Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tuti nem teszkógazdaságos íróasztal.....
(nekem is van olyan műszerasztalom, ami potom 650 kg-os műszert elbírja......)
Biztos nem bírja a hajolgatást a dereka
hát veled se pofozkodnék, ha a 200 kilós gs-t felrakod az asztalra, csak hogy ne kelljen hajolgatni.....
Tegnap mielőtt fisi idepofátlankodott, érintőleg pont beszéltünk az átalakításodról
Üdv 500-asok.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kérnék pár kommentet.
Köszi.
Lefosom a bokám! Íróasztalon szereli a Gs-t! Hogy a gránátba reptetted oda föl?
Milyenek voltak a tűgörgős nyeklő vackok?.....gondolom tök szárazak!
Most legalább két szezont nyugodtan hajthatsz
Hátsó futómű kipipálva.Tegnap ki is próbáltam.Eléggé gáz volt az aszfalt.
Jövőre csinálhatnánk egyet, buckalakókkal, meg mindenféle fura szerzettel...
Ezt most hogy kérdezed?
Bogácsi szilveszter?Pár autós talit szerveztem oda..........
Ha már kérdezted:
Pénteken lemegyünk páran Magyarhertelendre,kibéreltünk egy 2szintes házat 10-en.100m-re a thermálfürdőtől:)))Áztatjuk a Shrek-testünket,lazulunk,pálesz-sör-jégerkúra:)))))Aztán elsején jól hazajövünk
Köszi!

Hát- rajtatok áll, valaki kézbe veszi a szervezést akkor menni fog!
jövőre lehet, hogy valami motoros szilveszter kellene itt is, mindenesetre jó szórakozást nektek!
Az F-es verzióból csak kevesebb lesz, mert nagyon drága újraépíteni bukás után.

Kevés ideig forgalmazták, és nem is volt egy szépségdíjas motor. Jobb a fogyasztása és talán a menetkomfortja is mint a csupasz verziónak.
Csak annyit hogy buta mint a sötét éjszaka....................csak sokszor.Ez fájt neki.
Pedig igaz.

Az a fajzat aki 200-al meg túrázni csak térden hajlandó kanyarodni stoppie-val megállni egykeróval elindulni és 24 évesen széthajtott egy 600-as meg egy ezres gixxert.De pályán sosem megy mert az snassz és nem érdekli.
Mindezt fórumon melldöngetve.
Én meg a bakeliten motorozó túrahernyó vagyok és mit szólok be neki adjak több tiszteletet mert 4 évesen már motorozott.

Vicc az ilyen.
De te se...
Na igen, annak idején még tudtak vázat adni a motoroknak a japánok is, sajna az újak igen összementek, kivétel egy két szuper túragép...
Pedig már kezdtem elfelejteni hogy te amolyan trágyadombi kiskakas figura vagy. Egy a probléma, ez nem az a szarkupac, ahol te vagy a főnök.
Csak a jég miatt hsiztiztem, imádom azt a nagy dögöt, telejesen más pályán, nem dobálja a szél, stabil, nem érzi a 2 személyt sem...azért az már más kategória és amióta a karbi is rendben, nagyon fasza a fogyasztása is, de ezt Xj tudja pontosan...

F-esről nekem fogalmam sincs, azt is nemrég tudom, hogy léteziki :)
Neked nem osztottam lapot- dugulj el...
Mit írtál be, te duplagülüszem? :D
Mivel basztad fel?
Coming outig azért ne ragadtasd el magad
Mi összehoztunk egy kis TKB bulit, igaz csak 14- 15 fővel de páran összejövünk...
Ne nyavalyogj- az akkor a Suzukitól csak 40- 60 kilóval több- nem fogsz megszakadni!
Itt két héttel ezelőtt hétvégén elég baráti 5-6 fokok voltak úgyhogy jól beöltözve egész jól lehetett kenetni..

Nah már akkor kérdés- az F- es verzió ennyivel drágább volt a sima Gs- nél vagy csak későn jött ki, hogy ennyire keveset látni belőle? Először nem tetszettek, de így utólag jobban néz ki mint a sima naked verzió- szal mi a titok nyitja?