Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtom hogy külföldön hogy kapnak rendszámot pl. a magyar robogók, de biztos létezik rá valami procedúra. Sose voltam külföldön robogóval, nem is tervezem. :)
rendszám nélkül maximum magyarországot fedezheti fel, vegzálás nélkül
Igazi FB (fillérb.szó) motor az Innova vagy valami injektoros 50 ccm-es 4T. Az Innovátorból is az injektorost ajánlanám, az kb. 2 literrel beéri. Ha nem kell rendszám, egy 50-es injektoros robi is kb. ennyit eszik, nyilván, sokkal szerényebb menetteljesítmények mellett.
Pedig a GS-nél kevés motor eszik kevesebbet. Neked mennyit fogyaszt?
Ha még olcsóbban fenntarthatót akarsz, javaslom az MZ 125 ts-t, ez a széria fogyasztja a legkevesebbet 2,5 l-el beéri, és 80 az utazója. Fillérekért hozzá lehet jutni. / A legendás DKW rt 125-ből fejlesztették. /
Olyan kezes mint egy krosszmotor , és megbízható.
viszont jól átalakította a vizes körülményekhez.....
tudod, sosen az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés.....
me' nagya Zisten állatkertje !
azért le a kalappal , ügyes !
eddig tartott az akaraterő ?
-ahogy nézem nem diabetikus rétes-
tovább rontod a LE/Súly arányt ?
Na.. idézek a srác nekem írt emailjéből:
"A motorra visszatérve: egy olyan motort szeretnék, ami viszonylag kis fogyasztású és kényelmes, és az utazó tempó és a fogyasztás elfogadható egyensúlyt nyújt (lásd a blogban lévő moci: 80-as utazó, 2 literes (!) fogyasztás).

A terveim úgy rendeződtek át, hogy szeretnék a közeljövőben egy nagyot motorozni, lehetőleg jogsival a kezemben - és egy megbízható, a lehető legkevesebb elektronikával ellátott, kényelmes és gazdaságos motorral."

Am a GS hirdetésemre írt, mert egyszerű motort szeretne. Mivel motoros rutinja még gyak. semmi így sztem benne lenne egy akármerre gurulásban bármilyen apró lélekvesztőn. Ezért gondoltam, hogy talán társra találhatnál benne.. legfeljebb nem a GS-em veszi, hanem vesz egy 125-250 4t valamit.
Úszni asse tud.
Ja, vannak futóbolondok. Én már egyre inkább azon gondolkodom, hogy valami napelemes elektromos robogón (ha lenne olyan) vagy egy kis 125cc alatti vackon indulnék tovább Japán felé. A GS túl sokat eszik, nem bírom én már a drága benzint. Azért a bicikli az ki van csukva, nem az én stílusom szembeszélben tekerni hegymenetben.

Van egy még jobb ötletem, amit mostanában érlelek: venni egy Honda 125-ös vagy 225-ös kis mocit Indonéziában és csapni egy kört DK-Ázsiában rajta. Sokkal olcsóbb lenne mint végigmenni Törökországon, Iránon, stb... sivatagban úgyis jártam már. Aztán ha megtetszene, haza is hozhatnám a dögöt :)
Persze motorozni szeretne.. csak most biciklivel van
Randomway! Jelentkezz!

Találtam egy hozzád hasonló hülyét... összehoználak vele

Itt a blogja: BudapestIsztambul
Azt hiszem elhúzok rétest enni :)
Most hétvégén..építők sportcsarnok..

http://www.hegylakok.hu/wp-con...
Hol? Mikor?
Mekkora tolongás
Jön valaki Devils börzére?
AJS V4 500.. írd be googleba!
2007es évjárat volt, 500 kilométerrel került hozzám. Nem volt sosem semmi baja szerencsére. Amikor megvettük akkor hiányzott róla a tanksapka, de azt is belehetett szerezni angliában. Ott nagyon sok helyen forgalmaznak hozzá alkatrészt. Nem kínai hanem angol, ott elég nagy számban és sok típusban lehet AJSt kapni. Az idősebbek akik régóta benne vannak a motoros témában, azok azt mondták hogy régen ez az AJS olyan márka volt mint az MZ.
Én két szűrőt is beraktam a benzinszűrő meg a benzincsap közé (ON és RES vezetékek). Ezzel remélem nem lesz gond jó ideig.
Épp ezt írtam énis az előbb, hogy én is befogok dobni egyet ha kitakarítom a tankot akkor is. Biztos ami biztos
ez kínai gondolom...és volt vele problémád? vagy honnan szereztél hozzá egyáltalán alkatrészt?
Az Jawa tankja nagyon rozsdás belülről / több mint 40 éves/, de elég volt egy külső benzinszűrő a benzincsőn. Soha nem volt még baj.
Nem tudom, a GS-nél ez nem lenne megoldás?