Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is levan dugózva az az egyik cső vége, igaz nemtudom hogy az honnan jön. És nem túl jó dolog ha fals levegőt szív, még akkor sem hogyha a karbi előtt van. Ha tökmindegy lenne milyen levegő megy bele, nem lenne ott feleslegesen egy légszűrő. Ez szűri meg a koszt, hogy ne duguljon el a karbi, rosszabb esetben a motort is szétkoptathatja. És szét is koptatja, sajnos "saját" tapasztalat. Kamionról lecsúszott a légszűrő csonk, 100ezer kilométer alatt tönkrevágta az egész motort, a szögletes dugóból "kúpot" csinált a beszívott koszos levegő. Igaz hogy jelen esetben csak egy vékony csőről beszélünk, de a karbit minimum eldugíthatja ha olyan levegőt szív.
Jó, hogy írjátok ezt a "zsákolt" vákuumcsövet (?) majd megnézem én is holnap, hogy mi fán terem az enyémen - már csak kíváncsiság végett.
A légszűrő ház aljától kell(ene)indulnia....
Nem vitatom, de a 3 cső közül egyik se a légszűrőtől jön oda, ebben biztos vagyok. Nincs mellettem a motor, de majd ha eljutok oda, megnézem.
Na, pont ilyen volt, amikor a 700 oldal biokémiát kellett megtanulni, harmincakárhány körfolyamattal, minden részleteivel...
És akkor ez 5 nap alatt sikerült.
nekem le van dugózva, és azokon is le volt, amiken tanultam (K5, K6, K2)
Meg az alkatrészes robbantott ábrán is így jelöli. (Meg ez is a logikus...)
Mindent meg lehet tanulni, főleg, ha valaki ésszel tanul. Amúgy egyetlen olyan jogász sincs, aki fejből vágná a büntető, polgári, pénzügyi, EU stb. jogot. A jogi egyetem kb. arra jó - sarkítva fogalmazok -, hogy tudjuk, mit hol keressünk és az alapokat megtanuljuk. A római jog jó példa erre. 1 év alatt gyakorlatilag egy komplett jogrendszert tanulunk meg, amit ha valaki megért, akkor a későbbiekben sokat segít.

Egy idő után kialakul az emberben a vizsgarutin, megtanulja, amit meg kell, utána elfelejti. Amikor egy vizsgaidőszakban van 10-12 vizsga, hasznos tud lenni. :)
Sehogy............tudják hol kell keresni.
Hogy lehet ennyi törvényt kívülről megtanulni? Soha nem értettem.
Pedig a légszűrő kifolyónak ledugózva kéne lenni-e....
Jó lenne utánanézni ennek a légszűrő cső dolognak. Nekem ott alul egy cső sincs ledugózva, és szerintem a többi fórumozónak sem. Én legalábbis egy ilyen GS-t sem láttam eddig még. Mindenesetre érdekes! Vajon mennyire fontos ez?
Nem vagy indiszkrét; az volnék. :)
Nagyon kened vágod a paragrafusokat!
Kedves jester0926! Te jogász vagy? / Remélem, nem vagyok indiszkrét, csak kíváncsiságból kérdem. /
Könnyen meglehet, hogy ez csak véletlen egybeesés, és nem olyan mértékű a fojás, hogy csak erre lehetne fogni, hogy többet fogyaszt. Komoly foltnak kéne lennie ott, ha csak ez okozná a fogyasztás növekedést.
Nekem pl. tavasszal sokkal kevesebbet fogyasztott , mint most, pedig nem folyik a benzin, minden ugyanaz.
Tapasztalatom szerint tehát ingadozhat a fogyasztás különösebb ok nélkül is, én legfeljebb az időjárási viszonyokra tudok még gondolni. Nálam 4l-ről 5-5,5l-re változott tartósan sajnos. Pedig tényleg minden ugyanaz.
Ettől függetlenül persze szüntesd meg a szivárgást.
Jó, majd megnézem, bár kétlem, hogy ez a cső ott jönne ki.
Nem mellesleg semmi gondot nem tud okozni, ha itt véletlenül némi plusz levegő jut be egy max. fél cm átmérőjű csövön. A gond akkor van, ha a karbi után szív falsot valahol, lévén akkor nem fog stimmelni a keverék aránya. Itt gyakorlatilag mindegy.
Ebben sajnos szerintem nincs igazad. A levegőboxba a levegő jó esetben a levegőszűrőn át jut, majd meg tovább a karbiba. Az esetleges páralecsapódás pedig a boxba marad. Hogy ez időnként kiengedhető legyen (lásd kompresszorok tartálya) van az a cső. Ha azonban nem lenne ledugózva, akkor a levegő bolond lenne mind a szűrőn át menni, ha ellenállás nélkül mehetne a csövön is.
http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
Itt is jól látszik a lényeg.
Persze nem olyan érzékeny a moci motorja, de előbb utóbb káros lesz. És ha gyárilag le van dugózva, akkor amúgy sem véletlen, elképzelhetőnek tartom, hogy ez a dugó kiesett a tiédről. Szerintem érdemes ennek utánajárnod, nehogy károsodjon a motor.
No majd holnap ha lesz időm szétszedem, megnézem honnan jön, sztán leragasztom a végét.
De ez a fogyasztás növekedés kicsit aggaszt. Lehet szorul a km spirál a hidegben és néha nem megy.
Gyárilag nem volt zárva egyik se, csak a kartergáz visszavezető.... Igazából az se volt zárva, csak egy kis luk volt a zsákocska végén. Szerintem az ott lévő csöveknek semmi közük a levegőszűrőhöz, legalábbis a K8 modellen biztosan nincs.
Hát én a helyedben az egyiket (A megfelelőt) zárttá tenném, mert így nem sok értelme van a levegőszűrőnek.....
A három cső közül az egyik az akksiból jön, ott távoznak a gázok és egy kis sav esetenként. A másik a kartergáz kivezető, annak szokott a végén kis zsákocska lenni, mert ott olaj jön ki a kartergázzal. A harmadikat nem tudom. Nekem már mindnek nyílt a vége és semmi gondot nem okoz.
Az a cső, ami le van dugózva az a légszűrőház kondenzcsöve. Ha az lyukas alul, akkor fals/szűretlen levegőt (is) szív.

A másik két csőből az egyik az akku túlfolyója.

A harmadik a tank túlfolyója. Elméletileg benzin csak ebből jöhet.
Egy kis problémám adódott.
Ugyibár jobb oldalon 3 csövecske lóg ki a lábfék előtt. Abból kettőnek a vége nyitott és a harmadik kicsit vastagabb, zsákszerű a végződése, és ha jól rémlik zártnak kéne lennie. No mármost nekem ez kinyílt és ha megállok, akkor egy kevés benya kicsöpög belőle, mert reggel látok alatta foltot és benzin az biztos.

Mióta ez van azóta a 310-320 km helyett 250-270 km-t megy el egy tankkal, szóval tuti, h ott elmegy vmennyi benya.

Kérdés: Honnan jön és mire szolgál az a cső? Mi van ha simán leragasztom a végét? Esetleg vegyek egy új csövet?

Egyébként motorikusan nem érzek semmi változást, ugyanúgy megy, gyorsul stb., le is szarnám, de a fogyasztás jelentősen megugrott.

Ha vkinek volt már hasonló please.
Annál jobb, képesmotorra, vaterára stb. vele! :)
Univerzális 5 eres fesz-szab., egy rakás motorra jó. Többek közt az SV-re is ilyen megy, ha jól tudom.