Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez igaz, de itt be is zárult a kör
A villanyablak és a villanytükör meg a központizár az évszázad találmánya.






Bocsi de lusta vagyok.
Hát a motoron általában még mindíg én motorozom nem a motor.
Semmi ilyen 3 bötűs kütyü nincs rajta.
Ami ma elvárható minimum egy erös pöcc-röff blokk egy stabil merev váz és egy minimum középszintű jól hangolt futómű/fék.
ja, amíg mozgásban van a kocsi, nem tudod használni (elektromos kézifék)
és a jó kis kézifékes megfordulás?
én is hülyét kapok, amikor a kocsiban is túl sok az autómatika, és lassan már a mosópor is inteligensebb nálam. a sok elelktromos kütyü lehet, hogy megment néhány rutintalant, de meg is öli a vezetés élményét. pl abs-el a rutintalanabbak elöbb megállnak, viszont anélkül meg az ügyesebbje áll meg hamarabb (legalábbis kocsinál, bár az abs azért hasznos, de a többi ezerféle kütyü csak plusz hibalehetőség)
A mostani extrák túlnyomó többsége egyáltalán nem tetszik.

Ami untig elég egy kocsiba is:
teljesen kikapcsolaható ESP (legjobb lenne kiiktatható ABS-szel.. csak ha a kedv olyan..)
Esőérzékelős ablaktörlő és fényre sötétedő tükrök
Bőrkormány
Automata klíma és egy normális hangrendszer

de a sávot ne figyelje nekem semmi, ne remegtesse a kormányt semmilyen őrangyal, és ne kezdjen fékezésbe helyettem. Tolatóradar és egyéb huncutságokról nem is beszélve.. ha dobozos utánfutós autóval tudok tolatni, talán egy kompakttal is be tudok állni bárhová

Elektromos kézifék meg egyenesen a halálom..
ahogy a mondás tartja :
azért mert házikosztra vagy fogva,
az étlapot még nézegetheted !
kanyarstabilizátor, útjelzőtábla-figyelő, tempomat, esőérzékelő, sávfigyelő... nem "teccik"?
Nekem valahol tökmindegy, csak motor legyen. Ha etz-re futná, akkor azzal kirándulnék. Tényleg olyan, mint a pornó: azért, mert nem Michelle Wilddal csinálod, még jól esik...
a másik meg, ne a motor motorozzon má' helyettem
Hát a mai motorokhoz képest biztos, de a sterilitás megöli az élményt, vagy legalábbis annak jelentős részét.
...de azért jaúúú !
"Öcsém ( Hugim, Tesókám) , ilyen motor, olyan motor.
Ez milyen szép az milyen szép !
Ez ezt tudja a másik még jobban , vauhh, meg yeahh ! "
Azt hiszem sokunknak csak perverz elérhetetlen álom.
Így ez a téma kimeríti a pornográfia fogalmát.
Én olyan helyen lakom, hogy akármerre akarok elindulni, legalább 15-20 km a legnagyobb belvárosi retken keresztül. (pl a munkahelyem 11 km: az első lámpa a háztól 5 km-re, és a maradék 6 km-en 10! lámpa van) A végére azt is megutálom, aki kitalálta a kupplungot.
Ez hintalovas futás sokaknak nem tetszik. A mai elvárásokhoz képest életveszélyes, egy vicc. Valljuk be.
Semmi különös.........motor.Nagyobb motorfékre kell számolni vele.
Várost utálom és igyekszem elkerülni.
Az ezres milyen városban? (persze azt egyik motor sem szereti.)
valami régebbi, bontottra gondoltam. ha emberi ára lenne...
Nem sok a különbség.
650-es sokat kell szteppelni a váltón hogy tekerjen.
Ezresen nem.Ott megoldod köbcentiből és nyomatékból oszt ennyi.
Gondolhatod, nekem volt eddig egy 125-ös kawasaki, meg a Kisfeles (na meg a gyakorló 250-es etz-k is). Sok fogalmam van, hogy melyik motor mire jó...

Az ezres SV-nek azért más a karaktere, mint a 650-esnek, nem? A 650-est kezesebbnek tartják, és nem csak a végsebessége miatt.
Nem ér annyit az egész.
A GS-ben tényleg csak a hintalovas futása nem tetszik. Amikor egy kicsit keményítve lett az eleje, sokkal stabilabbnak éreztem. Nagyon gondolkodom, hogy az első telókat kicseréltetem. Biztos jót tenne neki.
Lökött csaj! Bírom a dumáját!
Simán jó a 675-ös.
Jóval könnyebben és stabilabban kanyarodik eddig bárminél amit vezettem.
Nem sok féle GS500 ezres és 650-es SV.
Amolyan kis cikázós kényelmes stresszmentes járgány.
Másra is jó:
"doktor úr, mit csináljak, hogy a mellem úgy álljon, mint 16 éves koromban?"
"Járjon négykézláb, mama."