Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..félév végi hajtás van
A lényeg hogy eltaláld a szóda/tészta arányt.És én speciel kis étolajat is keverek a tésztába.
A többi csukló kérdése.


Szerintem Ganja dolgozik, Dipshit másik fórumon szerez barátokat, én meg megpróbáltam palacsintát sütni. Nem sikerült. Tsanyi meg az SV fórumon magyarázza a különbséget a "moci" és a "motor" elnevezések között... Krissal meg nyomkodja az XBOX-ot.
csak fura volt, hogy 24 óráig senki sem írt.....
szép
Nyughass.
Ne akarjátok, hogy forró hangulatot teremtsek!
Tessék.

Pár ötlet hova kő menni a világvége előtt.



Ha kell beszólok ideis.
...hát dobj fel egy témát...
ezt a pangást......
Ne legyetek naivak, ez az államnak jó, mert most egy csomóan az új motort már rendszámozzák és ez további adóbevételt jelent, ez csak pénzről szól, nem közlekedési logikáról.
Ezt még megfejelhetnék azzal, hogy amnesztiát ígérnek azoknak, akik átrendszámozzák az eddig 50-esként használt 80-125-ös dögöket.
Egyébként a cél lényegtelen, ha a végeredmény örömteli, ja ez jó hír!
Én örülök ennek a 125 ccm-es dolognak sztem több bent a pozítivum mint a negatívum

És most egy kis Off, Múltkor kérdeztem ugye ezt a laptop témát érdemes-e várni vele stb... hogy talán olcsóbb lesz-e karácsonyra, csak érdekességnek írnám le hogy megvettem a laptopot 140.000-ért két hete. Most a nagy karácsonyi akcióba ugyan az a laptop 155.000 ft és tényleg ugyan az nincs rajt op rendszer vagy ilyesmi
Azoknak lesz jó ez a szabály, akik kicsinek tartották az 50 ccm-est, és nem is vettek olyat, de 125-össel már elpöfögnének.
Hát, nem tudom. Aki eddig nem tett a 125-ösre rendszámot, az gondolod, hogy besétál az okmányirodába, hogy csókolom, eddig csaltam, okirathamisítottam, de most már, hogy lehet, kérnék rá rendszámot....? Szerintem nem. De ez tipikusan az a helyzet, amit majd az élet eldönt, hogy kell-e, vagy nem.
És leginkább Bp- központ problémakör, vidék kevésbé.
Azok eddig is robogóztak legfeljebb nem volt rendszám a 125-ös robogón.....ezután lesz.....persze nyilván lesznek olyanok is akiknek nem kéne, de hát ez mindennel így van....
Meg hát az is kérdés, hogy akik eddig a kocsijukat szabad ég alatt tartották, mert nincs garázs, és most akkor 125 ccm-es mocira ülnek, mint alternatíva, hogy olcsóbb legyen, akkor a moci is az utcán áll majd, vagy garázst bérel, és így már nem olcsóbb. (Nyilván, akinek a motor a hobbi, az nem játszik, de az meg úgyis nagyobb kategóriát csinál. Illetve, akinek van garázsa, az sem.)

Szóval, szerintem szűk lesz az a réteg, aki a gyakorlatban is élni fog vele, mert persze jó ötlet, de kérdés, hogy egy öltönyös, aktatáskás irodában dolgozó tényleg mocira ül-e, ha pl du. szakad az eső, de reggel süt a nap.....

De meglátjuk, mi sül ki belőle.
Elvergődni csak elvergődnék odáig, elvégre nap mint nap ingázok most is, de az éjszaka...
Sovány vigasz, hogy egy 125-ös motor azért kevésbé veszélyes - szerintem - másokra, mint egy 1-1,5 tonnás vasdarab. Ezt arra értem, ha valami fakezű-falábú ülne kocsi helyett egy 125-ösre, előbb működne a természetes kiválasztódás.
Úgy legyen. Az autónál viszont sajnos az a helyzet, hogy akármilyen hülye és balf@sz is vezetheti, mindenkinek adnak jogsit, vagy megkenhető az ügy.
5db gázos kis tgk-m volt és igen meg voltam elégedve velük......igazából kár, hogy nálunk nincs benzines kamion mert azonnal elgázosítamám, igaz a diesel-t is lehet, de az már nagyon drága....
http://www.portfolio.hu/vallal...

gázos cikk Tsanyibácsi ha érdekel...
Azoknak erre nincs ingerenciájuk.....több öcsém 1X próbálta és rájöttek nekik ez nem kell, még kis robogójuk sincs......aki nem szeret motorozni az ezután sem fog szerintem....
Nekem is 200km és jönnek Kaposvárról is, azoknak 350.......sokszor kell megállni....
Örömhír az ügyes, leendő robogósoknak, akik még csak autóval járnak, de csapás az utakra, ha olyanok ülnek 125-ösre, akik egy fűnyíróval is tömegkarambolt okoznának.