Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, ezek az idegennyelvek...japánul tanulok majd' másfél éve, és azon szoktam gondolkodni, hogy náluk hogy nézhet ki egy klaviatúra... Gondoltam rá, hogy ha a Kisfelesben benne lesz a 100.000 km, írok egy köszönőlevelet a gyárnak, csak az a baj, hogy ha egy írásjelet elrontok, akkor lehet, hogy Suzukiszan édesanyjának erkölcsi életét méltatom talán...
ahhoz még "óccszpej"* se kell :)

*Még a dédim emlegette így az Old Spice-t.
...hát hogy olyan szagod legyen, mint a "niggernek" az ódszpálysz reklámban...
Oszt' azt mé'?
Egy GS-en ez még 5 rugó sincs és kb 30-40 perc akárhol....és elég 12000-ént...
...meg nefürgyéééé le....
Tutira nagy mutatvány: egy ismerősünk egy E-type-ot újít fel, és a hivatalos, egyetlen jaguar-szervízben sem tudták beállítani a karburátorokat... De nagyon durván nem... Kb egy év alatt sem volt járóképes a kocsi.
Akkó' nem barkácsolok.
de, akkora "mutatvány", hogy nem nehéz elkúrni főleg ha nem csak a szinkron hanem más állítgatások is belejátszottak....
...a depitől meg nehogy öngyi legyél...

Egy szavunk sem lehet idén az időjárásra. Az, hogy nem volt eső, nemcsak a motorozás miatt volt jó, füvet sem kellett annyit nyírni... Mindig ilyen őszt kérek.
Az órás szerintem nem jó...én szgépre kötöttet használok(a szelepeket is meg lehet vizslatni vele), de a folyadékos is jó.....
Mi is mindent - ugyan nem "íbély", de - a vateráról rendelünk, legyen az hátsó lámpa, hengerfej, gyerekágy, karóra vagy mittomén. A GS-hez még ugyan nem rendeltem semmit, DE HÁT NEM IS KELLETT, és ezt minden alkalommal az ember orra alá is dörgölöm.
tudom, már mindenkinek a könyökén jön ki, hogy már megint e-bay, de ma megjött a tank, amit licitben sikerült 99 dollárért megvennem, igaz 100 dollár volt a posta.
A tankban sosem volt benzin, viszont azért került eladósorba, mert egy új mocin volt annó, és megsérült az oldala a tanknak, volt is róla jó minőségű fénykép. Vagyis esztétikai hiba, de így új árba nem kelhet el. Évjárat, színkód stimmel. Licit indít, megnyertem.

Ma megjött, gondoltam a kissé karcos helyett ennyi pénzért simán jó lesz.

Csomag hatalmas, teli pufival, meg durrogós anyaggal, mintha Herendi porcelán lenne (így már jogos a 100 dollár szállítási díj).

Kibontva a tankot kb 5 perc volt, mire a sérülést megtaláltam, pedig tudtam hol keressem. Ha ez egy új mocin van, nem biztos, hogy észreveszem rajta.

e-bay, I love you!

(tank 200 dollárba volt, egy új tank 150.000 HUF+ shipping)
De igen az volt a főtünet.Mármint a hézag!Csak utána az elállított karbit volt művészet visszalőni.De kikérdeztem a mestert, hogy is kell.Ha esetleg eltolná valaki.
Nem vagyok motorszerelő, így csak halkan kérdem: nem lehet, hogy a szelephézagot "mérték el"? A karbiszinkron - főleg egy 2 hengeres gépen - csak nem akkora mutatvány, hogy egy hozzáértő valaki, pláne egy pontos műszerrel ne tudja elvégezni.
A karbiszinkronhoz szólnék hozzá!
Nekem tavaly ősszel volt egy karbiszinkron+ pár javítás.Szelephézag stb...
Annyira sikerült belőni, hogy 3. szervíz tudta csak visszaállítani olyan szintre, hogy ne érezzem a szarakodást!Mármint motorozáskor NE legyen rossz érzetem!
Igaz jelenleg is 5-5.5litert eszik,de ezt ezek után leszarom!
Főleg az egy fél éves procedúrák után!
Pedig ezt is hivatásos szerelő csinálta, "hivatalos" MUTATÓS szinkronteszterrel!
Aztán a hozzáértő embereket kikérdeztem a dologról és elmondták, hogy ezt sokkal pontosabban kell belőni, minthogy egy mutatós óra jelzi ezt!
Ha hülyeséget beszéltem, akkor nekik nem volt igazuk!
az egyszerűbb dolgokat szeretem magam megcsinálni, egy karbiszinkron még talán ezek közé tartozik. Amihez nem értek, szerelőre bízom.
Nem egyszerubb egy szervizbe vinni 5 rugo kornyeken megcsinaltatni a szinkront es par szezonra elfelejteni mint takolgatni egy nem biztos izet?
ja, gondoltam, hogy nem málnaszörp
szerintem egy próbát megér......
Igen, én is ezzel a "közlekedőedényes" technikával próbálnám. A színes lötty meg általában motorolaj. Nem gond, ha beszippantaná a karbi. :)
most persze nem találom a gs500-as videót, de az elv és a technika ennél is tökugyanaz:
http://youtu.be/xl91c_7ILKw
ja, ebből csak azt akartam írni, hogy én ezalapján próbálnám majd meg a karbiszinkront, mert nem kell szétkapni hozzá teljesen....
km nincs sok benn, a járása a motornak + a fogyasztás is tök jó, szóval nem szedném most szét.
inkább majd jövőre, ha majd szelephézagot is ellenőriztetek, szerintem akkor ráér.
(bár valahol találtam egy videot, hogy egy csővel ellenőrizték ill. beállították a karbit. valami szines folyadék volt benne, hogy látszódjon, és azonos magasságig kell mennie a folyadéknak, akkor vannak azonos nyomásállapotok, ergo azonos a két karbi. na, ha esetleg kifogyok a tennivalókból, de még nem tavaszodik, viszont beröffenteném a mocit, akkor ezt lehet, hogy kipróbálom.)

plusz majd még az első fékolajat lecserélem, mert sötét már, a hátsó viszont még OK.
Karbiszinkront akarnék csinálni, de eddig még nem vitt rá a lélek. Azzal a lendülettel, lehet, hogy a karbit is szétkapnám - már csak a kíváncsiság végett. De attól tartok, hogy több lenne vele a kár, mint a haszon.
ha nem is jobb, de hasonló (igaz a fékkar jobb, mert állíthatót vettem, mert az eredeti kissé messze van/volt)