Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a piros billenőt, csak akkor haszáltam párszor
amikor eldőltem.
Egyik sem ad.
Én is szoktam használni, meg ha lerakom a motort, akkor is lenyomom. Persze szívattam meg magam én is vele....
Egyik gyertya sem ad szikrát? (Külön van mindegyiknek trafója, vagyis, ha egyik sem ad szikrát, akkor néhány dolgot ki lehet húzni a listáról)
Én mindig a vészleállítóval állítom le, állítólag kíméli a gyújtáskapcsolót.
Nekem nem kell a kuplungot behúzni indításnál. Az oldal sztendernél van 1 kapcsoló, de az is csak akkor állítja le a motort ha sebességbe rakom lenyitott sztendernél.
A gyertya nem ad szikrát. A kapcsoló be van kapcsolva. Indítózni tudok.
ja, a vészleállítóra. Miért kéne használni? Én csak patakmedrezés közben szoktam.. viszonylag nehéz ott a gyújtáskapcsoló felé nyúlkálni
Most ti a jobb oldalon a kormányon a piros billenőre gondoltok? Azt nem használjátok?
mármint a "leállítókapcsolót" vagy hogy hívják hivatalosan
+ egy strigula a "mi a f@..m q...va ... ...-ér
nem indul a motor ! "táborhoz.
én nem szoktam használni.
vagy sisakkal , vagy a felpúpozott tanktáskával
sikerül kapcsolgatni. esetleg a barátaim
segítenek be .
ilyenkor vérnyomás, cukor az egekbe !
Hát én megörülnék ennyi biztonsági kütyütől. Ha egyszer lesz egy modern motorom, biztos hogy első lépésként ezeket iktatom ki. Máris több hibalehetőséggel kevesebb lesz.. meg tetetnék rá világítás kapcsolót is (van hogy jól jön, ha nem ég a lámpa!)
nekem egyszer ott bent eltört egy kis pöcök, sejtettem hogy az lesz mert előtte is szarakodott már, nem is működik már az a funkció nekem ha nem át lett tolva az amit át kell és állandóan "bevan húzva a kuplungom"
Engem egyszer a kuplungkar jeladó csatlakozója szopatott meg.

Motor áll, bekapcsolom, indítanék. Semmi indítózás. Na bakker. Végignéztem kábé mindent, mire a legvégén feltűnt, hogy a kis dugóka a kuplungkar elektromos csatijánál FÉLIG le van csúszva. Ezt elsőre nem vettem észre, csak ránéztem fentről, "ott volt", akkor jó. És a szemét nem teljesen csúszott le csak félig (ezért nem tűnt fel), de ahhoz már elég volt, hogy kontakt ne legyen így azt higyje a gép, hogy nincs behúzva a kuplung... Visszatoltam, ment is...
Bevallom velem előfordult ezelőtt ilyesmi 20 évvel ezelőtt, hogy elfelejtettem, hogy a főkapcsolón keresztül lett kikapcsolva. Kihívtuk a sárga angyalt, aki majdnem megvert, mert azt hitte, hogy szívatom. Én már rosszul voltam, amikor a kormány közelében járt a keresővel, mert akkor ő még nem tudta, de én már rádöbbentem a " hibára ".
Magamból indultam ki!:) Főleg ,hogy mindig úgy állítom le!:)
igen volt , de sztem 90%-unkal előfordul
Gyertya...ad szikrát...jahh és a kormányon a főkapcsoló?
...szerintem volt aki már így szívta meg!
Köszönöm a segítségeteket, de sajnos másik akkuval sem indul. Sőt bikáztuk is akkor sem. Terhelés nélkül 13V-ot mértem rajta. Valahogy eljuttatom szervizbe ha úgy állok majd anyagilag.
Bakker, alábbi miatt álltam 20 percet a pályán, de amikor megláttam a motort, azért csúnyán összeszorult a szívem :( Eleje hiányzott és rakták fel a trailerre, oldalán csúszásnyomok és mögötte állt egy szürke kombi, aminek a bal háta volt lebontva, de nem nagyon durván, csak látszott, hogy azt kapta el...
Nem alkotok véleményt, pláne nem egy szánalmas index cikk alapján, de bárki is hibázott, ússza meg egészségesen mindenki!

Motoros baleset az M7-M1-en
Jön valaki holnap a Devils börzére?
Így van. Szépség és funkcionalitás egyszerre. Ez lenne az elvárás, de ez nem mindig sikerül a tervezőknek.
A robogómon most cseréltem ki az eredeti azaz 11 éves 4ah-s Yuasa aksit. 12,6 voltot még mindig tud....pörgeti is...de már nem gyújt..
Amikor beletettem az új motyót ami Motobatt 3ah-s...frissen savazva..akkor tudott 12,8 voltot...vígan pörgette és pöcc röff.
A csepptöltésen fullra etetett új cucc 13-13,2 között mocorog..
Autónál..és nagyobb motor aksinál ezek az értékek magasabbak..
Ezt a videót már egyszer én is megtaláltam
háhá , akkor az enyémnek sztem már nincs sok hátra, mert 12,6 V volt a max amit láttam