Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sikerült felnyomorgatni, 2 mm maradt el mindenhol, de a bilincs fogja... legközelebb nyál helyett wd40 lesz.....
WD-40 is jó, amúgy a síkosító sem hülyeség. :) Főleg a vízalapú, az később simán "elpárolog". A biciklire/motorra a markolatot stb. szoktam mikor ezzel-mikor azzal.
basszus, tényleg, és még van is a garázsban, na mindegy, 2 már megvan, az egyiknek kell még 4 mm, küzdök tovább....
WD40 a trükk.
Amúgy cserés, mert a karbihoz menő ág már kezdett repedezni, és hát K5-ös, vagyis 6-ik éve járt le a cső, nem tudom,, 4 vagy ötévente kellene cserélni? (bár, ha ilyen macera felhúzni, akkor legközelebb sikosítót használok..... vagy slagot teszek rá, és stílusosan spárgával fogatom össze....)
még jó,hogy a 8 mm-es benzincsövet vettem, mert a csapra így is alig bírom rátolni. nyálaztam, meg minden, de még a 3 csőből 2-nek van 4 mm útja, a harmadiknak meg 8 mm útja. de már kész vagyok. munkahelyen szabadidőmben tologatom, de már nagyon nem halad..... pedig a lentebb említett oldal is 8 mm-est ad (és a falvastagság is stimmel) valószínüleg gyenge vagyok, vagy van egy trükk, amit nem ismerek? na mindegy, küzdök még vele....
...ja, hogy szerelgetsz és nem saját......akkó nem szóltam....
szinkronizálás miatt hozták a gépet már akkor halottam hogy az egyik henger be van halva 5000-nél többet nem pörgött az volt a maximum, mielőtt bármit is csináltam volna kíváncsiságból befogtam külön- külön mind a két karbinak a szívótorkát és már akkor érezhető volt az eltérés utána jött a kompressziómérés és ki bújt a szög a zsákból. A motor használva volt túrázásra nem utcai csapatásra.
Ez elég nagy különbség! Többször is megmérted? Nem volt gyenge a kicsike? Furcsa hangok? Vagy pont ezért indult a folyamat?
szelep hamarabb.......bár ha sokat állt és úgy indítottak rá, hogy nem forgatták át lassan akkor lehet gyűrű/dugó stb....
egyenlőre még csak kompressziót mértem az egyik hengerben 9 bar volt a másikban meg 4 bar a megfelelő kompresszió nyomás 10-14 bar között van ennél a gs-nél a gépet még nem kaptam szét majd szombaton kerül rá sor, remélem hogy amelyik hengerben 4-bar a kompresszió van nem repedt meg a gyűrű remélem hogy nincs összecseszve a henger mert akkor tényleg fel kell fúratni
Szia! Ez attól függ. Miért gyűrűzöd? A leghivatalosabb az az, hogy meg kellene mérned a henger átmérőjét több helyen. Lehet, hogy nem is elég gyűrűznöd, hanem fúrni kell. Vannak függőleges húzásnyomok a hengeredben?
nem árt..
Soha nem álmodoztam ezerkettő GSről.. 990-es KTM-ről ha leérne a lábam, akkor esetleg álmodnék

Tudom miről beszélsz, van ismerősöm aki ebbe a csapdába esett bele.. kb ugyanannyit költünk motorozásra, viszont én 2-3 szor annyit tudok motorozni.. nem tudom ki járt jobban

Tudom hogy mennyit "kell" motoroznom minden évben, hogy jól érezzem magam.. ezért se vennék drágán üzemeltethető, akármilyen jó árú motort.
Én már nem álmodozom BMW 1200 GS-ről, mert nem mindegy, hogy milyen motorba nem tudok benzint venni?
BB kapitány is ott rontja el, hogy 1000-s gépről álmodik a Jawa Mustang után, pedig a kismotorral is csak havonta 2x kirándulhat legfeljebb a horizontig. Az a motor aránytalanul túl fog nőni rajta, valójában a motor fogja tulajdonolni őt, nem pedig ő a motort. Egy múzeumi tárgy lesz használaton kívül.

Így aztán a válság megoldotta a dilemmámat, nem veszek nagyobb motort, megtartom a GS-t, és élvezem, hogy nem kell hajbókolnom előtte és nyakkendőt vennem, mielőtt ráülök, és nem kell számolnom a km-ket. Élvezem, hogy arányban van az anyagi kerettel és gazdája lehetek, nem pedig a rabszolgája.
hy egy suzuki gs500E gyűrűzése előtt állok kérdésem az lenne hogy a gyűrűzés előtt kell-e a hengereket honoltatni?
És még a hengerek is "szétdőlnek", elfekszenek...
jobbat tudok

..áá nem. Régi már, tudod az 50-esre végződő

(1150)
Mond hogy 800-as csak most kehel az egyik henger.
Különben is micsoda szar motorok.. léghűtés, pfejj
nem célom


Csak nem nevesítettem hogy milyen GS-em van.. csak szimplán GS-ként említettem meg, amikor mondtam, hogy itt-ott amott, voltam már vele.. aztán erre jött a kérdés
Most nehogy a bömbiseket haragítsd magadra!
A hónap kérdése:

800-as vagy 1200-as GS-sel nyomod?
(szó szerint nem, de tartalmilag megállja a helyét az "idézet")

Bóknak jó volt... meg jót is nevettem
Robira azt szórtam fel.
globális felmelegedés miatt újabb vásárlói réteg alakul, talán ezért kapni rózsaszín benzincsövet....