Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, lötyögtettem én is eleget, mire a kijött a maradék rozsda és a mosóbenzin... 100%-osra így sem mondanám, hogy sikerült a művelet, de legalább már nem csak PRI/RES állásban tudom használni a motort. ;)
Hmmmm a benzint nehéz volt maradékalanul kiönteni belőle.
Elég trükkösek a tankok ha nem régi gépekről beszélünk.
elaó elsőkerék!vegye már meg valaki..........
Beleszórok a tankodba egy maréknyi sörétet, és megnézem, ahogy kiporszívózod úgy, hogy közben nem küldesz el melegebb éghajlatra és még mosolyogsz is mindeközben. :D

Ha menni fog, akkor nemtom, vendégem vagy 2 sörre. ;)

Amúgy próbáltam én már mindenfélével: porszívóval, kompresszorral... A porszívó feje nem fér be a beöntőnyíláson, még újságpapírból hajtogatott "adapterrel" sem szívta ki. A tank aljában meg vannak terelőlemezek vagy aszimmetrikus a kialakítása, mittomén, nem vágtam ketté, de az alsó lyukon se szívta ki. Szóval ennyit a porszívóról...

Hidd el, végigpróbáltam mindent, nem egy élvezetes feladat. De legalább jót "shake-eltem" vele. :D Ringattam a tankot, mint egy túlméretes csecsemőt... :D
hiszen a leütött rozsdadarabokat is ki kell valahogy szedni & mosni....
porszívót és a gumicsövet is feltalálták már....
A sörétekkel vigyázz, én már megsz.ptam velük (légpuskasörét).

Ott fog kezdődni a probléma, hogy a tank beöntőnyílása befelé peremes, így ott nem tudod simán kiönteni a söréteket, mert a peremen mindig fennakadnak, ha fejjel lefelé fordítva próbálod meg kirázni a tankot. A tank alja viszont valami elcseszett kiképzésű (az sem sima), így azon a 2x1 cm-es lyukon (ti. a benzinszűrő helyén) kirázogatni a söréteket nem egy leányálom.

Én inkább láncot tennék bele, azt könnyebben ki lehet halászni.
A szűrő 31 dollár volt + szállítási költség az e-bay-en. Ha hivatalos alkatrészellátótól rendeled, akkor kb. 60-70 dollár. De érdemes gúglizni, mert vannak újak olcsón.

A tank belsejét nem sósavaztam, megmarná az anyagát, csak a szűrőről akartam volna a rozsdát lekapni, de mint kiderült nem műanyag, mert azt nem bánthatta volna a sav.

A tank belsejébe (ha nem túl sok a rozsda) tegyél nagyobb sörétet, és rázogasd. Ki fogja pucolni a rozsdát.
Mennyibe fájt az a szűrő ha szabad érdeklődnöm? Sósavval tisztítottad a tank belsejét? Az lehozta a koszt szépen?
Ha értesz hozzá, és van merszed, akkor a hosszú téli esték a legalkalmasabbak egy karbi pucolásra, nem árt neki, legalább tiszta lesz.
Igazából az nem szűrő, csak a nagy koszt fogja fel, és sajnos csak egyben lehet cserélni. (Én most vettem, mert a sósav a rozsda mellett a szűrőt is feloldotta....)
Tényleg azt elfelejtettem leírni. 2003as évjárat. A PRI-t nevezem szervízállásnak. Igen fejjel lefelé van az írás, akkor csak annyi hogy gyárilag van így...
Ha jól értelmezem akkor nem kell kitekerni az egész benzincsapot hanem kilehet szedni külön a szűrőt is? Karbi szétszedése nem okozna egyébként gondot sok motort szedtem már szét meg raktam össze, csak azért kérdeztem ha az nem szokott koszolódni nem szedem szét feleslegesen. Egyébként köszi a segítséget!
Tényleg szerelő a célravezető.
86116és117-es hozzászólás!
Ha így kérdezed, szerintem inkább vidd szervizbe, mindenki jobban jár, de főleg te, mert nem csinálsz kárt...
Hali!
Valaki le tudna irni pontosan ,hogyan is kell kicserelni egy a teloszimeringat,es az olajat hol kell beletolteni ,stb
Sokat segitenetek ,Koszi elore is.
Ez még a régi kormány...szerintem tavaszra megszületik az új!
...a többit tudjátok!
Kerestem a Holdon is!
..butított verziók vágtattak mellettem..
Nyahh...
Elindultam a brigád nyomában..sűrű erdőben..ritka vadak között..
"Nyomkeresőninja" jóvátette a bealvást , megtalálta a
a csapatot .
Jó kis guriga volt !
egy közeli képet csinálhatna róla.
Nekem nagyon teccik a kormánya!
Látom a ninja is ott volt jó a kormány és milyen vele menni?