Ha univerzális feszszab., akkor tedd fel a képesmotorra vagy ilyesmi helyre, szerintem gyorsan elviszik. Főleg most a téli időszakban (is) szeretnek dögleni a feszszabok. Ha viszont csak GS500-ra jó, akkor vszínűleg tényleg lassabban akad rá vevő. :-\
Be nem nyeli, mert kicseréli, csak pénzt nem ad vissza. Mindegy, valakinek csak kell majd... Igazából a számlára én is mindig azt szoktam mondani, hogy nem kell, ennek a köcsög bandának nem adózunk!
A Ptk. szerint ez bizony hibás teljesítés. A Ptk. 306. §-a értelmében elsősorban - választásod szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhetsz; ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs mód, megfelelő árleszállítást kérhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől. Magyarul pénzt hoci vissza.
A fogyasztóvédelem említése általában jót szokott tenni.
Tényleg rossz, nincs töltés, ha az van bent. Ezért gondoltunk egyet a villanyász cimborámmal és visszatettük a régit, amivel tökéletes töltés volt. Innen jöttünk rá, hogy nem egészen úgy vannak a dolgok, ahogy gondoltuk. Ha nem lenne szar, nem is jöttünk volna rá, hogy a gyárinak semmi baja.
A műszered volt rossz?...ááááj én is jártam így és tgk-ba egy új feszab bánta, illetve én. ......ha bontóban vetted a rosza fesszabot kicsi az esély a pénzvisszára, elektromos dologra nem nagyon van garancia, de ha ott amit én is linkeltem akkor igen....
a 125-ös Innova egy elnyűhetetlen vas...és a karbantartási igénye is minimális.. Szerintem alkalmas egy Föld körüli túrára....csak a gyorsan futó vadállatok okoznának meglepetést
..mondjuk 120-at tud a moci is...csak szarul gyorsul!
ááá..ez két hetes fotó... a fogyi tart még!
Most csak okot kerestem...de aztán a meló keresztbe tett..
Szerintem ezen a héten már elkezdem a téliesítést...és ha motor akkor marad a robesz..
Ezt mondta a villanyász cimborám is. Most már ezt is tudom legalább... Na mindegy. Legközelebb ha hülyeséget mutat a műszer, kicserélem benne először az elemet...
Ezek a műszerek néha akkor is hülyeséget mutatnak,ha csak egyszerűen merül az elem.Érdemes két különbözőt tartani,vagy egy komolyabbat,pl metex,fluke,stb.
A lézerblokkoló egyik fejének a kábele megsérült, az okozott zárlatot és olvasztotta meg a szivargyújtó aljzatba való dugót. Apám műszerével mértem azt a közel 16-os töltésadatot, ami mint kiderült, teljesen fals adat volt. Szóltam is neki, hogy arra a műszerre ne hagyatkozzon, mert bonyodalmak lehetnek belőle.
Mai napi tanulság: sose higgy vakon annak, amit a műszer mutat!
Vettem új akksit meg fesz.szabályzót, beszereltem és elmentem a villanyász haveromhoz, hogy nézzük át azért a motor elektromos rendszerét. Eredmény: a régi fesz.szabályzónak semmi baja, az új, amit vettem, nem tölt, azaz szar. Ha ezt tudom, nem vettem volna most új akksit... Remélem a pénzt vissza tudom adatni a rossz szabályzóért!
Elvileg elég a biztosítás zöld papírkája. Már vagy 5-6 éve hogy egy magyar srác 50-es suzuki enduróval megjárta a balti tengert, nem volt problémája, csak folyton megállították, hogy hol a rendszám.
Am szlovákiába is át lehet robogni magyarként.. ugyan így
Ha univerzális feszszab., akkor tedd fel a képesmotorra vagy ilyesmi helyre, szerintem gyorsan elviszik. Főleg most a téli időszakban (is) szeretnek dögleni a feszszabok. Ha viszont csak GS500-ra jó, akkor vszínűleg tényleg lassabban akad rá vevő. :-\