Szerintem is szebb a 450 es az oregebb 550 stb az ujabb GS500nal. A blokkjuk is jobban nez ki, a dupla hatso rugozas es a vaz formaja miatt meg epitesre is jobb alapot nyujtanak. Dehat nem is a szepseg volt a fo szempont amikor kitalaltak az uj szeriat :)
ezek az uj gondozásmentes aksik terhelés nélkül akár 13V fölött is vannak
de amikor terhelést adsz nekin akkor már lemegy 10V alá is
motorba kellene megmérni ugy hogy be van indítva megmérni akkor
meg amikor le van álítva de a lámpa világítt akkor 11V alá nem mehet
Lehetséges ,hogy az aksid teljesen megadta magát...mérjél rá!
Ha töltés után néhány órával vissza esik 12,6 körüli értékre akkor hiába teker..már nincs elég ereje a gyújtáshoz...
Egy jó aksi 12,8-13,2 körül mozog..
Nekem egyébként a GS450 / Dipshit féle / jobban tetszik mint a GS500. Jól néznek ki a kipufogók, a felnik, szebbnek találom a vázat , és a karosszéria elemekkel együtt / pl. kecsesebb tank / egységesebb harmonikusabb az összkép. És van rajta extraként fokozatkijelző. Az enyémre most jól jönne. Persze ez csak az én ízlésem.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Olyan problémám van a Gs-emmel, hogy kivettem az akkut tölteni, töltés után vissza raktam szépen be is indult. Ezután levettem vissza a sarukat mert nincs valami jó formában az akkumulátor és lemerül pár nap alatt ha nem használom a motort. Két nap múlva újra beraktam, forgatja az önindítót de nem indul. Üzemanyagot kap mert benzinesek a gyertyák de szikra meg nincs. Sajnos teljesen tanácstalan vagyok nem értek az elektromos dolgokhoz egyáltalán .
Én progresszív rugóra cseréltem, szerintem sokkal jobb lett az eleje. A régi nagyon gyenge volt és néha fel is ütött. Lehet keményebb olaj cseréje is jót tett volna, de akkor volt pénzem és megvettem a rugót.
A szivatómmal nincs baj. Karbit meg tavaly csinálták. Ma még motorozok, aztán az időjósok hideget mondanak holnaptól, szóval lerakom, aztán majd tavasszal folytatódik. Bár a jövő hét után megint jó időt jósolnak.
Azért mérek majd egy-két pontosabb fogyasztást.
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata GS500 első villa rugó cserével kapcsolatban? Cikkeket olvastam, sokan áradoznak, hogy mennyivel jobban motorozható lett a GS.
Ha csepeg a csövön a benya akkor a karbival van valami gubanc. Mer ott nem kellene neki csöpögni. Főleg hogy a fogyasztásnál is észreveszed, akkor meg kell nézni a karbit. Jawa ilyenkor az úszószint volt magas vagy felakadt a szivató. Tényleg a szivatódnak van holtjátéka?
Nos tank leszed, csővég megnéz. A levegőszűrőház aljára van csatlakoztatva középen baloldali kivezetéssel. Tulajdonképpen a légszűrőházban esetlegesen felgyülemlett kondenz vagy karbiból "visszaköhögött benya" elvezetésére szolgál. Gondolom én.
Egyébként meg simán tud ott farsch, szűretlen levegőt szívni. Szóval teszek rá egy papírcsiptetőt, h maradjon egy kis lyuk, mint a gyárinál.
Hát lehet, de tavaly lett cserélve komplett az egyik karbiszelep, a másiknál meg a tömítőgyűrű. Szóval nemtom. Megpróbálom ma kiszedni a légszűrőt, h mennyire dzsuvás + ezt az ominózus csövet.
Szerintem szarul zár az egyik karbid tűszelepe..és visszadolgozza a szószt a légszűrő ház felé....a robogómon legalábbis itt volt a kutya elásva...de mire rájöttem ,hogy a tansapka hajszálnál is vékonyabb málladékai szívatnak..és ezért benyás állandóan a légszűrő...és eszik sokat...
Nem egy kalap alá vettem, csak az általad "semmi gond"-nak tartott dolgot cáfoltam meg. És igen is sokat jelent egy fél centis cső is..de "szakértőkkel" nem vitatkozom :)
http://www.biker-world.hu/kate...
ezek az uj gondozásmentes aksik terhelés nélkül akár 13V fölött is vannak
de amikor terhelést adsz nekin akkor már lemegy 10V alá is
motorba kellene megmérni ugy hogy be van indítva megmérni akkor
meg amikor le van álítva de a lámpa világítt akkor 11V alá nem mehet
Ha töltés után néhány órával vissza esik 12,6 körüli értékre akkor hiába teker..már nincs elég ereje a gyújtáshoz...
Egy jó aksi 12,8-13,2 körül mozog..
amugy vizet raktál bele?
http://youtu.be/I2Xs8_d1fOg
A segítségeteket szeretném kérni. Olyan problémám van a Gs-emmel, hogy kivettem az akkut tölteni, töltés után vissza raktam szépen be is indult. Ezután levettem vissza a sarukat mert nincs valami jó formában az akkumulátor és lemerül pár nap alatt ha nem használom a motort. Két nap múlva újra beraktam, forgatja az önindítót de nem indul. Üzemanyagot kap mert benzinesek a gyertyák de szikra meg nincs. Sajnos teljesen tanácstalan vagyok nem értek az elektromos dolgokhoz egyáltalán .
Azért mérek majd egy-két pontosabb fogyasztást.
Márka szerintem mindegy, csak DOT4 legyen.
Én 1-2 decire saccolnám átöblítéssel együtt/fék. Tehát egy fél literes féklötty elég. Én 1 litereset kaptam, abból még dögivel maradt...
A gumibetéttel nem foglalkoztam, nem eresztett, csak ronggyal áttöröltem tisztára.
A légtelenítőcsavarokkal vigyázz, hajlamosak szépen begyógyulni.
Fékfolyadék csere két évente?
Milyen márka javallott (gondolom DOT4)?
Mennyit nyel el a rendszer? (Nyilván átmosással együtt...)
Tartály gumibetétjét kell-e mosni/szárítani/vasalni/takarítani/cserélni?
Köszi előre is!
Egyébként meg simán tud ott farsch, szűretlen levegőt szívni. Szóval teszek rá egy papírcsiptetőt, h maradjon egy kis lyuk, mint a gyárinál.