nekem a gyári már tök kemény, alig hajlik (ezért is cserés), amit adtak, viszont pöpec, hajlítás terén, de valóban aszondták, hogy 6, 8, 10mm-esek vannak csak
igen, a falvastagsága nagyobb, mint a gyárié, de csak ilyen van. Elméletileg a tank kifolyójánál, ahol közel van a két cső, ott is éppen elfér, legalább egymást szorítják.
Nem találtam most a garázsban benzincsövet, de úgy rémlik, hogy 8-as csövet raktam fel. (Belső átmérő, of korsz) Sima autósboltban amit adtak, olyat raktam a tank meg a benzincsap közé.
Elég bumszli, de cserébe strapabíró. Csavaros bilinccsel rögzítettem a csöveket, így le nem jön, az hétszentség. Kapott még két szűrőt is a tartalék, meg a normál állás.
Az én 97-es motoromon 7mm-es benzincsövek vannak. Autós boltokban 6 vagy 8 milliset találtam csak, de egyiket sem lehetett rendesen felfogatni. Nem is voltak elég rugalmasak, sokkal keményebb anyagból voltak mint a gyári. Ha találtok gyárihoz hasonló csövet olcsón, szóljatok nekem is.
még egy projekt lesz a tél folyamán: benzincső csere
Ma vissza akartam rakni a tankot, és teljesen kemények voltak a csövek. Leszedtem, és ki volt szürkülve, így asszem ideje cserélni.
Viszont az egyik fele, ami a tankba megy, az 6mm, ami a benzincsaphoz, az 10mm-es. Ilyen nem kapható. Helyette vettem 8mm-est, ez ráerőltethető a benzincsapra, és viszonylag szorul a tankon is. A tank felőli oldalra a gyári szorító helyett csavaros szorítót teszek, az biztosabban fogja, a csapnál elég a gyári, szorul anélkül is. Meg akkor már a karbiba vezetőt is cserélem, ne maradjon ki ő se.
Ilyen problémával más is találkozott vagy csak én foglalkozok vele?
Amúgy a Haynes nem írja, milyen átmérőjű cső kell....
Elég bumszli, de cserébe strapabíró. Csavaros bilinccsel rögzítettem a csöveket, így le nem jön, az hétszentség. Kapott még két szűrőt is a tartalék, meg a normál állás.
http://www.gs-500.info/index.p...
lemérve viszont 6 volt, ami fent volt (szorult is, vagy összement)
akkor lehet, hogy a gyári rögzítő bírná, és nem kell a csavaros bilincs?
Ma vissza akartam rakni a tankot, és teljesen kemények voltak a csövek. Leszedtem, és ki volt szürkülve, így asszem ideje cserélni.
Viszont az egyik fele, ami a tankba megy, az 6mm, ami a benzincsaphoz, az 10mm-es. Ilyen nem kapható. Helyette vettem 8mm-est, ez ráerőltethető a benzincsapra, és viszonylag szorul a tankon is. A tank felőli oldalra a gyári szorító helyett csavaros szorítót teszek, az biztosabban fogja, a csapnál elég a gyári, szorul anélkül is. Meg akkor már a karbiba vezetőt is cserélem, ne maradjon ki ő se.
Ilyen problémával más is találkozott vagy csak én foglalkozok vele?
Amúgy a Haynes nem írja, milyen átmérőjű cső kell....
London: szitáló eső, de a sisak száraz
Magyarország: feltöröltem az út porát, de a sisakom csatja tiszta