A 150-es gumi csak rontana a GS500 kezelhetőségén. Gondolom otikai tuningnak szánod. Az én véleményem az, hogy vegyél egy nagyobb motort, ha ez a szempont.
Rutinfeladat! én már csináltam...nem egyszer..és hasznos is...nem kicsit! Amikor elsőre szétszedtem ..megdöbbenve tapasztaltam ,hogy a kicsi sárgák alig tettek bele zsírt....na én nem voltam ilyen smucig..
..Két év alatt viszont jó részét kidolgozza...de legalább nem nyeklik szárazon..
Tökölősen (ultraprecízdeközbendohányzóstelefonálósszomszédcsajfűzős tempó).. jó szerszámokkal mintegy 4-5 óra. Gondolom nem tökölősen max 2 óra..
Ha a tapadás fontos, akkor nagyon szerencsés a 130 as méret. Az enyémen már szinte nincs minta és mégis lazán elmotorozok vele ilyen időkben is. Az FZ6 életveszélyes volt már ilyen időben új gumival is. Egy keskeny gumi jobban belemar a hóba is. Én többek között a gumiméret miatt adtam el az FZ6-t. Fontos lett a gumi-szempont, mert egész évben használom a motort.
Valakinek van tapasztalata hátsó futómű szerelésével kapcsolatban?
Azt találtam ki,hogy szétkapom a himbarendszert egy alapos tiszítás -kenés erejéig.Lehet,hogy olcsóbb,mint tűgörgős csapágyakat cserélni.Kíváncsi lennék,hogy csinált-e valaki ilyet,és hogy van-e valami buktatója?Vagy Haynes kartárs segítségével rutinfeladat?
Ahogy elnéztem a fékkitámasztó kar(remélem jól fogalmaztam) alighanem útban van egy szélesebb guminak,bár egy ügyes lakatos csinálhat olyat amitől elfér.
Nem voltál egyedül !
A másik fórumon jelzett gondom miatt én is kiugrattam a pacit a garázsból. (áldozni kellett a nagy VÁSÁROLJ istenének!)
F. megyében kicsit havazott ,de az aszfalt hómentes. A földút már gázosabb.
Nem egy örömmotorozás, de jól esett. A hóesésben motorozás meg külön hangulat. Még egy unalmas téma az utókornak...
(plexitörlés manual )
..addig is a garázsban ügyködöm az olajhűtő projekten....rá sem fogtok ismerni..
...a váz vágása csak jövőre...a szupermoto kerekek pedig..hmm Isten tudja...
A robogóval én is kimegyek majd egyet esni és kelni...és mondjuk az enyémet erre találták ki....csak hát az első gumma még az eredeti..és olyan már mint a műanyag....a hátsó pedig vadi új...
..na mindegy majd kiderül..
Egész tegnapelőttig motoros idő volt szerintem, legalábbis Bécsben.
Tele is volt velük a város. Ma muszájból motoroztam, ha hóba akarok szórakozni, akkor kiviszem a robit!
Remek, amint lesz időm rá is vetem magam, hátha megspórolom a szervizet, mondjuk a szelephézag állítás már aktuális, de jobb lenne, ha a szinkronnal nem kellene foglalkozni.
köszi a választ !
(a 6-12-18 e km-es "kötelező" szervízre elvittem a vasat, de szégyen-gyalázat nem tudom az időszakos szervíznél beletartozik é a karbi és hézagellenőrzés , ill.ha jár megcsinálták e. de most meglessz !
igaz még csak 3-4 hete tettem le a vasat , de ma beindítottam a garage-ba. ha nem is pöccre de a 3.-ik rövid indítózásra életre kelt.
hamar fölvette az alapjáratot,és nyugodtan duruzsolt. középállványon
1-2-esbe megforgattam kicsit. a garázs nem fűtött , de mínusz C' alá nem hűl. az akksit azért a nappaliba tartom , nem tudom van e jelentősége ?
tavasszal biztos fékbetétcsere elöl hátul, és a láncszettcserét se húzhatom tovább.
kérdésem is lenne, mert több véleményt is hallottam:
több mint 30 e km van már a motorban és még nem volt szelephézagellenőrzés, és "karbi"-szinkron.
van aki beígérte hogy letépi a fejem mert egy gondatlan gazda vagyok. más vélemény szerint ami jól műkszi ne bolygassuk !
..Két év alatt viszont jó részét kidolgozza...de legalább nem nyeklik szárazon..
Tökölősen (ultraprecízdeközbendohányzóstelefonálósszomszédcsajfűzős tempó).. jó szerszámokkal mintegy 4-5 óra. Gondolom nem tökölősen max 2 óra..
Azt találtam ki,hogy szétkapom a himbarendszert egy alapos tiszítás -kenés erejéig.Lehet,hogy olcsóbb,mint tűgörgős csapágyakat cserélni.Kíváncsi lennék,hogy csinált-e valaki ilyet,és hogy van-e valami buktatója?Vagy Haynes kartárs segítségével rutinfeladat?
A másik fórumon jelzett gondom miatt én is kiugrattam a pacit a garázsból. (áldozni kellett a nagy VÁSÁROLJ istenének!)
F. megyében kicsit havazott ,de az aszfalt hómentes. A földút már gázosabb.
Nem egy örömmotorozás, de jól esett. A hóesésben motorozás meg külön hangulat. Még egy unalmas téma az utókornak...
(plexitörlés manual )
...a váz vágása csak jövőre...a szupermoto kerekek pedig..hmm Isten tudja...
..na mindegy majd kiderül..
Tele is volt velük a város. Ma muszájból motoroztam, ha hóba akarok szórakozni, akkor kiviszem a robit!
DEQRVAJÓTMOTOROZTAM!
Mit olvasgatok lefekvés előtt ?
a lényeg : meg kell csináltatnom ezt is .(mert megérdemli, jár neki !)
Hibalehetőség:
1., karbipucolás
Pucold ki a karbit
2., gyertya
Van e még elektródája, milyen a hézag, milyen a színe, van e rendes szikra
3., karbiszinkron
Ezt szervízbe megcsinálják 5-10.000ft-ért
(Ha elviszed akkor a karbipucolást is megcsinálják a legtöbb helyen)
4., a karbiban lévő gumiharang lyukadása
Tank le
Karbi teteje le
gáztolyattyú kivesz
Gumiharang elelnőrzése
(a 6-12-18 e km-es "kötelező" szervízre elvittem a vasat, de szégyen-gyalázat nem tudom az időszakos szervíznél beletartozik é a karbi és hézagellenőrzés , ill.ha jár megcsinálták e. de most meglessz !
hamar fölvette az alapjáratot,és nyugodtan duruzsolt. középállványon
1-2-esbe megforgattam kicsit. a garázs nem fűtött , de mínusz C' alá nem hűl. az akksit azért a nappaliba tartom , nem tudom van e jelentősége ?
tavasszal biztos fékbetétcsere elöl hátul, és a láncszettcserét se húzhatom tovább.
kérdésem is lenne, mert több véleményt is hallottam:
több mint 30 e km van már a motorban és még nem volt szelephézagellenőrzés, és "karbi"-szinkron.
van aki beígérte hogy letépi a fejem mert egy gondatlan gazda vagyok. más vélemény szerint ami jól műkszi ne bolygassuk !