoz.....
Ma egy kicsit napsütéses idő volt,hát kirajzott egy pár motoros is! A kerepesi úton egy fekete GS-t láttam, és eszembe jutott a régi bringám. Lehet, hogy a jelenlegi gazdija is szokott itt olvasgatni. Szerintetek ha ide nyíltan kiírok egy rendszámot,nem lesz gáz? Köszi a komenteket!
1., karbipucolás
2., gyertya
3., karbiszinkron
4., a karbiban lévő gumiharang lyukadása
Nekem a 4-es "szintű" volt anno a hiba.
A gáztolattyút véletlenül eltörtem...így ugye a a gáztolattyú nem emelkedett megfelelően - így 5-6000-nl rángatott.
Alatta semmi baja nem volt.
No most ha lyukas, szétrepedt a gumiharang, akkor is csinálhatja ezt, hiszen falsot tud szívni.
A gond nem lehet nagy.
2 napja pl. a robogóm is rángatott......
Az ok? A gyertyapipa csak lógott a gyertyán.....
Én lepődtem meg a legjobban, hogy ekkora áthúzása van:-) Hiszen így is beindult, és ment.....de már nem ment 55-öt...csak 45-öt, azt is dadogva. 35-40 közt semmi bajt nem éreztem.
Csak ne öngyújtóval melegítsd rá :)
Egy haverom, így csinált 40 literes kispolski tankot
Nem ment fel a betöltő cső és üres volt a tank, zippóval adott neki, de benézte a benzingőzt...pár napig nemsokat hallott
Akkor tutira nem 11 mm az átmérő, mert a gyári rugós NEM megy rá.... akkor nálam ez a baj, hogy vastag a cső. (Amúgy kb 1-2 mm a különbség, vagyis ha pl 10 mm-es a cső külseje, akkor már tuti jó lenne.)
Ma már nem ígérem, de holnap ha hazaértem, lemérem, hogy nekem hogy vannak. Ahogy emlékszem, a két 8 mm-es benzincső elfér egymás mellett a tank aljánál, és ha a gyári rugós szorítót használod, rá is megy. Azért még ne rendelj gyárit, az elég horror összeg, ha jól emlékszem.
Hát a benzincső projeckt zátonyra futott. Ugyanis a 8 mm-es cső külső átmérője 11 mm, és a tank alatti kifolyóhoz csak az egyiket lehet felhúzni, még akkor is, ha az egyik magasabbra megy, a másik meg alacsonyabbra. A rögzítő bilincs meg végképp nem fér fel. Vékonyabb cső kell, indul minden előröl.....
Jópár oldalt visszaolvastam, de csak nem találtam választ! A kérdésem: MI A BAJA? Jelenség: kb 5-6000es fordulattól elkezd dadogni, mikor szép lassan engedem vissza a gázt egy pillanat alatt megugrik. Így jártam meg vele nyáron Ausztria 1000 km-ét. 33000km van a gépben, tudtommal nem volt se szelephézag, se karbiszinkron állítva. Bízhatok benne, hogy csak "ennyi" a baja?
hát, az enyém előző gazdája ezt tutira nem tette meg, különben nem lenne repedt.....
Benzinszűrőt érdemes betenni? Nem fogja vissza a benzin szabad áramlását (hiszen nincs benzinpumpa, csak gravitációsa, illetve a kis vákuummal szívja) Illetve szűr meg trutyit? (a tankba levő hálós ejtőcső vadi új, így is érdemes szűrőt tenni?)
Zsolti
UL---08, fekete ezüst, 2003-as paripa.Semmi különös nincs, csak a kíváncsiság hajt!
Abba nem lehet belekötni, akinél meg a motor van, és jár ide, úgyis felismeri
Ma egy kicsit napsütéses idő volt,hát kirajzott egy pár motoros is! A kerepesi úton egy fekete GS-t láttam, és eszembe jutott a régi bringám. Lehet, hogy a jelenlegi gazdija is szokott itt olvasgatni. Szerintetek ha ide nyíltan kiírok egy rendszámot,nem lesz gáz? Köszi a komenteket!
1., karbipucolás
2., gyertya
3., karbiszinkron
4., a karbiban lévő gumiharang lyukadása
Nekem a 4-es "szintű" volt anno a hiba.
A gáztolattyút véletlenül eltörtem...így ugye a a gáztolattyú nem emelkedett megfelelően - így 5-6000-nl rángatott.
Alatta semmi baja nem volt.
No most ha lyukas, szétrepedt a gumiharang, akkor is csinálhatja ezt, hiszen falsot tud szívni.
A gond nem lehet nagy.
2 napja pl. a robogóm is rángatott......
Az ok? A gyertyapipa csak lógott a gyertyán.....
Én lepődtem meg a legjobban, hogy ekkora áthúzása van:-) Hiszen így is beindult, és ment.....de már nem ment 55-öt...csak 45-öt, azt is dadogva. 35-40 közt semmi bajt nem éreztem.
Egy haverom, így csinált 40 literes kispolski tankot
Nem ment fel a betöltő cső és üres volt a tank, zippóval adott neki, de benézte a benzingőzt...pár napig nemsokat hallott
gyári új cső rendel
ON
Saccra, mibe fog ez nekem fájni itt Pesten? Valaki tud ajánlani szervizest, aki meg is csinálja jól?
Benzinszűrőt érdemes betenni? Nem fogja vissza a benzin szabad áramlását (hiszen nincs benzinpumpa, csak gravitációsa, illetve a kis vákuummal szívja) Illetve szűr meg trutyit? (a tankba levő hálós ejtőcső vadi új, így is érdemes szűrőt tenni?)