Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rózsaszínes kicsit buzis.
értem... fekete a váz, a fekete cső jobban illik hozzá)
Nem sima............van olaj-benzinálló tipus.
Motul 5100 4T 10W-40 (én ilyet adtam az enyimének)
csak kérdés, mennyire szereti a benzint (gány egy anyag, nekem a szilikon laborcsövet, ami sav/lúg stb álló, feltaknyosította.....)
Szilikoncső benzinnek.Melegítve formára lehet igazítani.
Van egy olajos kerdesem.Milyen tipusu olajat ajanlotok egy 93-as gs 500 E-be most van benne 49-e km-er.
Pontosabban talán a Lajosban van 7 mm-es is, de aranyáron (kb. 2-3000 Ft/m).
8 mm-es jó lesz!
nekem a gyári már tök kemény, alig hajlik (ezért is cserés), amit adtak, viszont pöpec, hajlítás terén, de valóban aszondták, hogy 6, 8, 10mm-esek vannak csak
Kicsit ügyeskedni kell, de a tanknál - még ha szorosan is - felmegy.
igen, a falvastagsága nagyobb, mint a gyárié, de csak ilyen van. Elméletileg a tank kifolyójánál, ahol közel van a két cső, ott is éppen elfér, legalább egymást szorítják.
Nem találtam most a garázsban benzincsövet, de úgy rémlik, hogy 8-as csövet raktam fel. (Belső átmérő, of korsz) Sima autósboltban amit adtak, olyat raktam a tank meg a benzincsap közé.

Elég bumszli, de cserébe strapabíró. Csavaros bilinccsel rögzítettem a csöveket, így le nem jön, az hétszentség. Kapott még két szűrőt is a tartalék, meg a normál állás.
Az én 97-es motoromon 7mm-es benzincsövek vannak. Autós boltokban 6 vagy 8 milliset találtam csak, de egyiket sem lehetett rendesen felfogatni. Nem is voltak elég rugalmasak, sokkal keményebb anyagból voltak mint a gyári. Ha találtok gyárihoz hasonló csövet olcsón, szóljatok nekem is.
mondjuk nyomás alatt nincs, csak le ne csússzon... azé gondoltam csavarosat a szűk oldalra
Szerintem a gyári tök jól megtartaná.....jahh szűrőt is tegyél!
No, itt meg aztat írják, hogy 8mm a belső:
http://www.gs-500.info/index.p...

lemérve viszont 6 volt, ami fent volt (szorult is, vagy összement)

akkor lehet, hogy a gyári rögzítő bírná, és nem kell a csavaros bilincs?
még egy projekt lesz a tél folyamán: benzincső csere

Ma vissza akartam rakni a tankot, és teljesen kemények voltak a csövek. Leszedtem, és ki volt szürkülve, így asszem ideje cserélni.
Viszont az egyik fele, ami a tankba megy, az 6mm, ami a benzincsaphoz, az 10mm-es. Ilyen nem kapható. Helyette vettem 8mm-est, ez ráerőltethető a benzincsapra, és viszonylag szorul a tankon is. A tank felőli oldalra a gyári szorító helyett csavaros szorítót teszek, az biztosabban fogja, a csapnál elég a gyári, szorul anélkül is. Meg akkor már a karbiba vezetőt is cserélem, ne maradjon ki ő se.
Ilyen problémával más is találkozott vagy csak én foglalkozok vele?
Amúgy a Haynes nem írja, milyen átmérőjű cső kell....
fatal error.......... hülyeség határtalan!
Azóta útálom a murvát és ja............poros voltam mint a mangalicadisznó de a csatt.............na az máig tiszta.
577.. Szlovákia átlépett egy határt
tisztára, mint a drájvetter-taftban:

London: szitáló eső, de a sisak száraz
Magyarország: feltöröltem az út porát, de a sisakom csatja tiszta
biztos nem volt sáros az út....
Még amikor feltöröltem az 577-et akkor sem lett trutyi a csatton.
koszos kéz, trutyi, sár, por, (...)